Accommodatievoorziening

Beoordelingen van Toyoko Inn Narita Airport Shinkan

3 out of 5
Toyoko Inn Narita Airport Shinkan
560 Tokko, Narita, Chiba

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 828 van 1569 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 498 van 1569 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 171 van 1569 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1569 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1569 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

jurgen, Kessel

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Good stay close to airport. Shuttle service included.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 9 apr 2024
This time, thank you for staying at our hotel from some hotels.Every employee will continue to devote so that we can offer you more hospitality when you next visit us.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 25 jan 2024
先日はご宿泊頂きありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

Egbert

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

ronald

Reisde met partner
Clean property, staff very friendly and helpful, excellent breakfast,near to airport and reasonably priced
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 28 mei 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.

10/10 – Uitstekend

CRISTINA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 28 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We will continue to promote better service in the future.We sincerely look forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

Karl, Wickliffe

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay in Narita!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 28 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel the other day.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You might see the beautiful sunset of Narita if your room faces west.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 28 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.Every employee will continue to devote so that we can offer you more hospitality when you next visit us.

10/10 – Uitstekend

Jerry

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place and the people that work in the office were super friendly and professional.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 26 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel the other day.Every employee will continue to devote so that we can offer you more hospitality when you next visit us.

8/10 – Goed

Keiko

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 28 mei 2024
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき重ねてお礼申しあげます。今後このようなお言葉を頂く事がないようお客様の立場に立って業務に精進させて頂きます。今回は大変申し訳有りませんでした。

10/10 – Uitstekend

Siu Tung

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店有便利店相當方便,亦有接駁車到機場
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 25 mei 2024
非常感谢你前几天住在我们酒店。我们将在未来继续推广更好的服务。我们真诚期待您的下次访问。

8/10 – Goed

Willa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Gary

Positief: Netheid, personeel en service
The price is right for a couple of nights of layover. The room is bare bones at that price in terms of size and luxury. While it does have a "fancy" asian style toilet with bidet, it's kind of old and dingy liking. The bathroom in general is a shortcoming. It's tiny, and has a plastic RV construction feel to it. I just came from China where even the cheapest hotels had bathrooms in high end ceramics. This is my first time in Japan, so I don't know if that's normal to have a bathroom that looks like a 1980's motorhome inside. The room itself is also very small and just walking from the bed to the desk feels cramped. But the AC works really well, there's a mini fridge that I appreciate to store my meds, and the TV has a lot of useful information to scroll. The property is very close to the airport in industrial space, so even though it looks nice from the front, most of the views are of industrial yards and empty lots. The breakfast is typically weird Asian stuff that I got used to China, barely sufficient to Westerners especially if you're off bread. There are two separate buildings joined in the middle with two different check in counters. Weird. But all the staff have been very helpful and courteous. The 24hr convenience store is great because I was in and out late hours. For the price, of you're not spending much time in the room itself, it's an okay home base. Cabs are a bit pricey to nearby bars, restaurants, etc.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 24 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.However, I apologize for any inconvenience caused by having you pointed out.We will continue to devote our efforts to improving based on your opinions so that we can offer you a better stay.We look forward to the your next visit to Japan, and thank you for receiving valuable opinions.Thank you.

8/10 – Goed

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room are clean and traffic to airport is good with shuttle bus till 11:30pm!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 24 mei 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.We will continue to work so that we can offer you a place to relax and satisfaction for everyone in the future.

10/10 – Uitstekend

YUHJYH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the free breakfast is very great,and room is clean
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 21 mei 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.We will continue to devote ourselves to striving to give impression and satisfaction to many customers in the future.We look forward to your continued use.

6/10 – Redelijk

Josephine, Bellfield

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Efficient airport transfers. Breakfast is just bread and drinks.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 20 mei 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.We will continue to make efforts to encourage your satisfaction with customer's .I and all staff are looking forward to meeting you again .

10/10 – Uitstekend

Yuki

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 20 mei 2024
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき重ねてお礼申しあげます。ただ、ご指摘をいただきましたことはご不便をお掛けしましたことにお詫び申し上げます。より良いご滞在の提供ができるようにいただきましたご意見を元に改善に尽力して参ります。次回のお帰りをお待ちするとともに、貴重なご意見をいただきましたことに御礼申し上げます。

6/10 – Redelijk

shigeaki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
朝食のバラエティを絞って、もう少しクオリティを良くできたらと感じました。朝食をしたダイニングは、構造上の問題でしょうが、話し声が響き、騒々しかったです。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 20 mei 2024
この度は当ホテルへのご宿泊、誠にありがとうございました。又、お忙しい中ご投稿頂きまして重ねて御礼申し上げます。今回頂いたご意見を基に、改めましてより良いサービス向上を目指し精進して参ります。どうかこれに懲りずに再度当ホテルをご利用願えましたら嬉しく思います。

10/10 – Uitstekend

suguru

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
きれい
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 20 mei 2024
この度は当ホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、多くのホテルの中から当ホテルをお選び頂き重ねて御礼申し上げます。これからもお客様のご評価を励みに、よりご満足いただけるよう努力して参ります。是非またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。

10/10 – Uitstekend

AKIHIRO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔、静か、コンビニエンス。 いつも満足しています。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 17 mei 2024
先日はご宿泊頂きありがとうございました。今後も多くの方に選ばれるホテルになるよう取り組んでまいります。またこちらへお越しの際は、ぜひ当ホテルをご利用ください。

6/10 – Redelijk

Masahiro

Positief: Netheid
コンビニしかし
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 16 mei 2024
この度はご宿泊頂き誠にありがとうございます。是非またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。

10/10 – Uitstekend

Eight

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was amazing and the breakfast buffet was awesome. We had a short night layover before our international flight the next day. The hotel shuttle picked us up at the airport and all staff was super friendly and helpful. Room is on the smaller side but very clean and comfortable.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 16 mei 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.We look forward to seeing you soon on your next visit.

4/10 – Matig

XINWEN

Positief: Personeel en service, voorzieningen
A few facilities were not that clean, the breakfast was open on time.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 13 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.Please give us the opportunity of improvement by all means. We sincerely look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Cathy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome hotel, super convenient shuttle bus and great amenities. The hotel was very clean, I just wish there were more dining options around the hotel!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 16 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We look forward to seeing you soon on your next visit.

10/10 – Uitstekend

takahiko

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
成田空港まで近くて便利。 ホテル内にローソンもあるので、ちょっとした買い物外に出かけなくて良い
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 13 mei 2024
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき重ねてお礼申しあげます。またこちらへお越しの際は、ぜひ当ホテルをご利用ください。

8/10 – Goed

diana

Reisde met familie
Was a great overnight stay
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 13 mei 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.Every employee will continue to devote so that we can offer you more hospitality when you next visit us.

6/10 – Redelijk

Janice Rosario Lequigan

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 13 mei 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.

10/10 – Uitstekend

Saito

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
良い
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 11 mei 2024
この度は当ホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、多くのホテルの中から当ホテルをお選び頂き重ねて御礼申し上げます。次回ご来館いただけた際には更なるおもてなしをご提供できますよう精進して参ります。またお目にかかれます日を楽しみにしております。

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super endroit pour rester quelques jour en escale je recommande vivement cette hôtel.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 11 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel the other day.We will continue to work so that we can offer you a place to relax and satisfaction for everyone in the future.

10/10 – Uitstekend

Yoshisada

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 11 mei 2024
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき重ねてお礼申しあげます。

6/10 – Redelijk

Nathan

Negatief: Voorzieningen
It is an airport hotel
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 10 mei 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.Based on the opinion received this time, we will reform and continue to aim for better service improvement.If you use the hotel again, we are glad.

10/10 – Uitstekend

Tomoko

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
いつも東横インを利用させていただいておりますが、こちらのホテルは初めてでした。立地で選びましたが、皆さんの接客が丁寧で、感動致しました。 特にバスの運転手の方と荷物の積み下ろしをしていただいた方が丁寧でした。 バス内で荷物を忘れたのですが、受付に届けていただいておりました。 改めて、お礼申し上げます。 朝食も美味しくいただきました。 また利用させていただきます。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 10 mei 2024
この度は当ホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、多くのホテルの中から当ホテルをお選び頂き重ねて御礼申し上げます。今後も多くの方に選ばれるホテルになるよう取り組んでまいります。お客様の又のご来館を心よりお待ち申し上げます。

10/10 – Uitstekend

Benyam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing service and clean!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 9 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We look forward to seeing you soon on your next visit.

2/10 – Ontzettend slecht

shing

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not upto expectation. Staff don't know i know Japanese and their conversation is very rude.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 9 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We will continue to devote ourselves to work from the customer's perspective in the future so that we will not receive such opinions in the future.I really apologize for this time.We are waiting for the your next visit.

8/10 – Goed

Kamimori

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
喫煙部屋があるのが嬉しい
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 8 mei 2024
この度は、数あるホテルの中より当ホテルにご宿泊ありがとうございます。これからもお客様のご評価を励みに、よりご満足いただけるよう努力して参ります。是非またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。

10/10 – Uitstekend

UDAY KIRAN

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Tohoko Inn has very good shuttle service to Narita. It runs the last bus from Narita Airport to hotel at 00.30 hours. It was a blessing for me. Due to golden week, there was a traffic jam, and thus bus reached Shinjuku 3 hours late. From Nippori, I got the last train at 11;06 and reach NArita air port at 00:10 am. Thanks to their last late night shuttle service, I was able to catch the bus, reached hotel, and took rest. If anyone traveler is coming to stay at a night at Narita and morning to take a flight, I highly recommend Tohoko Inn. Give it a try, and you all will love it.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 8 mei 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.We will continue to work so that we can offer you a place to relax and satisfaction for everyone in the future.

8/10 – Goed

Eriko

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The shuttle bus took us from and the airport and it was very convenient
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 6 mei 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.We will continue to work so that we can offer you a place to relax and satisfaction for everyone in the future.

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
空港への送迎があり、良かったです。 朝 早かったので朝食が食べれなかったので、 パンとコーヒーだけでも、5時半に提供して欲しかった
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 5 mei 2024
先日はご宿泊頂き誠にありがとうございました。また、ご滞在のご感想をお寄せいただき誠にありがとうございます。ご滞在中はご不便をお掛けし大変申し訳ございませんでした。

10/10 – Uitstekend

SCOTT

Good value.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 5 mei 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.Every employee will continue to devote so that we can offer you more hospitality when you next visit us.

10/10 – Uitstekend

Jin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place ,great breakfast
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 4 mei 2024
Thank you very much for staying at our hotel the other day.We will continue to promote better service in the future.We sincerely look forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, easy shuttle bus from and to airport, good breakfast, very clean, just what I needed!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 4 mei 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.We look forward to seeing you soon on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Vincent

Bien situé, il on été en mesure de garder ma boite de vélo pour la durée de mon voyage
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 4 mei 2024
This time, thank you for staying at our hotel from some hotels.We will continue to promote better service in the future.We sincerely look forward to your next visit.

6/10 – Redelijk

Mike

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 4 mei 2024
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。

6/10 – Redelijk

Mike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Did not have any restaurant nor store Need to get back to Narita Airport for dining
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 4 mei 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.We apologize that there were a lot of points that could not meet your expectations.

10/10 – Uitstekend

Juri

Reisde met familie
非常に過ごしやすかったです!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 4 mei 2024
この度は当ホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、多くのホテルの中から当ホテルをお選び頂き重ねて御礼申し上げます。今後とも多くのお客様に寄り添ったおもてなしができるよう尽力して参る所存です。お客様のまたのご利用を心からお待ち申し上げます。

8/10 – Goed

Kazuto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Aki

Positief: Netheid
The bathroom was very tiny, and I banged into walls although I was an average size of Japanese woman. I felt I could’ve found slightly better place with similar cost. The location was super convenient though.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 1 mei 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.However, I apologize for any inconvenience caused by having you pointed out.We will continue to devote our efforts to improving based on your opinions so that we can offer you a better stay.We look forward to the your next visit to Japan, and thank you for receiving valuable opinions.Thank you.

10/10 – Uitstekend

Yukiko

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

HONGZHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
性价比超高的体验
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 29 apr 2024
非常感谢你前几天和我们在一起。我们将在未来继续推广更好的服务。我们真诚期待您的下次访问。

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 20 mei 2024
この度は当ホテルへのご宿泊、誠にありがとうございました。又、お忙しい中ご投稿頂きまして重ねて御礼申し上げます。ただ、ご指摘をいただきましたことはご不便をお掛けしましたことにお詫び申し上げます。より良いご滞在の提供ができるようにいただきましたご意見を元に改善に尽力して参ります。次回のお帰りをお待ちするとともに、貴重なご意見をいただきましたことに御礼申し上げます。

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
新館なので新しい✨ 狙い通り😏 だが部屋が遠い😨 浴室の換気が回ってない😖 館内着が無い😔 良い点は喫煙室でもそれほど気にならなかった😉
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN成田空港新館 くちこみ担当 op 28 apr 2024
この度はご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、多くのホテルの中からお選び頂き、心より感謝いたします。今後このようなお言葉を頂く事がないようお客様の立場に立って業務に精進させて頂きます。今回は大変申し訳有りませんでした。