New Hotel - Nampula
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Nampula
Fotogalerie voor New Hotel - Nampula





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
4 slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
New Hotel - Nampula ligt in Nampula. Bezoek enkele lokale bezienswaardigheden, zoals Gouverneurshuis en Nampula-stadion.

Av. Eduardo Mondlane 274, Nampula, Nampula, 274
In de buurt
- Kathedraal van Nampula - 2 min. wandelen - 0.2 km
- Gouverneurshuis - 2 min. wandelen - 0.2 km
- Kathedraal van Nossa Senhora de Fátima - 2 min. wandelen - 0.2 km
- Catedral de Nossa Senhora da Fatima - 3 min. wandelen - 0.3 km
- Nampula-stadion - 19 min. wandelen - 1.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Restaurante do Aeroporto Nampula - 6 min. rijden
- VIP café - 2 min. wandelen
- Ce'q'Sabe Premium - 9 min. wandelen
- Restaurante Museu - 5 min. wandelen
- Take Away Cantinho - 3 min. wandelen
Over deze accommodatie
New Hotel - Nampula
Gelijkaardige accommodaties

Residential Primavera
Residential Primavera
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
8.0 van 10, Zeer goed, 35 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 24.00 per voertuig (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
New Hotel Nampula
New Nampula
New Hotel - Nampula Hotel
New Hotel - Nampula Nampula
New Hotel - Nampula Hotel Nampula
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over New Hotel - Nampula
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
MILLER
3 jun 2025
Negatief: Netheid
MILLER
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jian
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jian
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Vinicius
2 dec 2022
Vinicius
14 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
ERI
7 nov 2022
ERI
10/10 – Uitstekend
Devaka
Zakenreiziger
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Devaka
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Samuel
Zakenreiziger
29 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
5 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
mary
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mary
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Avoid this one if you can!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
masao
14 jan 2019
Negatief: Personeel en service
masao
5 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
masao
10 jan 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
masao
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
masao
10 jan 2019
Negatief: Personeel en service
支払いに関する問題
masao
3 nachten verbleven in december 2018
