Hotel Resol Trinity Naha
Hotel met een restaurant, op 4 minuten stappen van Kokusai Dori
Fotogalerie voor Hotel Resol Trinity Naha





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 77
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 2 persons) laden

Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 2 persons)
9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Universal Room, For 2 Person) laden

Kamer, niet-roken (Universal Room, For 2 Person)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (For 2 persons) laden

Twin kamer, niet-roken (For 2 persons)
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
7,0 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (For 1 Person) laden

Twin kamer, niet-roken (For 1 Person)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 1 Person) laden

Kamer, niet-roken (Moderate Room, For 1 Person)
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Universal Room, For 1 Person) laden

Kamer, niet-roken (Universal Room, For 1 Person)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Asahimachi, Naha, Okinawa, 900-0029
Over deze accommodatie
Hotel Resol Trinity Naha
Gelijkaardige accommodaties

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 2.295 beoordelingen
De prijs is โฌย 174
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2500 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt. Extra schoonmaakservice en dagelijkse handdoekenwissel zijn op aanvraag beschikbaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Trinity Naha Naha
Hotel Resol Trinity Naha Hotel
Hotel Resol Trinity Naha Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Resol Trinity Naha
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
wing yan
27 okt 2025
wing yan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
tanya
Reisde met een groep
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tanya
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Wing Tim
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Tim
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
YUMI
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUMI
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
HOKUTO
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HOKUTO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
ใกใใ
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใกใใ
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Tatsuya
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
MIYUKI
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYUKI
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 โ Redelijk
Kurokawa
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kurokawa
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
mounir
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mounir
10 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Oguz
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oguz
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Machiko
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Machiko
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Kayla
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Erica
Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erica
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Taichi
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Taichi
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Asami
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Asami
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Noriaki
Reisde met partner, Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriaki
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
hanae
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hanae
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Atsuko
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsuko
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Veronica
26 jul 2025
Veronica
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
yuji
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuji
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Hanako
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hanako
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
YUTA
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUTA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Shunichi
16 jul 2025
Shunichi
1 nacht verbleven in juni 2025








