Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor R&B Hotel Nagoya-Ekimae





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 19 19meiekiminami, Nagoya, Aichi Prefecture, 450-0003
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

COMPASS HOTEL NAGOYA
COMPASS HOTEL NAGOYA
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 631 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 700 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R BhotelNagoyaekimae
R B Hotel Nagoyaekimae
Randbhotel Nagoyaekimae
R&B Hotel Nagoya-Ekimae Hotel
R&B Hotel Nagoya-Ekimae Nagoya
R&B Hotel Nagoya-Ekimae Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over R&B Hotel Nagoya-Ekimae
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 apr 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
masaharu
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masaharu
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HIROAKI
17 feb 2025
Positief: Netheid
HIROAKI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Midori
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midori
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
リョウガ
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
リョウガ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Emi
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emi
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shin
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shin
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JUNKO
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてもきれいな部屋でした。
JUNKO
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
CHIHARU
28 dec 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIHARU
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hiromi
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JUNJI
Zakenreiziger
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
JUNJI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kentaro
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kentaro
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
kazuo
14 nov 2024
kazuo
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
TAKAHIRO
Reisde met een groep
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きれいで快適でリーズナブルなホテル
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
KYUNG IN
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYUNG IN
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Kentaro
Zakenreiziger
29 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安定のクオリティ
Kentaro
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
OSAMU
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OSAMU
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Sotaro
19 sep 2024
Sotaro
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出張等にはよいかも
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Ryusuke
Zakenreiziger
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryusuke
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Satoko
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoko
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yu
4 aug 2024
Yu
1 nacht verbleven in april 2024