My Hotel Okazaki
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs businesscentrum in Okazaki
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-5-10, Hashira, Okazaki, Aichi, 444-0837
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Okazaki New Grand Hotel
Okazaki New Grand Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 364 beoordelingen
De prijs is โฌย 84
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
My Okazaki
My Hotel Okazaki Hotel
My Hotel Okazaki Okazaki
My Hotel Okazaki Hotel Okazaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over My Hotel Okazaki
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
??
Zakenreiziger
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
YOKO
6 nov 2024
Positief: Personeel en service
YOKO
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
Reo
25 okt 2024
Positief: Personeel en service
Reo
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
Hiroyasu
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroyasu
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 โ Redelijk
ki moon
2 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ki moon
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
Tracy
3 dec 2023
Tracy
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 โ Goed
MASAHIRO
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 โ Goed
MASAHIRO
Zakenreiziger
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIRO
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 โ Goed
MASAHIRO
Zakenreiziger
5 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 โ Uitstekend
Hitomi
3 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Hitomi
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 โ Uitstekend
ใฌใคใ
Zakenreiziger
20 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฌใคใ
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 โ Uitstekend
hisada
9 aug 2022
hisada
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 โ Goed
MASAHIRO
Zakenreiziger
15 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIRO
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
2 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 โ Goed
MASAE
Reisde met familie
26 mrt 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAE
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 โ Uitstekend
NIUCHI
Zakenreiziger
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NIUCHI
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 โ Goed
Toshiaki
Zakenreiziger
22 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshiaki
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใจใฆใไธๅฏงใชใใใฆใชใใใใฆใใใพใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 โ Uitstekend
masamitsu
Zakenreiziger
7 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masamitsu
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 โ Uitstekend
yasuo
Zakenreiziger
26 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yasuo
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 โ Uitstekend
NIUCHI
Zakenreiziger
18 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆ้ฃฏใตใคใณใผ
NIUCHI
2 nachten verbleven in maart 2021