Tri Sea Hotel
Hotel met gratis valetparkeerservice en een dakterras in Nagercoil
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Deluxe vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op zee laden

Executive tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Executive vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op zee laden

Executive vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Open haard
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kovalam Road, Near Light House, Nagercoil, Tamil Nadu, 629702
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Ocean Heritage
Hotel Ocean Heritage
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 39 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Zwembadtoeslag: INR 250 per persoon, per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert mobiele betalingen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
TRI SEA HOTEL Nagercoil
TRI SEA Nagercoil
TRI SEA HOTEL Hotel
TRI SEA HOTEL Nagercoil
TRI SEA HOTEL Hotel Nagercoil
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tri Sea Hotel
Beoordelingen
5,0
4,8/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
3,0/10
Voorzieningen
4,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Manickam
Reisde met familie
1 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I will not recommend
Manickam
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Benoy
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benoy
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Samiran
Reisde met familie
31 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Samiran
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Mallika
Reisde met een groep
1 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mallika
3 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Rishikesh
Reisde met familie
3 mrt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rishikesh
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Nishom
Reisde met familie
11 feb 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nishom
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Isabel
28 jan 2024
Isabel
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Nainpriya
3 dec 2023
Nainpriya
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 aug 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Vipin
Reisde met familie
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vipin
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ramesh
31 mrt 2023
Ramesh
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
gagandeep
20 jan 2023
gagandeep
1 nacht verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kalpana
Reisde met familie
16 nov 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kalpana
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Nathalie
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BONNE SITUATION.
Nathalie
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Sureshkumar
5 jul 2019
Positief: Personeel en service
Good hotel with ocean/ sea view
Sureshkumar
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
v
10 nov 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
v
1 nacht verbleven in november 2018