White Tree Lodge
Winterse lodge met toegang tot de piste en een bar/lounge
Fotogalerie voor White Tree Lodge





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe huis laden

Deluxe huis
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2388-12 Furumi, Shinano-machi, Shinano, Nagano, 389-1302
Over deze accommodatie
White Tree Lodge
Gelijkaardige accommodaties

Ringo Jam Madarao
Ringo Jam Madarao
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 5 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Verbruikstoeslag (van 15-november tot 31-maart): JPY 2000 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 5000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
White Tree Lodge Shinano
White Tree Shinano
White Tree Lodge Lodge
White Tree Lodge Shinano
White Tree Lodge Lodge Shinano
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over White Tree Lodge
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
8,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
9 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
9 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
TSUYOSHI, Arlington
8 feb 2025
TSUYOSHI
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ryo
3 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Bo
Reisde met familie
1 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bo
7 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Chikwong
27 jan 2023
Chikwong
6 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
TAKAAKI
Reisde met familie
23 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKAAKI
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic lodge experience
Andrea
7 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Rob, Albany WA
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
7 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019








