Hotel Sankt Moritz Shiga

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Yamanouchi

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
  • Restaurant
De huidige prijs is € 177
21 dec - 22 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (for 4 Guests, Shared Toilet)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (for 5 Guests, Shared Toilet)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
  • Max. aantal: 5
  • 5 eenpersoons futons
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ichinose 7149, Yamanouchi, Nagano, 381-0400

In de buurt

  • Skigebied Shiga Kogen - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Nationaal Park Joshin'etsu-kogen - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Ichinose Family Skigebied - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Ichinose Diamond Ski Resort - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Yakebitaiyama Ski Resort - 15 min. wandelen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Yudanaka - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪山ノ内大勝軒 - ‬6 min. rijden
  • SORA terrace
  • ‪SHIGA BASE - ‬6 min. rijden
  • ‪猿座カフェ (ENZA Cafe) - ‬15 min. rijden
  • ‪篝火 - ‬10 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Sankt Moritz Shiga

Hotel vlak bij Skigebied Shiga Kogen
Hotel Sankt Moritz Shiga biedt onder andere een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Sankt Moritz Shiga bieden volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Schoonmaakservice en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sankt Moritz Shiga Hotel
Hotel Sankt Moritz Shiga Yamanouchi
Hotel Sankt Moritz Shiga Hotel Yamanouchi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sankt Moritz Shiga?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Sankt Moritz Shiga?

Vandaag, 10 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel Sankt Moritz Shiga van één nacht voor twee volwassenen op 21 dec. 2025 min. € 177,1, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Sankt Moritz Shiga inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sankt Moritz Shiga uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Sankt Moritz Shiga?

Dit hotel ligt in Hooglanden van Shiga, op 10 minuten wandelen van Tanne no Mori Okojo Skigebied, Ichinose Family Skigebied en Ichinose Diamond Ski Resort. Ook Higashitateyama Gondellift en Yakebitaiyama Ski Resort liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Sankt Moritz Shiga

6,6

6,4

Netheid

5,2

Voorzieningen

7,6

Personeel en service

5,8

Milieuvriendelijkheid

5,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 23 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great for a ski holiday

The hotel offers a great deal if you wnt to stay very central in the Shiga Kogen ski resort. The staff is very accomodating. Not everybody speaks fluent english, but the try their best… There is a free pool table, communal hot bath (men and women seperate) and ski locker for the use of the guests. Free toiletries can be collected from reception. The rooms are not cleaned (we stayed there for six nights), only upon request. When we entered the room, it was well cleaned though. The 4p-room was spacious. To our surprise we were not given the room that we booked online (two doubles), but one with four single beds. The general state of the interior is rather old and tired looking (peeling wallpaper, worn carpet, big tear in the pool table cloth etc etc) but everything does work. Diner and breakfast (both buffet style) were included for us. It is Japanese oriented - lots of salted fish,clear soup, rice, pickles, fried chicken etc. Portions in e.g. yoghurt or fruit were very small. Not every dish was restocked if the guest before you had finished it. Over all, I would say the meals could have benefitted from a little more variety. On a positive note though: you are allowed to BYO (alcoholic) drinks to the diner table…
6 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met een groep
Dining Limited, food could be hot and more variety
10 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

miwa

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2階にある共同コーナーにビリヤードがあり楽しめました コーヒー(とても美味しかった)も常時飲み放題で快適に過ごせました 建物は古いですが若いスタッフの方々が丁寧な対応で3泊とも楽しく過ごせました ありがとうございました
3 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hiroki

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
食事が毎晩似ている。 部屋に、冷蔵庫が無い。 ドライヤーも、大浴場なのに一台しかない。 部屋に、トイレ、洗面も無いのは、不便。 ホテルではなく、合宿所かと思った。
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

ヒロアキ

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
食事と大浴場は満足しました。
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Chiho

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

??

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
若いアルバイトの方は笑顔で一生懸命でしたが、ホテルとしては食事を含めて、この料金をとるのは酷いと思います。
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Masaharu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Aapo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Katsunori

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed three nights in a row to ski. The hotel staff was friendly and the rooms themselves were clean, but the facilities were very dated throughout. The food is a buffet style with standard items. The meals themselves were very carefully prepared and good. Rental skis and ski lift tickets cannot be purchased without going to Ichinose Family Ski Resort. Also, there is no refrigerator or glasses in the room, so you cannot store or drink beverages purchased outside. The large bathroom is old.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Hiroshi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
バストイレ共有の和室の部屋に家族で泊まりました。古さはありますが、スタッフの対応は非常に良く、お風呂もチェックアウト後にも入れることができました。次回もこのホテルでの宿泊を検討します。
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Takeshi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
設備が古く、シャワートイレどころか洋式便器のないトイレも見受けられる。暖房設備もきちんと動いていないようで部屋が寒い、部屋に冷蔵庫がない、ベッドがかなり小さく硬い 料理が貧相で冷凍食品や業務用の食材を多用した学校の給食レベル、連泊してもメニューの内容が全く同じで変わったのはドレッシングだけ、ビュッフェの飲み物も水とコーヒー以外は全て有料、デザートなどの甘味物は全く用意されていない。
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
ご飯のレパートリーが少ない 部屋以外のトイレが汚すぎ
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

fazal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

It was very bad experience

No wifi, No proper Breakfast service, No cleanness, very dark room , no proper lights etc. So it was very bad experience to us. we Lost our one day .
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Yoshihiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
ホテルというよりは合宿所と考えると十分満足でした。食事はメインの他がバイキング形式で十分な量がありました。部屋の暖房はよく効いて寒くなかったのですが、乾燥がすごくて、加湿器が欲しかったです。

4/10 – Matig

Liam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was short walk to ski lifts but the hotel is very old and run down but clean and tidy. Staff were friendly and helpful. Breakfast was poor, even for Japanese standards. The only food options in the whole village at the time we stayed was the convenience store and the ski-lift ramen shop.

8/10 – Goed

YUKO

Positief: Personeel en service, comfort kamer

スタッフは親切

ツインのお部屋は広めで快適、スーツケースが広げられます。建物の作りが素敵でした。大浴場の温度調節がちょっと残念。スタッフは、慣れないながらも皆さん親切で、総合的には良かったです。
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

10 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

yu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

スキー利用

スキー旅行にて利用 受付のお兄さんはとても感じがよく、柔軟にご対応頂きました。 和室への行き方がエレベーターを使うとわかりずらかったので説明が必要であった。 掃除も行き届いておりリーズナブルでよかった。
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

お勧めです。

貸し切りに近い状態での宿泊に思われましたが、どこも明るく暖かで全く問題ありませんでした。館内の売店、レストランもしっかりと営業しており、いつでも手を抜かないで対応されているように感じました。 些細な事ですが、スキーでの利用時、玄関にスリッパが置いてありましたが椅子が無く、乾燥室には椅子はあるけどスリッパが見当たらなかったので何処でブーツを脱ぐか迷いました。 しかし、お勧めの宿です。 また利用させて頂きたいです。
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Flyingfinn, 神奈川県

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
広い部屋でのんびり出来ました。 1人で予約とれるのは少ないので助かりました。 また利用したいと思います。
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

TAKASHI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

スタッフの対応は最高。だけど・・・

フロントやレストランのスタッフさんは最高の対応でした。皆さん笑顔で明るく対応して頂き、こちらのリクエストにも快く答えていただき大満足でした。宿泊した部屋は「ゴンッ」という打撃音?が1分~10分間隔で聞こえ気になりましたが、スキーで疲れていたので眠れました(笑)が、他の部屋ではそんなことはないのかもしれません。しかし、そんなことも帳消しにしてくれたのがスタッフさんでした。
2 nachten verbleven in januari 2020