Hotel Nire no Ki
Wintersportverblijf in de bergen met 2 restaurants en bars/lounges
Fotogalerie voor Hotel Nire no Ki





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 138
26 dec - 27 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, privébadkamer laden

Twin kamer, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4721 Kitashiro, Kita, Kitaazumi Gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Over deze accommodatie
Hotel Nire no Ki
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
6.6 van 10, 23 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Nire no Ki Hakuba
Red Sun Rooms Hakuba
Red Sun Rooms Hotel
Red Sun Rooms Hotel Hakuba
Nire no Ki Hakuba
Nire no Ki
Hotel Nire no Ki Hotel
Hotel Nire no Ki Hakuba
Hotel Nire no Ki Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Nire no Ki
7,2
Goed
6,8
Netheid
7,2
Locatie
8,4
Personeel en service
5,4
Milieuvriendelijkheid
6,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Brad
21 feb 2025
Brad
7 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Natasha
31 jan 2025
Natasha
4 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Shuo
8 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Shuo
7 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Jeannette
4 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Depressing holiday
Jeannette
14 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
しん
24 feb 2024
しん
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Positief: Personeel en service
古いけれど安くていいかな
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Drew, Seattle, WA, USA
Reisde met een groep
9 feb 2019
Positief: Netheid
Drew
5 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
KIT YEE
22 feb 2018
Negatief: Netheid, comfort kamer
房間暖氣不足,要穿上厚衣服睡覺,換了房間都一樣。整體不夠清潔,不會再住。
KIT YEE
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jan 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ordinary Hotel. Not worth Recommending.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Foma, Lublana
15 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしいホテル
Foma
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Brian
10 mrt 2017
Positief: Netheid
You get what you pay for.
Brian
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 feb 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
O.k. value for the money
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Christopher
15 feb 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Christopher
10/10 – Uitstekend
mingjian
4 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mingjian
8/10 – Goed
Chi Hang
1 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Chi Hang
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A fine example of what Hakuba has to offer...
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Jacquelyn, Victoria, Australia
23 feb 2016
Positief: Personeel en service
Not a bad little place
Jacquelyn
10/10 – Uitstekend
Jiseon, korea
22 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
verry kind HOTEL
Jiseon
8/10 – Goed
Emilie, france
15 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emilie
2/10 – Ontzettend slecht
滑雪客, w
21 jan 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地處偏逺,飯店簡陋,、環境粗糙。
滑雪客
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jan 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Luke, Brisbane
26 dec 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Fine Hotel
Luke
10/10 – Uitstekend
Ian, Bangkok
8 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








