Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Hakuba Hifumi





Hotel Hakuba Hifumi biedt onder andere een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen) en een restaurant. Geniet van overdekte privé-onsen om tot rust te komen. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite (with open air bath, TOKI) laden

Suite (with open air bath, TOKI)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Suite (with open air bath, Sen) laden

Suite (with open air bath, Sen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Suite (with open air bath, NAGOMI) laden

Suite (with open air bath, NAGOMI)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Standard ) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Standard )
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer (TatamArea,Private Open Air Bath,Kaede) laden

Deluxe kamer (TatamArea,Private Open Air Bath,Kaede)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer (TatamiArea,Private Open Air Bath,Fuki) laden

Deluxe kamer (TatamiArea,Private Open Air Bath,Fuki)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer (Tatami,Private Open Air Bath,HINA) laden

Deluxe kamer (Tatami,Private Open Air Bath,HINA)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Hakuba Hifumi ligt in Hakuba. Happo-One-skigebied van Hakuba en Skigebied van de Habuka-vallei zijn zeker een bezoekje waard als je graag een activiteit wilt doen. Minitreinenpark van Hakuba en Yupuru Kizakiko zijn ook een bezoek waard. Ontdek wat het gebied allemaal te bieden heeft, zoals skiën.

Happo 4998, Hakuba, Nagano
In de buurt
- Happo-One-skigebied van Hakuba - 6 min. wandelen - 0.5 km
- Happo-one Adam-gondelbaan - 9 min. wandelen - 0.8 km
- Iwatake-skigebied van Hakuba - 3 min. rijden - 1.7 km
- Happo-one Sakka-skilift - 3 min. rijden - 1.7 km
- Goryu-skigebied van Hakuba - 6 min. rijden - 4.1 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Refuel - 5 min. wandelen
- 万国屋 - 7 min. wandelen
- Blizzard (Pizza) - 9 min. wandelen
- レストラン シャモニー - 9 min. wandelen
- Mark Matsuoka Grill Hakuba - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1100–7700 voor volwassenen en JPY 1100–7700 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hifumi
Hakuba Hifumi
Hotel Hakuba Hifumi Ryokan
Hotel Hakuba Hifumi Hakuba
Hotel Hakuba Hifumi Ryokan Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hakuba Hifumi
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHRISTOPHER
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHRISTOPHER
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joel
3 feb 2025
Joel
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jurarat
Reisde met familie en kleine kinderen
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jurarat
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
David
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Joanna
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Must stay if you’re going to Hakuba!!
Joanna
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
IL HUNG
Reisde met een groep
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IL HUNG
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Kazuyoshi
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazuyoshi
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Ka Lei
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka Lei
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Chiemi, Lake Oswego
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiemi
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
まさよし
Reisde met familie en kleine kinderen
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさよし
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Satoshi
18 sep 2023
Satoshi
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Samuel
1 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
More than a hotel … A wonderful experience!



Samuel
5 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Cindy
Reisde met partner
26 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
4 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel, Austin
13 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
10/10 – Uitstekend
Hwa Chiang
Reisde met familie
7 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hwa Chiang
3 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Benjamin, Sydney, Australia
Reisde met partner
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Margaret
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Margaret
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Winifred
29 jan 2020
Winifred
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019