Hakuba Hotel Ougiya
Wintersportverblijf met restaurant en gratis vervoer van/naar de skipistes
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hakuba Hotel Ougiya





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 134
1 aug - 2 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer, bijgebouw (Economy Japanese Style) laden

Traditionele kamer, bijgebouw (Economy Japanese Style)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gelegen in een bijgebouw
Alle foto's voor Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer, bijgebouw (Economy Japanese Style) laden

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer, bijgebouw (Economy Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gelegen in een bijgebouw
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6680 Hokujo, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Courtyard by Marriott Hakuba
Courtyard by Marriott Hakuba
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 187 beoordelingen
De prijs is โฌย 221
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1800 voor volwassenen en JPY 900 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: JPY 1500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 06.30 uur tot 23.00 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ougiya
Hakuba Ougiya
Hakuba Hotel Ougiya Hotel
Hakuba Hotel Ougiya Hakuba
Hakuba Hotel Ougiya Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hakuba Hotel Ougiya
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Michelle
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Michelle
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
carlos
29 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
carlos
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
David Christian
Reisde met familie en kleine kinderen
24 mrt 2025
Positief: Netheid
David Christian
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 โ Matig
Tadas
16 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tadas
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Yasuaki
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasuaki
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Marlee
Reisde met partner
8 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlee
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
anthony
Reisde met familie
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
anthony
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Jason
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Jonathan
Reisde met een groep
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
Pernilla
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Pernilla
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Adam
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
Scott
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
Mika
Reisde met familie
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
Masahito
11 aug 2024
Masahito
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
Reisde met familie
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Mika
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 โ Uitstekend
Josh
Reisde met een groep
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josh
6 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Brian
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
7 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Brian
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
8 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Yuxing
Reisde met partner
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuxing
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Lilyana
3 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lilyana
5 nachten verbleven in januari 2024
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 โ Uitstekend
Qi
Reisde met familie
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Qi
7 nachten verbleven in januari 2024