Hotel Pacific
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Nacala
Fotogalerie voor Hotel Pacific





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bubbelbad
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Cidade Alta, Nacala, 3112
Over deze accommodatie
Hotel Pacific
Gelijkaardige accommodaties

Indico Apart Hotel
Indico Apart Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis luchthavenshuttle
- Keuken
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MZN 1500 per kamer (retour)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Toeslag voor extra bed: MZN 1000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pacific Nacala
Pacific Nacala
Hotel Pacific Hotel
Hotel Pacific Nacala
Hotel Pacific Hotel Nacala
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Pacific
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
4 mei 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Strahinja
Reisde met een groep
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strahinja
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Matteo
Reisde met een groep
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matteo
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Takeshi
Zakenreiziger
1 dec 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Takeshi
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Hakushi
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi was back!
Hakushi
4 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Hakushi
9 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I would stay here again, but,,,
Hakushi
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Hakushi
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
There is no such thing as a perfect hotel
Hakushi
9 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
HH, Asia
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HH
6 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


