Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 19 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 19 beoordelingen" "
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 19 beoordelingen" "
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 19 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 19 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
5,6/10
Netheid
5,4/10
Personeel en service
3,6/10
Voorzieningen
5,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 dec 2019
Negatief: Voorzieningen
Proche du centre ville et accès facile à l'hôtel depuis l'avenue Habib Bourguiba
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La cer.cania a la playa
En general todo es decepcionante
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Sami
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien placé au centre ville de nabeul bon restaurant à proximité une ville qui bouge aussi au top
Sami
2 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lamentable c est plus un hôtel de pass qu un hôtel pour touristes. À eviter
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tranquillo nella stagione invernale. Buona esposizione. Molta cortesia.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Before 20 years it was a nice hotel
Dirty, bad conditions , breakfast very bad, service at the meals unbelievable, missing forks and spoons.
Pool ugly, toilet impossible to use.
They were only a few who tried to do their best.
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
KHALID, Algeria
12 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Our stay was very Good
KHALID
4/10 – Matig
Mounir, Kassel
31 mei 2016
Negatief: Personeel en service
Super Lage, unzumutbares Essen
Beim Check-In schien die Empfangsdame nicht so recht zu wissen, wie sie mit einer E-Buchung umgehen - ärgerlich. Unser Zimmer war angenehm. Nur im Bad fehlte eine Lüftungsanlage. Das war kaum genießbar. Der Strand (direkt am Hotel gelegen) und die nähere Umgebung (das Hotel befindet sich in Nähe des Stadt -Zentrums) hingegen haben uns sehr gut gefallen. Wegen des schlechten Essens würde ich nicht nochmal dorthin gehen.
Mounir
4/10 – Matig
Nadia, Bordeaux
14 apr 2016
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Décevant
Service de l hôtel décevant surtout la nourriture.
Nadia
8/10 – Goed
jean paul, Paris
6 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
charmant
l'hôtel par lui même est très chouette il est un peu désuet, il n'y a pas d'animation sauf une musique très forte
jean paul
2/10 – Ontzettend slecht
Francis, france
3 jun 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Il y avait personne . Hygiène déplorable , accueil médiocre , self produit avariée je vous déconseille cette hôtel si vous voulez passe de bonne vacance
Francis
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 nov 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le personnel super gentil et intentionné hotel bien situé mais un peu vieux pratiquement pas de Français hotel.com dans le déscriptif nous dit sèche cheveux sur demande et il n'y en a pas (petit détail mais qui a son importance) la nourriture peu varié (mais du certainement au faible taux de remplissage de l'hotel à cette époque) ceci dis j'ai quand même passé un agréable séjour
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 sep 2012
Negatief: Netheid, comfort kamer
'Un comfortable experience
i wasn't happy about the room cleaning status and the bed wasn't comfortable at all.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
A. Alami
3 sep 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel management is not organized, the reception service is very poor. the receptioniste was screaming all the time and the wait in line is so long. the cleaning service is not done on time and you have to ask for it if you wanted to be done. there are no way to get any extra food outside the restaurant time unless you go to nearby stores.
A. Alami
4/10 – Matig
AB, Canada
29 aug 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful customer services
The customer service sucks since the staff (most of them) make you feel that they are doing you a favour while serving residents.For instance, the gate security officer refused to let me in after midnight and I had to argue with him so that he opens the gate. These awful services mentioned above are applied only to the coloured races present in the hotel; it is different from what the Europeans receive as a service; which is really disappointing. Thats why I highly recommend that any Arab or non- Europeans customers choose a different hotel to enjoy a stress - free vacation.
Thanks,
Regards
AB
2/10 – Ontzettend slecht
Ousama
16 aug 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth the money..
Not worth the money.
it is an old hotel, lots of issues with the with the hotel upkeep. Small elevator doesn't work most of the time. Water cut in the room. Small room for a Triple room.
Noisy all night with the live music.
No proper child seat in the restaurant.
Food is dreadful.
Checkin was fast and didn't take time so is the checkout.
I have left the hotel one day earlier..for the above reasons.