Fotogalerie voor Savoy Inn Hotel





Beoordelingen
5,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Een fornuis
Kookgerief, servies en bestek
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Savoy Inn Hotel bevindt zich in Azaiba, een wijk in Muscat, en ligt in de uitgaansbuurt en vlak bij de luchthaven. Sultan Qaboos Sportcomplex en Golfclub Ghala Wentworth zijn een bezoekje waard als je graag iets actiefs wilt doen. Ga je liever shoppen? Dat kan bij Muscat Grand Mall en Oman Avenues Mall. Museum voor Natuurgeschiedenis van Oman en Kindermuseum van Muscat zijn ook een bezoek waard.

126 An Noor Street, Way 5005, B 684 Ghala Service Road, Muscat, 101222
In de buurt
- Sultan Qaboos-moskee - 3 min. rijden - 2.8 km
- Oman Avenues Mall - 4 min. rijden - 4.8 km
- Sultan Qaboos Sportcomplex - 4 min. rijden - 4.4 km
- Muscat Grand Mall - 4 min. rijden - 5.1 km
- Oman Conferentie- en expositiecentrum - 7 min. rijden - 9.1 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Al Jood Restaurant - 4 min. rijden
- Izz Cafe - 4 min. rijden
- Healthy Habit - 4 min. rijden
- Cup Speciality Coffee - 4 min. rijden
- قصر الاجداد - 4 min. rijden
Over deze accommodatie
Savoy Inn Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Savoy Grand Hotel Apartments
Savoy Grand Hotel Apartments
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.2 van 10, Goed, 134 beoordelingen
De prijs is € 23
inclusief belastingen en toeslagen
7 nov - 8 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: OMR 5.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Savoy Inn Hotel Muscat
Savoy Inn Hotel
Savoy Muscat
Savoy Inn Hotel Hotel
Savoy Inn Hotel Muscat
OYO 122 Savoy Inn Hotel
Savoy Inn Hotel Hotel Muscat
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Savoy Inn Hotel
Beoordelingen
5,4
5,8/10
Netheid
5,8/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 mrt 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2/10 – Ontzettend slecht
Atiq
Reisde met familie
6 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t stay at this hotel
Atiq
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Varun
Zakenreiziger
18 mrt 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Varun
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Ben
18 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Ben
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Muhammad
2 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Muhammad
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Vahid
16 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vahid
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Khalid
7 jan 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Khalid
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
drrob
9 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
drrob
4 nachten verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Akram
Reisde met een groep
3 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akram
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommended
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Salim
8 okt 2021
Salim
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 apr 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was not comfortable at All ...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 feb 2020
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Lahcen
27 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lahcen
3 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Kevin
20 feb 2020
Negatief: Personeel en service
Kevin
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Denes Szabolcs
Reisde met familie
14 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
Denes Szabolcs
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Mahdad
30 dec 2019
Mahdad
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Adeel
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adeel
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
4 aug 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Abdullah
22 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abdullah
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 apr 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019