Suite (Riva, Canal View) | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Hyatt Centric Murano Venice

4 out of 5
Hyatt Centric Murano Venice
Riva Longa, 49, Murano Island, Venice, VE

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 706 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 204 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1006 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wienk,

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben echt genoten! Bedankt voor de goede zorgen en tot snel!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 2 nov 2023
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating! We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon. Best regards,

8/10 – Goed

Walter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is goed gelegen , rustig , het restaurant is niet goed , de opdiening plus het eten was slecht , geen aandacht bij een vraag , nada , gelukkig kregen we toch vervoer naar de luchthaven, op doorreis niet , personeel moet beter begeleid worden.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van . op 17 apr 2023
Dear Walter, thank you for your recent visit and leaving a feedback on your stay. It was nice to learn that the experience was satisfactory overall and hope you took happy memories of your Venetian getaway. We hope to welcome you back in the near future to improve your overall rating and impression of our service. Valentin Röttger – General Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. The rooms, location and staff. The hotel boat to the airport is a big plus. Also “actv” public transport right in front of the hotel. The island Murano is small, so if you like a less busy area compared to venice this is perfect
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Leonardo Ometto, General Manager op 29 aug 2022
Dear Mark, Thank you so much for posting this lovely 5 star feedback on your experience. It is wonderful to learn how much you loved our convenient location, guestrooms as well as our courtesy speed boat. We look forward to your next visit on the island of the glass-makers! Best regards,

8/10 – Goed

Marnix

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader!
Mooi hotel, goede service, goed resraurant, vlakbij opstapplaats boot, half uurtje varen met de lijn boot naar venetië. Een aanrader!
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hyatt Centric Murano Venice op 9 dec 2019
Dear Marnix We are very grateful for your rating after you visited our hotel. We are delighted to know your experience with us was positive thanks to the location & the staff and we do hope to welcome you again to Murano very soon. Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hyatt Centric Murano Venice op 4 nov 2019
Dear Guest, Thank you for being our guest and taking the time to review your stay at Hyatt Centric Murano Venice. It is great to know your visit was satisfactory and we hope you took with you happy and lasting memories of the time spent in Venice. We look forward to welcoming you back to our property very soon! Leonardo Ometto General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer voorzien van alle nodige comfort en voorzieningen
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van . op 19 aug 2019
Thank you so much for reviewing your recent stay at our property. We are glad you enjoyed your stay with us and our spotless, spacious, well-appointed accommodations were of your liking. We look forward to welcoming you back to Hyatt Centric Murano Venice! Leonardo Ometto General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterend hotel, prachtig gelegen, bijzondere uitstraling en smaakvol ingericht. Vorig jaar standard room geboekt, dit jaar een superior room... Beide kamers waren identiek (!). Vrij beperkte keuken voor wie laat nog een hongeraanval krijgt. Ontbijt: uitstekend, gevarieerd. Hier en daar kleine tekenen van slijtage (kraan, grip van de ladekast in de badkamer, stopcontacten, deurstijlen...). Geen badkamerjassen op de kamer. Ook niet in de spa. Tip: toiletbril vervangen door 'soft-close toilet seat'. Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van . op 20 aug 2019
Dear Guest, We truly appreciate the time you took to review your experience at Hyatt Centric Murano Venice. We are glad you had an overall pleasurable stay with us and are delighted that our rooms and the hotel design were of your liking. For your information, “Superior” rooms bookable last year represented standard room category which is now called KING/TWIN room depending on the bed configuration. Next time, feel free to reach out to us via email if you need further clarifications on room categories. Once again thank you for being our guest. We look forward to your return in 2021 for the Biennale✌ Leonardo Ometto General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer rustig gelegen, vlak aan halte vaporetto, op enkele minuten naar centrum Venetie. vriendelijk en vlot personeel;
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hyatt Centric Murano Venice op 10 jun 2019
Dear Guest thank you very much for your nice review. We hope to have soon the chance to welcome you back to Venice. Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Hyatt Centric Murano Venice op 7 jun 2019
Dear Guest, thank you for the five out of five review of Hyatt Centric Murano Venice! We work hard to deliver a great experience for all of our guests, and we celebrate reviews such as yours. Thank you again, and it will be our pleasure to welcome you back on your next visit to Venice, Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9/10
Het hotel ligt op het eiland naast Venetië. Met een transferbootje, dat we op voorhand hadden gereserveerd, kwamen ze ons ophalen van de luchthaven naar het hotel. Ontvangst was uitermate goed en de kamer was voor 14u. al klaar. Zeer nette superior kamers, deze geven wel uit op een klein pleintje. Voor de transfer naar Venetië kan je net voor het hotel een boot nemen. De trip naar Venetië hangt af van waar je gaat afstappen, dus best op voorhand plannen. Het ontbijt is uitstekend en variatie genoeg. Wanneer je gaat dineren is de bediening ook top, uitgebreide kaart en wijnkaart. Een top hotel als je even de drukte van Venetië wil mijden.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van . op 25 jun 2019
Thank you Jurgen for this 10 our 10 review you shared with us and the future travelers. We are glad you enjoyed your stay on Murano island and do hope to have the chance to welcome you again very soon! Best regards, Leonardo Ometto General Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met mooie kamers. Vriendelijk personeel, vooral aan de receptie. Makkelijke check-in. Maar bovenal de shuttleservice die het hotel aanbiedt is helemaal top!!
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van LaGare Hotel Venezia op 9 mrt 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to review our hotel and share your 5 out of 5 experience! See you soon in Venice! Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Roger, Rotterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging, service en taxi transfer per boot van en naar vliegveld.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van LaGare Hotel Venezia op 27 feb 2019
Roger, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

ISABELLE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van LaGare Hotel Venezia op 18 dec 2018
Dear Isabelle, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Leonardo Ometto General Manager

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was exceptional! Water view is pefect! We got upgraded to the Master Suite, and couldn't ask for more.. Lovely place!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Maxine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely modern hotel with reasonably sized rooms with excellent bathroom with big walking showers. Very close to public water bus stop to Venice, but a quiet, lovely location .
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everyone was so nice and it was an amazing place to stay.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Feng, BEIJING

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peaceful
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 21 mei 2024
Thank you for taking the time to share your feedback and for these amazing 5 stars! See you soon in Murano!

10/10 – Uitstekend

Helene, Montreal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geat place near everything
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 20 mei 2024
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with us. It is absolutely amazing to learn you had a fantastic time and the whole experience was excellent overall.We would love to welcome you again!

10/10 – Uitstekend

Pamela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at the front desk were extremely helpful. They helped us find wonderful restaurants, get our transportation sorted and even offerred shopping suggestions. The only difficulty we had was on arrival, we were told (by their central reservations) to take the blue line water taxi and get off at Murano. NO! The Murano Colona station is on the wrong side of the island. We ended up pulling our luggage a long way, over cobblestones and up and down bridges. You have to find your way to the Murano Museo stop, which is right outside the hotel.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant wonderful property! Really enjoyed the spacious rooms and felt very welcomed!!
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 20 mei 2024
Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear you enjoyed the spacious rooms and felt welcomed during your stay. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 16 mei 2024
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with us. We would love to welcome you again!

6/10 – Redelijk

Laurie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
This location is good if you want to get away from the crowds in Venice or are focused on Murano glass. The down side is that dining options are very limited, especially after 6 PM. We stayed there the last night of our vacation hoping to take advantage of the airport shuttle they offer. Unfortunately it only runs after 11:30 AM and our flight was at 11. Also, the airport water bus doesn't start running until 8:09 AM. We were lucky this worked out for us, otherwise our only choice would have been a private taxi which is quite expensive. Our room was clean and spacious but much colder than we would have liked. When we asked the staff about it they said there was nothing they could do as the heat had been turned off for the season. We had drinks and snacks in the hotel bar because it was convenient. It was also after 6 and our options were limited. The staff was friendly but the waiter didn't remember what kind of sandwiches were offered that day, there were only two, or what the cicchetti of the day was. Again there were only two types of cicchetti that day. Our spritz drinks were missing the olives we'd become accustomed to during our week in Venice. We had to ask for the small container of potato chips that normally come along with your drinks. Granted all of these are minor annoyances but added together made our stay disappointing. I expected better from Hyatt.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 8 mei 2024
Dear Laurie,Thank you for being our guest and taking some valuable time to tell us more about your experience.Although we're glad to learn you had a pleasant stay overall, we're sorry to read your experience wasbelow expectations under certain circumstances. Your observations certainly are food for thought and are well received and appreciated. We strive to improve and enhance our guest experience every day and take into consideration all guest feedback, both positive and negative. Hopefully, we will have the pleasure of welcoming you back in the future to gain your entire satisfaction. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Kaylie

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 9 mei 2024
Thank you for your visit and for taking some time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

beth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prime location.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 6 mei 2024
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with usWe would love to welcome you again! Best regads,

8/10 – Goed

Lynn, El Cajon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What can I say, it’s Murano! Room was nice, but overly warm. Apparently, there is a regulation that you cannot have AC before a certain date. But the hotel was very clean and for the most part, quiet. Since we were hot we had to have the window open and there was noise outside, as well as a few mosquitos.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 29 apr 2024
Dear Lynn, Thank you for being our guest and taking some time to provide us with your valuable feedback. Although I am glad to learn your stay was enjoyable overall, I am sorry to read the room temperature was not ideal on this occasion. Hopefully we will have the pleasure of welcoming you back in the future and gain you entire satisfaction. Best regards,

10/10 – Uitstekend

angelo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 29 apr 2024
Thank you for taking the time to share your feedback and for these amazing 5 stars! See you soon in Venice! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Armando Waser - General Manager op 19 apr 2024
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Michael

5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team HYC Murano Venice op 15 apr 2024
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating! We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon.

10/10 – Uitstekend

Roy Reginald Victor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, lovely clean rooms. Lovely atmosphere. Very accommodating. Has its own pier with hotel transfer continently located right outside Marco Polo airport. 5* all day long. Would love to return.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team HYC Murano Venice op 15 apr 2024
Many thanks for taking the time to review your experience! We are grateful you chose our hotel and we are glad to learn you had a fabulous stay. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back!

6/10 – Redelijk

Manuel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
En primera instancia, tomé esta reserva porque disponían del servicio de recoger en el aeropuerto de Venecia y posteriormente, movilizar a los huespedes desde Murano a Venecia, previa reservación. Al llamar para solicitar el servicio de recogida, me informan que el servicio no está disponible por problemas con el vehículo (bote). Dada la categoría del hotel, debieron contratar otro bote y no dar semejante excusa, adicional que dijeron que era un servicio gratuito y que no estaban obligados a contar con dicho servicio siempre. Ofrecieron x el inconveniente, un upgrade a la habitación, pero realmente, creo que nos dieron la misma habitación que teníamos contratada. Teníamos sólo un día disponible en Venecia para aprovecharlo al máximo, así que decidimos no malgastar nuestro tiempo en reclamaciones.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team HYC Murano Venice op 15 apr 2024
Dear Manuel, Thank you for being our guest and taking some time to share your concerns. Indeed, our complimentary shuttle is one of the most loved services according to our guests and we appreciate it creates high expectation and we understand your disappointment related to the absence of the shuttle service. Unfortunately, as mentioned on our website, due to a motor damage, our boat was undergoing repairs in the shipyard. Our apologies for the inconvenience caused. We hope this will not prevent you from returning and giving us a second chance. Until then, we wish you only the best of travels moving forward. Sincerely,

8/10 – Goed

Ally

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Das Personal war sehr freundlich. Leider war das Boot des Hotels kaputt, daher war ein Airport Shuttle nicht möglich. Mit dem Public Boot und einem Fußweg von 10 min war das Hotel super erreichbar. Das Zimmer war schön groß, zu zweit hatte man ausreichend Platz. Wir hatten ein Zimmer hinten raus, leider haben sich dort (seit vermutlich mehreren Jahren) Tauben niedergelassen, wodurch das Lüften so gut wie nicht möglich ist. Dementsprechend hat man Tag und Nacht Tauben vor seinem Zimmer, die „laut“ sind und alles voll scheißen.. sehr schade! Das Hotel sollte dringend etwas dagegen tun. Ansonsten ein sehr sauberes und gepflegtes Hotel.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team HYC Murano Venice op 15 apr 2024
Dear Ally,Thank you for taking a moment to review your recent experience at Hyatt Centric Murano Venice which we are glad to learn was a positive and pleasurable one.On a negative note, are very sorry to learn your stay was impacted by the presence of pigeons. However, we would like to reassure you that the management has always taken this problem very seriously. Control measures are carried out several times over the year with the purpose of limiting pigeons around the property as much as possible. Unfortunately, it is impossible to avoid them totally. Once again thank you for your time, we hope to welcome you back very soon.  Sincerely,

6/10 – Redelijk

Sayder

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siento que puede ser el mejor hotel de Venecia. Sin embargo ofrecen cosas q no las incluyen
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 25 mrt 2024
Thank you for taking the time to share your impressions on your experience at Hyatt Centric Murano Venice, it is much appreciated!  Should you visit ourcity again in the future, we would love to welcome you back. Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I would not advise to go to this property. We were deprived of the transfer from airport to hotel by water taxi with a drink which is why I chose this hotel, two days before we were due to go I was sent an email to say the boat was broken and we would have to find our own way to the island.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 4 mrt 2024
Dear Anthony, Thank you for being our guest and taking some time to share your concerns.Indeed, our complimentary shuttle is one of the most loved services according to our guests and we appreciate it creates high expectation and we understand your disappointment related to the absence of the shuttle service. Unfortunately, as mentioned on our website, due to a motor damage, our boat is currently undergoing repairs in the shipyard. Our apologies for the inconvenience caused.We hope this will not prevent you from returning and giving us a second chance. Until then, we wish you only the best of travels moving forward. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 4 mrt 2024
Thank you very much for taking the time to share details of your experience and for this 5-star rating. Hopefully, we will have the pleasure of welcoming you back at Hyatt Centric Murano Venice on one of your journeys. Sincerely,

4/10 – Matig

Julien

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Son emplacement sur cette très belle île de Murano
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 27 feb 2024
Merci beaucoup d'avoir choisi Hyatt Centric Murano Venice et d'avoir partagé vos impressions sur le séjour. Ce serait un plaisir de vous accueillir une nouvelle fois au sein de notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
Fantastic hotel. Rooms were clean, modern. Lots of space for a family of four in the Suite Duplex. Ferry is easy to figure out and runs regularly
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 27 feb 2024
Thank you so much for choosing our property and posting this 10 out of 10 feedback on your recent stay with us. It is absolutely amazing to learn you had a fantastic time and the whole experience was excellent overall. Should you visit Murano again in the future, we would be happy to welcome you back.

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property, friendly staff, delicious breakfast. Highly recommended.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 19 feb 2024
Dear Alexander, Thank you very much for choosing Hyatt Centric Murano Venice and for your recommendation. We are glad to learn you had a 5-star experience and we hope to welcome you back to the island of the glassmakers very soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 15 feb 2024
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay here if you can
Wonderful hotel. Extremely clean, gorgeously decorated, wonderful staff and the breakfast buffet was fantastic. They even served champagne. We chose Murano vs. Venice as it’s quieter and the ferry to Venice was only 15 mins. There are fantastic restaurants on Murano.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 15 feb 2024
Thank you so much Catherine for sharing this wonderful 10-star feedback on your recent stay at Hyatt Centric Murano Venice! We truly hope to welcome you again on one of your journeys. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

catherine

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 25 mrt 2024
Dear Catherine, Thank you for being our guest and for these 5 stars!It makes us happy to see that we were able to meet your expectations and would love to welcome you again for another stay on the island of the glass-makers. Best regards,

8/10 – Goed

bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peut s’améliorer facilement
Bon hôtel, Dommage que les navettes pour l’aéroport ne soient pas disponibles pour tous les clients, car pour nous cela était un service inclus dont nous n’avons pas pu bénéficier à notre arrivée. Même si le personnel a essayé d’être bienveillant lorsque nous avons signalé par 2 fois que 25 degrés dans une chambre pour dormir n’était pas confortable, rien de concret n’a été fait, nous avons donc du dormir avec la fenêtre ouverte et le bruit ambiant. Un des personnels féminins de l’accueil n’a pas été très agréable lorsque nous avons signalé avoir trop chaud dans notre chambre, en nous expliquant que cela était comme ça et c’est tout, sur un ton que l’on n’apprécie pas en tant que client. Le deuxième matin, une solution nous a été proposée de changer de chambre par un gentil jeune homme, nous avons refusé car du coup nous laissions la fenêtre ouverte toute la journée pour refroidir la pièce et nous ne souhaitions pas perdre de temps au changement versus nos visites prévues. Le cadre de l’hôtel est chaleureux, l’ensemble etait propre et entretenu.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 15 feb 2024
Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel et d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions sur votre séjour. Nous sommes désolés de lire que votre expérience n'a pas été entièrement satisfaisante et nous aimerions vous présenter nos plus sincères excuses pour les inconvénients rencontrés. Les manquements que vous exposez ne reflètent aucun cas les standards de qualité et de service que nous nous attachons à fournir quotidiennement. Nous espérons avoir l'opportunité de vous recevoir à nouveau et de vous offrir une expérience plus favorable et en lien avec vos attentes.Cordialement,

8/10 – Goed

Isamu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 24 jan 2024
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was positive overall. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Darren

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 22 jan 2024
Thank you, Darren, for taking a moment to review your experience on the island of the glass-makers. I am glad to learn your experience was positive overall. We hope to see you again at Hyatt wherever your travel plans will take you next. Best regards,

8/10 – Goed

Vaughan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 15 jan 2024
Thank you for your visit and for taking some valuable time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 10-star rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Adriana

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 15 jan 2024
Dear Adriana, Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Ann

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 29 jan 2024
Thank you for choosing our property on your recent trip to Venice and for taking some time to rate your experience. We are glad to learn your stay was enjoyable overall and would be delighted to see you here again. Best regards,

8/10 – Goed

PRAVEEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay was comforting and we enjoyed everything. The staff was very helpful
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 2 jan 2024
Dear Praveen, Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are delighted to hear that your stay was comforting and that you enjoyed every aspect of it. It is particularly rewarding to know that our staff was able to contribute to your positive experience with their helpful assistance.We appreciate your choice to stay with us and look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,Valentin RöttgerGeneral Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Billiet

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 2 jan 2024
Cher Billiet, Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de laisser une évaluation. Nous sommes désolés de constater que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous prenons chaque retour au sérieux. Si vous avez des préoccupations spécifiques que vous aimeriez partager, n'hésitez pas à les partager. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de surpasser vos attentes. Cordialement, on behalf of Valentin Röttger - General Manager

10/10 – Uitstekend

Janelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was excellent from check in to check out. Everyone was friendly and accommodating. Rooms were clean and comfortable. Food and drinks were delicious and easy to access as there are multiple restaurants and a bar within the hotel. Couldn’t have asked for a better place to stay for my first time in Italy.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 18 dec 2023
Thank you for being our guest and for this amazing 10-star rating, Janelle!We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we dpo hope to welcome you back very soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

C

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Valentin Röttger - General Manager op 7 feb 2024
Many thanks for taking the time to review your experience. We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Murano again in the future, we would be happy to welcome you back. Best regards,