Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel & Restaurant Bakenhof





Overweeg een verblijf bij Hotel & Restaurant Bakenhof en geniet van een terras, een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer laden

Comfort eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Roxeler Str. 376, Münster, NRW, 48161
Over deze accommodatie
Hotel & Restaurant Bakenhof
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 4.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 3,5 sterren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Bakenhof Münster
Hotel Bakenhof
Bakenhof Münster
& Restaurant Bakenhof Munster
Hotel & Restaurant Bakenhof Hotel
Hotel & Restaurant Bakenhof Münster
Hotel & Restaurant Bakenhof Hotel Münster
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel & Restaurant Bakenhof
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Gert - Jan
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gert - Jan
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Karl Erik
24 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karl Erik
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zuvorkommend
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Matthias
Zakenreiziger
9 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matthias
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Fredrik
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fredrik
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Susanne
Zakenreiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gerne wieder
Susanne
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Fuat
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One night in Münster
Fuat
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Ulrich, Köln
Reisde met partner
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ulrich
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Lydia
Zakenreiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lydia
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Bettina
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bettina
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Mirko
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mirko
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Rolf-Dieter
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rolf-Dieter
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Annette
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annette
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Alexander
8 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexander
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Albin Solem
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort and quality
Albin Solem
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Gabi, Burscheid
7 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabi
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
뮌스터 최고의 호텔 겸 레스토랑
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modernes Hotel mit nettem Personal
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018