Royal Park Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Kleerkast
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Opp. Dockyard Road Railway Station, P.D Mello Road, Mumbai, Maharashtra, 400030

In de buurt

  • Prince Aly Khan Hospital - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Jijamata Udyaan - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Mohammed Ali Road - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Chor Bazaar (markt) - 2 min. rijden - 2.4 km
  • Crawfordmarkt - 3 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Dockyard - 2 min. wandelen
  • Mint Colony Station - 3 min. rijden
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪Alamdar Banquets - ‬15 min. wandelen
  • ‪Gupta ice cream - ‬14 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬11 min. wandelen
  • ‪Ming China - ‬9 min. wandelen
  • ‪Kheema @ Pine Restaurant - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Royal Park Hotel

Hotel vlak bij Gateway of India
Royal Park Hotel biedt onder andere een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
  • Geldautomaat/bankservice, bagageopslagruimte en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Royal Park Hotel bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en aparte zitruimtes, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en roomservice.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, minikoelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 400 tot 800 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Geen schoonmaakservice

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.30 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 800 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 400–800 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: INR 800 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Dit hotel voert een autorisatie voor de verblijfkosten van 1 nacht uit op je creditcard als je het verblijf in het hotel betaalt in plaats van tijdens het boeken.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Park Hotel Mumbai
Royal Park Mumbai
Royal Park Hotel Hotel
Royal Park Hotel Mumbai
Royal Park Hotel Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Royal Park Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Royal Park Hotel?

Vandaag, 1 dec. 2025, kost een verblijf bij Royal Park Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 9 dec. 2025 min. € 47,56, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Royal Park Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.30 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Park Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Waar staat Royal Park Hotel?

Dit hotel ligt in Mazgaon, op 2 km afstand van Prince Aly Khan Hospital en Mohammed Ali Road. Ook Chor Bazaar (markt) en Shri Swaminarayan-tempel liggen op 3 km afstand. Station Dockyard ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Reay Road is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Royal Park Hotel

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 23 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

LOGAPRITIKA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good stay
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Kaustubh

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

ZAHIR, OTTAWA

Seamless checkin
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mitul

3 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

RASHID

Staff is very nice humble and helpful
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Savio

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Called to confirm the reservation for the stay. The Hotel Manager say there is no reservation that came through orbits and they have no contract with Orbitz. The after showing him the confirmed reservation he states that the hotel is sold out. But he will try to get me accomodation .Upon arrival in the morning the Hotel Manager gives me accomodation to one of their other locations which is I Abad area and it not even a hotel it's a lodge . Not acceptable asked for my refund waste of time a month later going back and forth and told him if I don't get my money I will report it to the police he refunded only one day of stay. These guys overbook on walk-ins since they get a higher room rate and the internet booking they transfer to some cheap hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and co operating staff Behaving very good and food was also good
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Devendra Parsad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Memorial moments at Royal Park Hotel

Could have improved the variety of local fruits for breakfast.Add cereals to the breakfast menu. Otherwise, the personnel were courteous and most cooperative.
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Paban, Guwahati

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, nice 3 star hotel with friendly and helpful staff.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

AT, London

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service is brilliant! All are wonderful staff. Would highly recommend this hotel.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cleanliness was excellent , rooms was precious and fresh
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Ikram saeed

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Is okay

I would like to bring to your attention the horrible experience I endured during my stay at the Royal Park Hotel in Mumbai on Saturday 16th September 2017. I was a guest at your hotel for 2 nights whilst I was visiting Mumbai, after a recommendation from my father who every year stays at the royal park hotel when he visits India. The night of 16th September I went to bed after a long days travel from Gujarat to Mumbai. For some reason the electricity was not working which meant the Air condition or the fan was not working, neither were any of the lights. Due to the heat I was unable to sleep all night as I am used to the cold weather coming from the UK. Not only that, My mobile phone was not charged due to the power cut at the hotel. I heavily rely on my mobile phone to get to places using phone Maps and make calls to people to make them aware of where I am and that I am safe. I am a tourist in a city I have never been before. I endured a terrible night and day during my stay at your hotel. The electricity in buildings next to the hotel were working just fine. I was shocked to know that a back-up electricity supply was not available at the hotel and I feel like I wasted over 4000 rupees staying at your hotel that night. I raised my concerns with the person on the reception desk called Resham but it seemed like he was not interested in my complaint and told me to email you. I hope to receive a response from you discussing this matter with me. Thanks
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Mei Ling

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing Experience

It was quite good and a very good experience. Price is very competitive keeping the service in mind
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Abdul Bashir

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

D Front Desk and Staffs r Helpful but only Evelato

Actually d Front Desk and all d Staffs r Very Helpful and Service Orientated.
4 nachten verbleven in mei 2017

2/10 – Ontzettend slecht

kwon young seok, seoul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

객실 형편없고 심지어 타올도 1개 이불도 없고 청소 엉망

객실 형편없고 심지어 타올도 1개 이불도 없고 청소 엉망 2박예약후 1박만 해도 2뱍 다 받는곳,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avoid this one!

absolutely unsatisfied. Avoid if u r travelling with family.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Over priced, dirty, questionable service

Dirty sheets, wifi only available in lobby, poor organisation at the front desk to the point that I and another guest were asked to pay twice (until we showed our proof of purchase emails). Should be an awful lot cheaper for what it is. I was mis-led by the overall good ratings this hotel has. It may once have been a lovely place to stay, but it needs re-investment in its people and services to become so once again. Would recommend looking elsewhere.

8/10 – Goed

Evgeny, Екатеринбург

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Хорошее соотношение цена-качество

Плюсы: расположен относительно недалеко до Ворот Индии и Marine Drive. Напротив отеля железнодорожная станция Dockyard Road. Отзывчивый персонал. Минусы: завтраки в отеле были однобразны (омлет). Не понравилось постельное белье, попросили сменить. В номере wi-fi не работает, только в вестибюле.

2/10 – Ontzettend slecht

Sonia, Rohtak- Haryana

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very bad experience.

Room is stinking. Cleaning of rooms is not satisfactory. Room service is worst. Overall experience is very bad.

4/10 – Matig

Ajit Dhankhar, Delhi- India

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Service is very poor.

Hotel room is stinking. Room service is very poor. Accesories like towel & room cleaning are worst.