Landmark Suites

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Sanjay Gandhi National Park

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Landmark Suites

Lobby
Deluxe appartement (Suites-2BHK) | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, individueel gemeubileerd
Dagelijks continentaal ontbijt (INR 250 per persoon)
Eenvoudige kamer | Woonruimte | Televisie
Deluxe appartement (Suites-2BHK) | Woonruimte | Televisie

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Eenvoudig appartement

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Eenvoudige eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe appartement (Suites-3BHK)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
3 badkamers
  • 130 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Eenvoudige kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 130 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
2 badkamers
  • 93 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe appartement (Suites-2BHK)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
2 badkamers
  • 93 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon (Suites-1 BHK)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Deluxe appartement (Suites-Studio)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Marol Maroshi Road, Andheri (E), Z-2 Plot, Bhavani Nagar, Mumbai, Maharashtra, 400059

In de buurt

  • MIDC Industrial Estate - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Powai-meer - 3 min. rijden - 2.0 km
  • NESCO Center - 6 min. rijden - 6.7 km
  • Juhu Beach - 8 min. rijden - 7.3 km
  • Consulaat Generaal van de VS - 8 min. rijden - 8.4 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Marol Naka - 2 min. rijden
  • Gundavali Station - 5 min. rijden
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Lucky snacks dry fruits and sweets - ‬4 min. wandelen
  • ‪Shubham Green - ‬7 min. wandelen
  • ‪Raja Restaurant and Bar - ‬6 min. wandelen
  • ‪Excellency Wine Dine - ‬14 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Landmark Suites

Hotel vlak bij Sanjay Gandhi National Park
Landmark Suites bevindt zich dicht bij Consulaat Generaal van de VS en Juhu Beach en biedt een tuin, een droogkuis/wasserijservice en een 24-uurs fitnesscentrum. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis kabelinternet in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lift
  • Een 24-uurs receptie, lokale maaltijdbezorging en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
De 53 kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn inclusief leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis internet en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Koelkasten, microgolfovens en waterkokers

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: INR 250 per persoon

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Maaltijdbezorging
  • Microgolfoven

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.30 uur; inchecken kan tot: 11.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De accommodatie rekent 4 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De inchecklocatie verschilt van die van de accommodatie. Ga om in te checken naar [Landamrk Suites plot z 2 bhavani Nagar marol maorshi road andher].
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 250 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per persoon (enkele reis)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Landmark Suites
Landmark Suites Aparthotel
Landmark Suites Aparthotel Mumbai
Landmark Suites Mumbai
Landmark Suites Hotel
Landmark Suites Mumbai
Landmark Suites Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Landmark Suites?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Landmark Suites?

Vandaag, 20 jul. 2025, kost een verblijf bij Landmark Suites van één nacht voor twee volwassenen op 26 jul. 2025 min. € 40,25, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Landmark Suites voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Landmark Suites inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.30 uur; inchecken kan tot: 11.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Landmark Suites uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Landmark Suites een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per persoon.

Waar staat Landmark Suites?

Dit hotel ligt in Andheri East, op 4,2 km van Sanjay Gandhi National Park en op 10 km afstand van Consulaat Generaal van de VS en Juhu Beach. Ook Tata Memorial Hospital en KEM Hospital liggen op 20 km afstand. Metrostation Marol Naka ligt op 21 minuten wandelen en naar Metrostation Airport Road is het 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over Landmark Suites

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 21 beoordelingen

6,8/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

SANJAN HARIHAR

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its not at all safe to stay here. Cleaners dont even knock the door before entering, they just barge in. There were mosquitoes in the room as the windows were not able to close. Bathroom is dirty too.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Denver

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful place.. great staff.. the manager Paul is awesome.
5 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Aishwary

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Terrible place. Don't book
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ben Tarciano

1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Mohammed javed

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Hortias, Pune

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mr Rohit is superb coordinator and helpful staff here.
6 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

safwan, syria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel for fair

not easy to find but good wellcome and nice staff, espially Mr. Psul, need some care for room for all utilities inside
4 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

saurabh

Negatief: Comfort kamer
wont try again

2/10 – Ontzettend slecht

RIYAZ

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
will not stay again. breakfast not ready by 730 am. price too high for the property and service

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer

Nice Property goes a waste.

The property is new and good. Bathrooms are OK but not properly cleaned and no supervision on the cleaners. Walk in to a unflushed comode yuk.... Shower set is going a waste and vever seem to be cleaned. Cleaners and labours are not monitored and trained.

4/10 – Matig

Michele, NZ

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Hotel In Anderi East

We found the attitude of staff to be rather appalling. They expect extremely high tips even asking for them in NZ dollars or American dollars. They opened the door several times and peered in then went off again for no apparent reason so we ended up keeping the door locked. When servicing the room many items were left out such as toilet paper and towels so we would have to call up for them. The breakfast staff were excellent, offering us breakfast even though we were late. Sadly i cannot recommend this hotel.

4/10 – Matig

Aditya, bangalore

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Gr8 Hotel Pathetic Staff

Pathetic Staff uncanny and not clean Great Hotel and nice spacious rooms.

4/10 – Matig

Ankush, Delhi

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unfriendly hotel gentleman on phone(11th evening)

I called the hotel on the evening of check in to let them know that i would check in later that night. The gentleman on the phone said there is no room there for me. I gave the expedia details but he refused to accept & said that is between me & expedia. Finally i had to call expedia & sort this out over a few phone calls with the hotel.Eventually i was allotted a hotel room which had a non functional TV.

2/10 – Ontzettend slecht

Sayali, Pune

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst hotel......

it was worst experience...i dont believe hotels.com promote such cheap hotels with false positive reviews. and on top of it the booking is non refundable.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Pathetic

just to send a person to the room, took 20 mins each time, leave alone room service. its a huge property with just a single person .... hence leading to chaos. dont recommend to anyone. Complimentary breakfast-- pakodas, aloo wada etc... do u expect this in b/fast.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Experience was ok. Nothing to complain. Nothing to complement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Rajan, Chennai

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good place to stay. Good and Friendly service

Stayed three days.Very much impressed by the approach, promptness and friendly attitude of the Manager Mr. Paul. Responsive to the needs of the guests.Not only in my case, I witnessed his helpful attitude to other guests too.

8/10 – Goed

rohit, dehradun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

landmark suites a pleasant stay

It was a pleasure staying at the suites. We booked a studio apt for us and i am pleased to stay the room was clean and very nice and big. Although it takes a while to reach major places cause of traffic, i will strongly recommend ot to people who want a good stay ina decent price.