Guest Inn Residency

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,8 op 10 โ€“

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 15 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke kamer, Meerdere bedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 13 mยฒ
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Premium kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 23 mยฒ
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Premium kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 19 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Premium kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 28 mยฒ
  • Max. aantal: 6
  • 3 tweepersoonsbedden

Klassieke kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 13 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Royal studio suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1st Floor 4/1, Indira Nagar, LBS Rd, Near Maharashtra Kanta, Kurla West, Sion, Mumbai, Maharashtra, 400070

In de buurt

  • MMRDA Grounds - 1 min. rijden - 1.1 km
  • Jio World Convention Centre - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Consulaat Generaal van de VS - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Nita Mukesh Ambani Cultural Centre - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Juhu Beach - 8 min. rijden - 7.3 km

Lokaal vervoer

  • Antop Hill Station - 4 min. rijden
  • Station Sion - 13 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 28 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชPavilion - โ€ฌ4 min. rijden
  • โ€ชChaayos - โ€ฌ4 min. rijden
  • โ€ชGateway Taproom - โ€ฌ4 min. rijden
  • โ€ชAmelia - โ€ฌ4 min. rijden
  • โ€ชCinCin - โ€ฌ4 min. rijden

Over deze accommodatie

Guest Inn Residency

Hotel in Dharavi
Guest Inn Residency biedt onder andere een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijt met selfservice (toeslag), een 24-uurs receptie en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Guest Inn Residency hebben leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches en gratis toiletartikelen
  • (kleer)kasten, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks zelfbedieningsontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INRย 150 voor volwassenen en INRย 150 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Binnen de 24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer INR 150 voor volwassenen en INR 150 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en PhonePe
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Guest Inn Residency Hotel
Guest Inn Residency Mumbai
Guest Inn Residency Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Guest Inn Residency?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Guest Inn Residency inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Guest Inn Residency uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Guest Inn Residency?

Dit hotel ligt in Dharavi, op 5 km afstand van Consulaat Generaal van de VS, Nita Mukesh Ambani Cultural Centre en Bharat Diamond Bourse. Ook Jio World Convention Centre en Bandra Family Court liggen op 5 km afstand. Station Sion ligt op 13 minuten wandelen en naar Station GTB Nagar is het 27 minuten wandelen.

Beoordelingen over Guest Inn Residency

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 45 beoordelingen

5,4/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 โ€“ Uitstekend

Deval

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Nimesh

Reisde met familie
The power in the room was down on the first day of the stay, and the surrounding area is terrible.
5 nachten verbleven in mei 2025

4/10 โ€“ Matig

Ravi Teja

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is not so clean. Area around the property is not good at all.
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

VINOD

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Please please dont book this hotel , its farud , small dirty broken. They off watrer in washroom . Wr booked breakfast too they give breakfast like you get in jail. Fraud people. Expedia please take this listing out from here. Scammmmmmmmm
4 nachten verbleven in maart 2025

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Prasad

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
They never shows the room before pay the amount however we found lot of problems with this hotel. There is no proper electricity, too many insects and dirty blankets . I have reported that we are not going to stay in this hotel unfortunately there is no money return.I donโ€™t recommend this hotel for any one since no other peraon should not suffer like us. Thanks.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Kewal Krishan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very wonderful staff
2 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 โ€“ Matig

Denish

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 โ€“ Goed

VALIYAPARAMBIL

Good stay
3 nachten verbleven in juli 2024

4/10 โ€“ Matig

Sunil

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible property. Cockroaches and spiders are in the rooms and bathrooms. Area is totally unsafe for family.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

Dineshchandra

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 โ€“ Matig

Sachin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property would have maintained in better way
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Umarfarukh

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 โ€“ Redelijk

Abhishek

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

gurpaul

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff was very unprofessional and rude
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Anup

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst Customer service

I called several times to hotel.com/ went to chat,could not resolve any issue. My nephew and niece did not get the room as booked.They gave them small room, horrible breakfast. I booked free Breakfast still they had to pay for Tea & Eggs.The room was with cockroaches.They could not check out cause nothing was done by you guys. Will not book again in future
9 nachten verbleven in september 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Denish

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Poonam

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked nothing in this property
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 โ€“ Redelijk

Sherald

Zakenreiziger, Reisde met familie
Stay was ok .
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Sharada

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lots of dust in the room Bed sheets looked dirty as well
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

NARENDRA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

Balbir

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Saurav

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No good food. Cold food, not enough options. Toiletries not available. Bathroom not maintained. Management team not good
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

venkateswara rao

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 โ€“ Goed

Satyajit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
To appreciate stay in Bombay, you must have visited or lived in Bombay. Staff was helpful. Added bonus was taxi services around who bring you to what activity you want, they wait for you and bring you back to the hotel.๐Ÿ™
2 nachten verbleven in februari 2023