Goldfinch Hotel Mumbai

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Goldfinch Hotel Mumbai

Zwembad op het dak
Club kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, bedden met traagschuimmatrassen
Veranda
Receptie
Bar (ter plaatse)

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Presidentiële suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Traagschuim
Aparte slaapkamer
  • 59 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Club kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Traagschuim
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 39 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive kamer, 1 kingsize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Club kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Plot No. 34/21, Central Road, MIDC, Andheri East, Mumbai, Maharashtra, 400093

In de buurt

  • MIDC Industrial Estate - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Powai-meer - 3 min. rijden - 3.7 km
  • NESCO Center - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Bombay Convention & Exhibition Centre - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Juhu Beach - 7 min. rijden - 6.3 km

Lokaal vervoer

  • Gundavali Station - 4 min. rijden
  • Chakala - J.B. Nagar Station - 13 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Caravan Serai Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪Midc restaurant - ‬4 min. wandelen
  • ‪Subway - ‬4 min. wandelen
  • ‪Pickle and Pint - ‬2 min. wandelen
  • ‪Tunga Paradise - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Goldfinch Hotel Mumbai

Hotel met een chique stijl niet ver van Jio World Convention Centre
Overweeg een verblijf bij Goldfinch Hotel Mumbai en geniet van vervoer van/naar de luchthaven, een dakterras en een droogkuis/wasserijservice. Neem de tijd om te ontspannen in het wellnesscentrum. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, BANJARA, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een bar en een fitnesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, huwelijksservices en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 94 kamers hebben volop comfort met 24-uurs roomservice en open haarden, bovenop leuke voordelen zoals luxe beddengoed en bars met spoelbak.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en badkuipen of douches
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • De gratis wifi op de kamer is beperkt tot 2 apparaten
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 499 voor volwassenen en INR 499 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • 1522 Bar and kitchen
  • BANJARA

Dingen om te doen

  • Sauna
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 280 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Volledig uitgeruste spa

  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handdouche
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer

Meer

  • 2 gebouwen
  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2012

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Natte bar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen onder de 18 jaar mogen alleen verblijven als ze door hun ouders worden vergezeld. Een bewijs van verwantschap is vereist en ouders dienen een identiteitsbewijs met foto overleggen.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 499 voor volwassenen en INR 499 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of niet-geregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 2.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Goldfinch Hotel Mumbai
Goldfinch Mumbai
Goldfinch Hotel
Goldfinch Hotel Mumbai Hotel
Goldfinch Hotel Mumbai Mumbai
Goldfinch Hotel Mumbai Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Goldfinch Hotel Mumbai?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Goldfinch Hotel Mumbai?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij Goldfinch Hotel Mumbai van één nacht voor twee volwassenen op 28 jul. 2025 min. € 79,46, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Goldfinch Hotel Mumbai voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Goldfinch Hotel Mumbai inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Goldfinch Hotel Mumbai uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken.

Biedt Goldfinch Hotel Mumbai een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per voertuig.

Waar staat Goldfinch Hotel Mumbai?

Dit wellness hotel in Andheri East bevindt zich op enkele stappen van MIDC Industrial Estate en op 5 km van Mahakali Caves en Powai-meer. Ook Indian Institute of Technology Bombay en NESCO Center liggen op 5 km afstand. Chakala - J.B. Nagar Station ligt op 13 minuten wandelen en naar Metrostation Chakala is het 16 minuten wandelen.

Beoordelingen over Goldfinch Hotel Mumbai

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 84 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 84 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 84 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 84 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 84 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Shakil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and great amenities
13 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

ajay

Positief: Voorzieningen
Excellent in all respect.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Atul Kumar

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Siddharth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was helpful, friendly, informative and showcased high levels of customer service. Made it a great experience for us.
7 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Dhruv

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Elaine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avoid hotel and especially hotels.com

No pool facilities available, pool cordoned off and not even a Sunlounger around the pool so we sat on the floor !!! Complained to the hotel directly and to hotels.com who offered us a £25 voucher as goodwill which we still haven’t seen Avoid hotel and especially avoid hotels.com !!!!!!!!!!!
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Bhikhu

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

PARIHAR SHIVENDRA

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Staff and hotel services are very good. Like to visit again.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Uriel

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Check out process was inconvenient. Rooms were dated.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Umesh

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness gave 3 because washroom did not have the shower door. After taking shower all the water was running into entire bathroom. Water did not dry fast to reuse bathroom to go to toilet and we had to dry tiles near toilet ourselves to use it. Other then this place is good and we will surely revisit as well when needed.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Gurkirat, Fremont

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Subash, Los Angeles

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Rooms are not clean. Feels more like a 3 star than a 4 star
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hirofumi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

bindiya

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

ajay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kirit

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff took long time at check in eventhough they say check in time is 2:00 pm, rooms werent ready. We stayed for two days and on second day even at 5:00 pm rooms were not done!
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Victoria

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Varun

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Chetan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant stay with comfortable rooms

Had a pleasant stay at Goldfinch on business trip to Mumbai. Comfortable and clean rooms. Good food in restaurant.
3 nachten verbleven in maart 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Chris, Sydney

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Overall ok for the price , , private secure , handy pool , however a little grotty around the edges .
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Business Trip

Short stay near airport.
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Shastry Harish

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Will not stay and will not recommend either

Stayed at room 506 for a period of 4 days. Linens were dirty, the flush made weird noises due to faulty water lines and it auto flushed itself, floors were dirty and I had to buy flip flops, rooms are old and in dilapated states (the cupboard light was ON through the day due to faulty switch and poor carpentry work), bathroom door made squeak noises troubling neighbouring room people. Internet was bad and the login id and password didnt work at first and then later when changed it my apple devices refused to connect. For each and every device they give a login code and after 10 minutes it throws you out and you to relogin. Had to buy a local data SIM to avoid this problem. WILL NOT STAY, WILL NOT RECOMMEND.
4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Kumar

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

Upfront payment for poor service

House keeping was poor, Despite requesting an extra bed 4 times in total, none was in place until after mid night after complaining. The money for the extra person and the bed were taken up front on check in and the fee for bed was not taken off. Take care.
1 nacht verbleven in februari 2019