Hotel Orient Palace

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum in Mumbai, bij het shoppingcenter, op wandelafstand van Lamington Road

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Orient Palace

Receptie
Interieur
Lobby
Superior kamer | Uitzicht op straat
Internationale gerechten

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Traagschuim
Een regendouche
Designer toiletartikelen
  • 14 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Traagschuim
Een regendouche
Designer toiletartikelen
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
299-301 Maulana Shaukat Ali Road, Near Shalimar Cinema, Grant Road East, Mumbai, 400007

In de buurt

  • Lamington Road - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Mohammed Ali Road - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Marine Drive - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Haji Ali Dargah - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Gateway of India - 9 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Grant Road - 13 min. wandelen
  • Centraal Station Mumbai - 15 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪Delhi Darbar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Jaffer Bhai's Delhi Darbar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Hotel Orient - ‬1 min. wandelen
  • ‪Gokul Hotel - ‬7 min. wandelen
  • ‪Pejas Hotel - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Orient Palace

Hotel vlak bij Lamington Road
Hotel Orient Palace bevindt zich dicht bij Saifee Hospital en Girgaun Chowpatty en biedt een droogkuis/wasserijservice, een open haard in de lobby en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), hulp bij uitstappen/tickets en bagageopslagruimte
  • Een feestzaal, geldautomaat/bankservice en een lift
Kamervoorzieningen
De 50 kamers bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis onoverdekt lang parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: INR 400 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 17 september 2025 tot 31 oktober 2026 gesloten (datums kunnen wijzigen).
Van 17 september 2025 tot 30 september 2026 voert accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Dit heeft betrekking op de volgende ruimtes:
  • De eetgelegenheden
  • De lift
  • Het buitengedeelte
  • De receptie
  • De hotelkamers
  • De gang
  • De wasserette
  • De lobby
  • De vergaderruimtes
  • Het parkeerterrein
Renovatiewerken worden alleen tijdens kantooruren uitgevoerd. Alles wordt in het werk gesteld om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 700 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer INR 400 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: INR 700 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Orient Palace Mumbai
Orient Palace Mumbai
Hotel Orient Palace Hotel
Hotel Orient Palace Mumbai
Hotel Orient Palace Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Orient Palace?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Orient Palace voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren.

Hoe laat kan ik bij Hotel Orient Palace inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Orient Palace uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Orient Palace?

Dit hotel ligt in Grant Road, op 2 km afstand van Lamington Road, Saifee Hospital en Girgaun Chowpatty. Ook Marine Drive en Prince Aly Khan Hospital liggen op 3 km afstand. Station Grant Road ligt op 13 minuten wandelen en naar Centraal Station Mumbai is het 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Orient Palace

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 25 beoordelingen

5,6/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zeer slecht terrible

Hele lange check in. Kamers vreselijk geen ramen,klein,doorgerotte deuren onvriendelijke receptie, kakkerlakken in hotel en ontbijtruimte.Geen warm water. Wifi code kreeg je niet die stelde hun voor je in.
5 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Juzer

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfriendly staff
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sukrit

1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Satoshi

Positief: Personeel en service
古いホテルですが、清潔度は悪くなかったです。ただゴキブリの兄弟達がいたので星を一つ下げました。 お湯の蛇口は壊れかけていましたが使えないわけではないので許容範囲内でした。 夕食の提供はありませんが、ホテルの人に言えばメニューが貰えて好きなものを買ってきてもらえます。 大通りに面している割には静かでよく寝られました。

8/10 – Goed

Rizwan

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Akira

Positief: Voorzieningen
ムンバイの観光地は南部に集中していますが、観光地に比較的に近い位置にあります。鉄道の駅からも徒歩範囲です。チェックインはインドはどこも時間がかかりますが、まだ速いほうです。インドのホテルはタイと比べるとレベルが落ちますが、インドのホテルとしてはよいレベルになると思います。
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Shabbir

8 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

RAGHUNATH

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Never seen in my history this kind of a service and cheating to the customer room was booked through you and they have denied and after confirming the receiption manager they have not check in and assured that when come that time they will do but unfortunately the person was changed and receiption personnel harrased and disapointing behaviour has been noticed and also paid the breakfast they have not given.
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Kaneez Fatma

1 nacht verbleven in april 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

They didn't allow us to keep our baggage for few hrs after checkout
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were very dirty and was very smelling the breakfast was not at all good
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

candace

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A Decent hotel in a decent location

We came in very late. There is always trouble finding our reservation, so that was not new. We got a clean room, a bed to sleep in and breakfast the next morning which is what we wanted. It is not far from the Central Mumbai railway station which is good for anyone wanting to use the local train.Plenty of taxis outside the door if you don't.
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Franziska

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Laut, unfreundlich & veraltet

Laut, unfreundlich & veraltet
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property and staff. Good value for quality.
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rooms ill maintained n smelly. service staff sprayed room spray but later on its the same. smell got entrenched in my clothes as well
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

N Syed Muddassir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

good hotel

Nice budget hotel
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Kelly, England

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Think there was better out there

The rating maybe a little under big due to the city’s disadvantage of sanitary and major poverty issues. We chose this hotel not really understanding where we were situated and I think it’s fair to say we were in the heart of Mumbai. Local people and staff were lovely, although we did feel we were the only westerners to have ventured into these parts of Mumbai. The sanitation issue is major and in comparison this probably was a ‘palace’ to many around. The rooms were relatively clean however we found it hard to use the bathroom due to the smell and lack of cleanliness to our standards. The view outside our window was hard to bare with rats, homeless families and the constant use of horns left us sleepless the first night. Once we got familiar to the city we soon loosened up and felt more at ease, however we were very much looking forward to leaving after 24 hours. That was our first true experience of India and I wouldn’t change it for a second. Thank you for the memories Mumbai.
2 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

christine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très bruyant Pas de restauration bien qu'indiquee dans la présentation Tenues du personnel très négligées
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

KOYA MOHAMED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Leopold

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

On busy road away from centre - good budget hotel

The hotel lives up to expctations, with the expected requirements being met The staff while trying to be helpful can be confusing, and they do not pass messages between shifts. Hence a promised early breakfast of bread, butter and jam was not forthcoming and the night shift were unaware that I had asked to leave my bag overnight
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Harry

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Epäsiisti ja reppana tarpeessa olevat hotelli. Lutikoita huoneessa ja viemärin haju melkoinen.
4 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

سيئ سيئ جدا

رائحة المجاري تفوح من داخل وخارج الغرفة السعر مقابل الخدمة مبالغ فيه
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay was not bad. Receptions staff was nice and friendly.
4 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Shirley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Hotel and a true feel of Mumbai.

Staff were really friendly and welcoming. Loved the location in downtown Mumbai. It's a little way out from the tourist attractions and gives a real feel of Mumbai. 3 of us stayed at the hotel. The Security guard escorted the ladies outside and sorted all taxis for them, when they travelled together. Room was really clean and fresh. would stay here again.
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Dont stay unless you like to live in filth

The hotel room had milder in side wall , ceiling , this was the hotels best room , bedsheets were dirty and torn , they hardly came to clean the room , i was mad so many times with the front desk but every day was same old ,
13 nachten verbleven in november 2017