Exterieur

Beoordelingen van Mulu Marriott Resort

5 out of 5
Mulu Marriott Resort
Sungai Melinau, Mulu, Sarawak

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 120 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 165 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

F.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

natascha, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe in Mulu
Super resort in de jungle van Mulu. Ongelofelijk zo een oase van rust en luxe te midden van het geweldige Unesco natuurpark Mulu. Organiseren ook tours in klein groepsverband. Spa was ook heel prettig. Fijn restaurant. En ook geschikt voor gezinnen met kinderen.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Dear Ingrid, Thank you for your perfect rating. And thanks for staying with us at Mulu Marriott. Regards, Jane Cluster PR Manager

10/10 – Uitstekend

Mathew, Wellington

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to unplug and unwind. Beautiful property and friendly staff.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Davis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Palma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we had an amazing stay, thanks so much! The staff was so lovely, helpful and kind <3 hope to be back one day!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Hans Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Speisekarte für 5 Sterne bisschen dünn, Buffet war okay
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Soko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kenn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great atmosphere and happy staff
Pool is small when crowded, but nice placed and service is great, but the drinks have no sugar and the alcohol seem to be wrong in taste, could be improved. Rooms are good and clean but a little old fashioned. There is a lack of drying possibilities, guys it's the rainforrest!!! There are no hangers, lines or anything to dry wet clothes! The place is pretty worn out in many places, but they keep the common areas well. We loved the buffet, lucky because there are not many eat-out options.
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxurious resort near the national park. Staff were very friendly.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy stay at Mulu Marriott
We really enjoyed our stay at Marriott Hotel Mulu and would recommend staying here for a comfotably place to rest and restore after visiting the Mulu National Park and its amazing cave tours and other sites.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Victor

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Daigo, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jiyoung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

ENG LENG

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Emanuelle Lazaroni

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We like the service by the friendly staffs. The breakfast and dinner is amazing
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Matthew

4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

ming wai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the room and the toilet
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

choon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room and staff -Great. Food just ok.
Room was lovely and spacious, clean and comfortable although bath towels were not luxurious and fluffy but rather a little on the thin side. Staff on resort were really friendly. Food at buffet restaurant was just ok for what we paid. A little uninteresting and not what a expect from Marriott. Meats on buffet were processed. No fresh meats, duck or smoked salmon. No selection of cheese. Salad was poor.
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

HIRONORI, New York

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
While you get everything including hot bath tub, free shuttle bus is a shared service, and if you have specific schedule, you’d better move ahead, not to miss your activities.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

TOMOKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely resort by the river with super rooms, good food and wines, great staff. Only pity was that the swimming pool was closed. We hope that the pool will be open for our next visit. We also recommend that the shuttle bus to the National Park should be more frequent - we had a few delayed pick ups including at the airport when we arrived.
5 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
Great stay, especially after finishing the Pinnacle climb. Clean room, great service. Food was just ok.
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Merrill

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not impressed.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Hans Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional
This really is an extraordinary hotel. The staff are magnificent. The rooms are large, sumptuous, and well equipped with beautiful balconies and perfect bathrooms. The staff can’t do enough for you and are amongst the best I’ve bet. As for the location ….. well Mulu is something else altogether. This hotel is a real gem - the best Marriott I’ve stayed in for sure.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Heather Anne, Iskandar Puteri

2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

HENRY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best place to unplug
Very comfortable room. Probably need to improve the lighting as certain area seems to be a little dim.
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Hieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Latrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel im Dschungel. Sauber, freundliches Personal
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Latrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel, great service, excellent food. Its everything advertised and more. Very hospitable with no complications at all.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

HUI CHIH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
叢林中的住宿體驗
如果你喜歡大自然mulu國家公園值得ㄧ遊,萬豪酒店渡假村是個不錯的住宿地點
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間寬敞 接駁服務 很讚
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Adel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
Wonderful! Lovely hotel. Our room was beautiful and very spacious. Good bed and good shower. The breakfast was also good with a lot of options. The hotel offers a free shuttle from the airport and to the national park. Really nice hotel.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Almost perfect place until they told me they had ran out of toothbrush and toothpaste.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location, super friendly staff, super service to get to the national park. And the airport. This place had it all. Bring cash though as the WiFi don't always work so neither will your card
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Overall is this place is very nice. It’s not the same as normal Marriott standard but it’s in the middle of the jungle. When we first arrived however it was quite disappointing as there was no electricity. I think the water to the room must have an electric pump as no water there worked so couldn’t even shower. The WiFi is terrible so don’t have high hopes. Some of the board walk around the pool could be replaced and it swept for insects and their excrement more regularly. The Asian food at dinner is decent if extremely over priced. The western food we tried off the menu was pretty terrible: raw pizza.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the bathroom sink did soooo slow drain. i should wash my hands, faces with shower.
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Izzy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will definitely go back
It was an amazing stay, the hotel was incredible, the amenities were great, and the staff were very helpful and friendly. We had a lovely time here.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- tolle Lage im Dschungel - nette Mitarbeiter und toller Service - schöne und ruhige Poolanlage
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもとても素晴らしかった! 環境に配慮していたから無かったのではと思うが、セルフランドリーの設備があるとよかった!
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

JUOYU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019