Comfort tweepersoonskamer | Uitzicht op de tuin

Beoordelingen van Hotel Friederike

Hotel Friederike
Friedrichstr. 32, Muelheim an der Ruhr, NW

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 70 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 53 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 137 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Karin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van BK op 31 mei 2023
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung.Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Wir wünschen Ihnen noch einen schönen Tag.Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Christa

10/10 – Uitstekend

caroline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
twee aparte bedden gevraagd, aan de tuinzijde. grote kamer met balkon deur, fijne grote badkamer.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Frits

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verrassend overnacht!
We werden blij verrast door de (speciale) twee kamers die we kennelijk hadden geboekt (nrs. 20 en 21). Deze kamers bieden een ruim zitgedeelte als je binnen komt en een zeer ruim slaapvertrek en badkamer op de verdieping! Ontbijt wordt keurig verzorgd (07.30 - 11.00 u). De tv's hadden moeite met de ontvangst, maar dat was dan ook het enige.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service
A bit oldfashioned ... very few electrical sources no electricity on the bed ... to charge mobile or others . Carpet in the room , not my favorite flooring .... Asked for a coffee at 1015 , had to pay extra ...

10/10 – Uitstekend

Joep en Feija, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon kamer en fantastisch ontbijt!
Hele ruime kamer bestaande uit 2 verdiepingen. Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt is fantastisch!
2 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Ed, Zwijndrecht

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staat centraal in stadje
Wij werden ingedeeld op de 3e verdieping zonder lift of andere mogelijkheid. 72 jaar slechte conditie, na hartoperatie, moest zware koffer naar boven slepen. geen assisentie. die zou over kwartier komen.Ontbijt zouden wij met vrienden samen nuttigen, dus 4 personen totaal. Dat kon niet jammer, dus elders gedaan.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

A.A.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein hotel met ruime kamers.
Een klein hotel met ruime kamers. (Tenminste mijn kamer was erg ruim.) Parkeren is gratis, maar aantal parkeerplaatsen is beperkt. Ondanks de beperkte aantal kamers, toch een uitgebreid ontbijt. Tijdens het ontbijt uitzicht op een leuke stadse tuin. Diverse restaurants op loopafstand.Medewerkers zijn erg behulpzaam.
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt hotel met prima ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf voor iedereen
Zeer comfortabel, zeer vriendelijk, erg schoon als je binnenkomt en overal, geweldig ontbijt wat zeer variabel is, kamer zowel zakelijk als prive ook met kinderen te nemen, ook goed als je wilt vliegen vanaf Dusseldorf, rustig gelegen, vlakbij Essen gelegen

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Net, maar onpersoonlijk hotel.
Mooi ingerichte kamers. Helaas waren de bedden behoorlijk hard.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekeinde in Muhlheim an der Ruhr
Grote ruime kamers. Nette en grote badkamer. Zeer uitgebreid ontbijt. Ligt dicht bij de oude stad.

10/10 – Uitstekend

petra, driebergen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel. Op loop afstand van het centrum.
Geweldig personeel , heerlijk ontbijt, nette/ schone kamers. Alles wat een mens maar wil wensen. Prijs en kwaliteit zijn super

8/10 – Goed

Rob, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Net en leuk hotel met vriendelijke mensen en goed ontbijt.

8/10 – Goed

Robbert, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service
Prima familie hotel, alleen geen airco
De kamer was netjes. Het heeft een mooie tuin en vriendelijk personeel. Het enige wat je in de zomer mist is een airco.

8/10 – Goed

M.P, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer nette hotel
Het was een nette hotel waar de werknemers erg vriendelijk en open zijn. Ze doen veel voor je om het naar je zin te maken. N.m.i. Is het een vrij nieuw hotel oftewel gerestaureerd, alles zag er netjes en zeer goed verzorgt uit. Alleen de stoel en tafel poten van het houten restaurant meubilair is versleten. Desondanks was het ontbijt zeer conform geregeld. Qua ligging en parkeren is het prima. Ik kan het jullie aanraden.

8/10 – Goed

Aleardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Umgebung toll [ruhig] Grosse Zimmer Tolles Frühstück Freundlich Einziger Wermutstropfen sind die hellhörigen Wände.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Christelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Arcangelo

Positief: Netheid, personeel en service
Camere molto confortevoli, pulite e ben arredate con balcone accessibile. Bagno nuovo con tutti gli accessori. Unico neo é la mancanza dell ascensore e scale strette, arrivare al terzo piano con due bagagli e veramente difficoltoso. Prezzo altino non avendo l ascensore.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Britta op 27 okt 2023
Gentile signor Del Prete,Grazie per il tuo feedback.Purtroppo non è possibile ampliare le scale o installare un ascensore in questo vecchio edificio.Distinti salutiHotel Friederike

8/10 – Goed

Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zentrale, verkehrsgünstige Lage. Einige kostenfreie Parkplätze am Hotel. Freundliches Personal. Frühstück vielfältig und lecker. Das Haus ist halt alt, aber charmant hergerichtet. Unser Zimmer war etwas verwinkelt zu erreichen, aber es riesig groß auf 2 Etagen als Maisonnette und in gepflegtem Zustand. Insgesamt kann ich das Hotel klar empfehlen. Es war auch ruhiger als die Lage und das Krankenhaus gegenüber vermuten ließen.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dienstreise in Mülheim
Für Dienstreisende gut geeignet. Zentrum fußläufig
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van BK op 5 mei 2023
Vielen Dank für Ihre gutes Feedback.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten.Gerne würden wir Sie wieder bei uns begrüßen.Mit freundlichen GrüßenHotel Friederike

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gefallen hat mit vor allem das freundliche und hilfsbereite Personal. Leider befand sich mein Zimmer an einer stark befahren Straße. Bei geöffneten Fenster zu schlafen war deshalb kaum möglich.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van BK op 5 mei 2023
Vielen Dank für Ihre Feedback.Es tut uns sehr leid, dass Sie aufgrund des Straßenlärms nicht gut schlafen konnten.Bitte geben Sie doch beim nächsten Mal als Wunsch Gartenseite an. Wenn es irgend möglich ist, werden wir diesen Wunsch dann auch erfüllen.Mit freundlichen GrüßenHotel Friederike

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Sven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bianca

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Dorothee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Chih Wei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Britta op 19 nov 2022
Dear Chih Wei,thank you very much for your friendly feedback.We hope to see you again soon.Kind regardsBritta Kammann

10/10 – Uitstekend

Hermann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Immer wieder
Entspannt und sehr ruhig mit Gartenblick
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Bernhard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nette Mitarbeiterin
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Danielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel, tolles Zimmer, sehr nettes Personal. Immer wieder gerne.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Sebastian

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nett, aber auch recht hellhöriges Hotel
Das Haus ist sehr hellhörig und mein Zimmer war am Anfang des Ganges. Mit einer teenager-mädchen Hockey Mannschaft im Hotel die überall hingerannt sind war es dann schon sehr laut. Auch über mir waren Leute sehr früh schon sehr aktive was extrem laut war. Da ich nur eine Nacht hatte war es eine kurze Nacht :)
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Bertold

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jan Erik

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Kammann op 14 jun 2022
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Hotel Friederike

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Trevligt ställe
Rummet var stort och det var lugnt. Vacker trädgård utanför fönstret. Frukosten bra. Stället ligger bra till, nära centrum, men det finns inte så mycket att göra i Mulheim. Man kommer snabbt till Essen, Duisburg och Düsseldorf med allmänna kommunikationer.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Daniela, Frechen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentral gelegen, sehr persönlich geführt, sehr freundliches, zuvorkommendes Personal, kostenfreier Hotelparkplatz, kostenfreies WLAN, umfangreiches Frühstücksbuffet, insgesamt nur zu empfehlen. Das Hotel hebt sich angenehm von den üblichen Hotelketten ab und hat dabei ein gutes Preis-Leistungsverhältnis.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Kammann op 14 jun 2022
Vielen lieben Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen Hotel Friederike

10/10 – Uitstekend

Nicholas John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, beautifully presented and in a really convenient location. We will be returning without any hesitation next time we visit Mulheim.
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

A C

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Edith

2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Steve

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider eine sehr eingeschränkte Senderwahl beim Fernsehen obwohl angeblich Kabel
1 nacht verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Alireza

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt dåligt
Asså man bokar och har betalat och få bekräftelse men ändå får man inte komma in, man planera sin resa och övernattning men så pass sent på kväll får man besked att en får inte komma in. Bagatell anledning .
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Britta Kammann op 15 nov 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for your feedback. Unfortunately, the check-in rules of our hotel were not observed (e.g. credit card, corona requirements), so we have made use of our house rules. Although it was a non-refundable rate, we arranged for your money to be refunded. However, this can take 14 days. Kind regards Britta Kammann

10/10 – Uitstekend

Harald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nettes Hotel mit Charme
Das Hotel Friederike ist in einer alten Villa untergebracht. Die Zimmer sind ansprechend und ausreichend groß, das Personal ist sehr freundlich. Das Frühstück war auch lecker und der Preis mehr als angemessen.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van B. Kammann op 17 nov 2021
Vielen lieben Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie zufrieden waren! Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 – Uitstekend

Virginie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very cozy hotel.
Very cozy hotel. Clean. Very comfortable bed. Possibility to charge EV. Friendly staff.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Britta Kammann op 12 okt 2021
Dear Virginie, thank you very much for your friendly review. We would be happy to see you again! Have a nice afternoon. Kind regards Britta Kammann

8/10 – Goed

Gabi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Gunnar

1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

wilhelm

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geschäftsreise 1 Woche
Für Menschen mit Behinderungen ist dies Hotel nicht geeignet . Zu mein Zimmer waren es 60 Stufen. Fahrstuhl nicht vorhanden. Frühstück war ok. Wurde am Tisch gereicht ( Corona bedingt). Ebenso viel die Zimmerreinigung aus. Terrasse war sehr ungepflegt. Zimmer war Standard, für Komfort Zimmer zu wenig pep.Abendessen war nur außerhalb möglich. 10 Minuten in die City
4 nachten verbleven in juni 2021