Extérieur

Avis sur Hampton Inn Moss Point Pascagoula

2.5 out of 5
Hampton Inn Moss Point Pascagoula
6730 Hwy 63 North, Moss Point, MS

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 262 avis sur 491." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 135 avis sur 491." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 49 avis sur 491." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 23 avis sur 491." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 491." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

mireille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

10/10 Excellent

Alise, BATON ROUGE

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, close to the race site. We were in town with our teammates for the boat races "Smokin the River City"! Great site for this event, Moss Point always welcomes us with open arms! We will be back next year!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Dennis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Breakfast. Water damage in ceiling in breakfast area
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Warren, Severn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

christy lynn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

RUBEN

Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 Bien

CHERIE

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
ok
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Ed

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Susan

Voyage en couple
The staff were wonderful. The faucet handle in the bathroom came off in my hand. We were immediately moved to another room. The wifi needs improvement. We couldn’t connect even after following the directions.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Diana

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Southern Hospitality At Its Finest
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Annette

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Safe, quiet, clean & friendly.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Eric

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Irene

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel only had one luggage carrier. It wasn’t available when we needed it.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Alison

Voyage avec des animaux de compagnie
Stay was okay. Surprised pet fee was $25 over price on website but no sympathy from desk clerk. Room was clean but chair in room was dirty and had a hole in it. Bathroom walls had wallpaper coming off. Duvet on bed was dingy. Expected better condition from a Hampton Inn. Location is convenient and continental breakfast was good.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

BILLY

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Melissa

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Teresa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy access to several restaurants. The clerk was a pure joy! I’d come back just to visit her!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Yolanda

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
room rates are good, property needs updating, lots of stray cats hanging around.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Beverly

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Vickey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Marilyn

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad stay bad room for dog families!
Hampton Inn Moss Point Pascagoula Was horrible! I drove for 9 hours from Asheville North Carolina! Needed a clean comfort stay I have a small dog less than 10 lbs, house broke. My room was stinky, there was still dog poop on carpet from previous guest because my dog had not entered room YET! I stepped in it!! The door was cracked open because it is hard to close! The carpet at the door area has been ripped! Likely these rips & tears likely from non behaved dogs! BUT dog fee is $75 ! Why is the carpet not repaired?? This must be a dog room? A room given to guest with dogs!! Dog families deserve clean rooms just like all other paying guest!! I have never been so disappointed in Hampton Inn!! I never have made such a bad review either!! But this is too disappointing not to mention in the comments!! It was 1230am when I got to my room after driving all day!! So NO I did not report to front desk my unhappiness! Also I paid for my room on Hotels.com BUT THE FRONT OFFICE STAFFED STATED NO IT WAS NOT PAID ON WEBSITE!! So! Of course now I have a double charge for the night!! My room cost $292 for this dump! $100 a night(doubled)plus $75 pet fee!! Ridiculous!! I am tired. Sleepy & disappointed!!
Ripped carpet at door
Ripped carpet at door
Old stinky carpet
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Joseph

Les points forts : Propreté et personnel et service
As a Hilton member, i was disappointed that i didn't receive a complimentary bottled water when i checked in. The staff seems nice and friendly.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

DAVID

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Got checked in to my reserved room (king) and unpacked and there was no hot water in the shower. They changed my room to a double. The chair in my room had a large and easily visible stain that looked like the bottom of a shoe that had just stepped in gum or other forms of street gravy.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Dennis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly check in Quiet stay
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Anthony

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Delynna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good area
We just needed a place to stop and this was a great choice. Clean, great service, good size room, but the breakfast tasted microwaved.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Reagan

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The front desk staff when we checked in was very polite and quick! Everyone we encountered was happy and helpful!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Roy

Voyage en famille
Showing its age some, shampoo dispenser mounted to wall was empty.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Crystal

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

LaTrice

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bed was horrible, the smell was atrocious and the night staff was rude! She did not accommodate my concerns at all! NEVER BOOK HERE!!!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 Bien

Yanhuang

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Scott

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is one of the nicer Hampton Inn's I've stayed in. Hotel staff were all friendly. Check-in was quick and easy. Lobby area was clean. Enough parking spots during the night I stayed. Rooms were clean, spacious, and modern. Beds were very comfortable as too the pillows. Bathroom was clean. All towels and bed linens were clean too. I hope all other Hampton Inn's that have fallen behind in their standards catch up like this hotel. Can definitely recommend this property based on my stay.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Lashone

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Larry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Larry

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice rooms
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Alan

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Quay M.

Séjour de 2 nuits en juin 2023

4/10 Médiocre

Patricia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs updating. All halls were so hot, felt like a heater wad on. Room door was very hard to open and close. Bathroom in room was also hot.
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We really enjoyed our stay at the Hampton. Checking in was super. The lady behind the desk was super sweet checking in and out. Our room was so cozy. We will definitely be coming back. Everything was so clean, and kept. 10/10. We were very pleased with everything!

8/10 Bien

Jose

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Toni

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I choose to stay at this location every year at this time while attending a bowling tournament. It is always clean, quiet, and the staff is always very pleasant and accommodating to our needs.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Ashley

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2023

8/10 Bien

Kedrick

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
no review
Séjour de 3 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thumbs up
The room was very comfortable and very quiet.. The bed was very comfortable even with a bad back. The cleaniness was outstanding as well as the decor.
Séjour de 2 nuits en mars 2023

2/10 Horrible

Fabianne

Séjour de 1 nuit en mars 2023

6/10 Satisfaisant

Stacy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
At least we got good sleep…
Arriving late went ahead and requested the hotel add my Hilton rewards number to my account to enable contactless check in. However this feature didn’t work. Therefore had to go to the front Desk where Mary provide me with two keys to the room 308. Upon arrival to the room the keys would not open the door. Returned to Mary for a new set yet had the same result. Mention it seemed that the room maybe occupied. Mary confirmed that the room was indeed occupied by another guest who was given our room key in error and unfortunately that guests assigned room did not have enough beds. Fast forward an 45 mins we were given another room (312). Upon waking up in the morning received and email receipt showing I was being charged by the hotel for room 312. Went to talk to Mary and learned that the stored card information from my paired booking with Hotels.com did not transfer to the new room. After spending 40 mins on the phone with hotel.com they were able to work with the hotel to have my card credited and the hotel.com corporate card charged instead. All worked out but the whole experience from arrival to departure was very stressful. The room was spacious and clean. The beds were comfortable and surprisingly the ac cooled the room down to a perfect sleeping temperature. Mary was faced with a challenging situation- a tired guest and a bunch of mistakes that just presented more problems. She handled the situation as best as she could and remained patient and friendly with me.
Séjour de 1 nuit en mars 2023