Hotel Royal Morioka
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Morioka
Fotogalerie voor Hotel Royal Morioka





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024
Over deze accommodatie
Hotel Royal Morioka
Gelijkaardige accommodaties

ART HOTEL Morioka
ART HOTEL Morioka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 33
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1430 per persoon
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 800 per dag (op 65 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Royal Morioka
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

TAKASHI
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Piyapat
Reisde met familie
28 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piyapat
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
hisaya
27 nov 2025
hisaya
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KENJI
Reisde met partner
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yuna
Reisde met familie
23 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuna
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KENJI
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
noriyuki
22 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
noriyuki
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yuko
14 nov 2025
Yuko
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Tatsuya
Zakenreiziger
13 nov 2025
Positief: Netheid
Tatsuya
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kenji
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
10 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenji
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Orie
Zakenreiziger
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Orie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Satomi
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satomi
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Allan, Huonville
5 nov 2025
Allan
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Mamoru
5 nov 2025
Mamoru
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
nobuko
Zakenreiziger
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuko
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuki
Zakenreiziger
3 nov 2025
Positief: Netheid
Kazuki
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Helen
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jennie
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey, Spearfish
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
AKIKO
25 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Osamu
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osamu
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
NAMI
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAMI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Koji
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ken
20 okt 2025
ken
1 nacht verbleven in oktober 2025








