Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor B&B HOTEL Montpellier (1)





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
7,8 van 10
Goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20 Rue Robert Schuman, Saint-Jean-de-Vedas, Herault, 34430
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.44 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 9.50–10.90 voor volwassenen en EUR 4.50–4.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 6 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
B&B Hôtel MONTPELLIER 1 Saint-Jean-de-Vedas
B&B Hôtel MONTPELLIER 1
MONTPELLIER 1 Saint-Jean-de-Vedas
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over B&B HOTEL Montpellier (1)
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Heico
Reisde met partner
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heico
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Alexis
Reisde met partner
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexis
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Christian
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Lise
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lise
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
BOUGUERRA
24 apr 2025
BOUGUERRA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bertrand
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bertrand
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Benoit
6 apr 2025
Benoit
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
31 mrt 2025
Victoria
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victoria
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Claudia
3 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bei Vorauszahlungen bei B&B Hotels vorsichtig sein
Claudia
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
christophe
26 feb 2025
Positief: Personeel en service
christophe
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
John
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok. Clean and neat, but not 24/7
John
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Fouad
31 jan 2025
Fouad
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Olivier
28 jan 2025
Olivier
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Lucas
10 jan 2025
Lucas
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mehrdad
5 jan 2025
Mehrdad
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mehrdad
3 jan 2025
Mehrdad
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Virginie
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Virginie
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
sébastien
Zakenreiziger
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
sébastien
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Marcos
11 dec 2024
Marcos
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Florence
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Montpellier sauvetage
Florence
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Helene
29 nov 2024
Helene
1 nacht verbleven in november 2024