Palme 4 Stars Resort in Monterosso

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Strand van Monterosso

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Palme 4 Stars Resort in Monterosso

Vlak bij het strand
Dineren
Interieur
Receptie
Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Junior suite, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
3 slaapkamers
3 badkamers
  • 18 m²
  • 3 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 8
  • 2 kingsize bedden, 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
2 badkamers
  • 18 m²
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden en 1 twijfelaar zetelbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via 4 novembre, 18, Monterosso al Mare, SP, 19016

In de buurt

  • Fegina Beach - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Buranco Agriturismo - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Strand van Monterosso - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • 5terre Massage - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Strand van Vernazza - 11 min. rijden - 10.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Monterosso - 5 min. wandelen

Restaurants

  • ‪Bar Eden - ‬7 min. wandelen
  • ‪Il Massimo della Focaccia - ‬5 min. wandelen
  • ‪Midi Bar - ‬12 min. wandelen
  • ‪Bar Lo Spuntino - ‬8 min. wandelen
  • ‪Lapo's - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Palme 4 Stars Resort in Monterosso

Hotel met een chique stijl niet ver van Strand van Monterosso
Een gratis ontbijtbuffet, een tuin en een droogkuis/wasserijservice vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Palme 4 Stars Resort in Monterosso. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 50+ Mbps en geniet van een businesscentrum.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een 24-uurs receptie
  • Kranten in de lobby, bagageopslagruimte en conciërgeservice
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zorgen voor veel comfort dankzij luxe beddengoed en laptopwerkplekken, bovenop leuke voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Douches, haardrogers en shampoo
  • Aparte zitruimtes, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.00 uur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • In een nationaal park
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 20 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (91 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (110 centimeter hoog)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 03.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt voor aankomst een e-mail met speciale incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 19.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 30 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
1 in totaal
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Schadeborg: EUR 300 per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 3 nachten.
  • Er is een bestemmingstoeslag van 20 procent

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 30 per huisdier, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT011019A1HUTB3HNW
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Palme Monterosso al Mare
Palme Monterosso al Mare
Palme Hotel Monterosso Al Mare
Hotel Palme Monterosso Al Mare
Hotel Palme Hotel
Hotel Palme Monterosso al Mare
Hotel Palme Hotel Monterosso al Mare

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Palme 4 Stars Resort in Monterosso?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 30 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel berekent Palme 4 Stars Resort in Monterosso voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Palme 4 Stars Resort in Monterosso inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 03.00 uur. Tegen een bedrag van EUR 50 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Palme 4 Stars Resort in Monterosso uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.30 uur uit te checken.

Waar staat Palme 4 Stars Resort in Monterosso?

Dit hotel ligt in een nationaal park, op 15 minuten wandelen van Fegina Beach en Strand van Monterosso. Parco Nazionale delle Cinque Terre en Statue of the Giant liggen op enkele stappen afstand. Station Monterosso ligt op maar 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Palme 4 Stars Resort in Monterosso

8,6

Uitstekend

9,0

Netheid

9,4

Locatie

9,0

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 125 van 248 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 82 van 248 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 248 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 248 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 248 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

M J

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Ellen, Doetinchem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer schoon, super vriendelijk meedenkend personeel, heerlijke bedden én een heerlijk uitgebreid ontbijt!
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Lauren

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emma was amazing & made our stay very welcoming. She gave great recommendations for sight-seeing & good places to eat. Grazie!
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

giovanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incrivel!
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jianping

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

tanya

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff went above and beyond to assist you. Highly recommend. Would stay there again
2 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Gordana, London

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The only good thing about this hotel is a very good breakfast. It is also clean. The room was decent size but minimalistic furniture with an overall impression of emptiness. The hotel is 4* but I have been in many 3* hotels which had better facilities. There was a small fridge in a room but it was empty. The worst part of our stay was a very small and uncomfortable bathroom. Each time we tried to open the door it did not open wide but banged into bidet. One could not sit on a toilet seat normally but only sideways as a plastic chair was in front of the toilet seat, stuck between the bottom of the washing basin and toilet seat. Shower cubicle was fine and reasonable size but trying to move within a bathroom was a nightmare. Could not wait to leave this hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Clayton, Red Deer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was great and staff fun, hard working !
3 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Fernando

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1. Room was tiny 2. Shower was too small for an average adult 3. Broken and loose ceramic tiles in the room, makes a lot of noise when walking on the floor 4. Instructions pamphlet for the room safe was incorrect. Took 24 hrs to find someone to show us how to program the code. Would not recommend. 4 star rating is not accurate for this hotel. 2 stars Max.
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Finally an elevator! Great breakfast. Bar in lobby. West end of Cinque Terre .
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Joanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Palma staff are amazing!!! Specially to Emma , Martha and Gemma !! Great hospitality.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Alex

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Dana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were amazing and friendly! The rooms were clean and room. The shower had amazing water pressure and was wonderful.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Manohara, MOORPARk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Laura, Miami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Mari

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Good location. The room was nice but the toilet and shower should be renovated. Breakfast was okay.
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Justin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved this property. Location is amazing just steps away from the beach. Every staff member was always helpful and smiling. It was clean and the courtyard was the perfect spot to unwind. Highly recommend!
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

ELIAS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Palme hotel=EXCELLENT!

At our checkin our prepaid reservation was not on their computer but they gave us the last available room that was a very good one. We agreed to pay for it again if neccesary. We would have to move to other room the next day but finally they found other solution. Hard stress for us chatting with Hotels.com trying but not achieving to resolve the trouble. Finally, the day after, the missed reservation was found in the Chain of intermediaries and everything was finally OK but we had a very bad situation. Palme Hotel did the best, peak of the season, a very nice place within mountains, most of good hotels sold out and our prepaid reservation missed.
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Elina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really enjoyed the location, room and breakfast. Only issue was that the AC in our room was not working well. It was set at 18C but the temperature was much hotter. The hotel staff were very nice about trying to help us but would see that it was set at 18C and say that it takes time to cool. It never did cool down which was an issue for my friend who sleeps in a very cold environment. Otherwise, we highly recommend the hotel!
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Alanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful staff and absolute best breakfast! Location was amazing.
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Monica

1 nacht verbleven in juli 2024