Receptie

Beoordelingen van Hotel Ibis Budget Montélimar

2 out of 5
Hotel Ibis Budget Montélimar
14 Rue de Dion Bouton, Proche Gustave Eiffel, Montélimar, Rhone-Alpes

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 118 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 259 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Ludo

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
zeer slecht overnachtingshotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van la réception op 13 sep 2023
Geachte klant, Wij danken u voor uw reactie na uw verblijf in Ibis Budget. Wij nemen nota van deze opmerking en doen er alles aan om het verblijf van onze gasten te verbeteren. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet, receptie van ibis Budget Montélimar.

4/10 – Matig

Eugene

1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel heel vies haren op bed vieze douche op handdoek moeten slapen
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van jean op 24 okt 2019
Geachte klant, wij danken u voor uw oprechtheid en uw eerlijkheid na uw bezoek aan onze vestiging. Wij houden rekening met deze nota en hopen dat uw volgende verblijf van betere kwaliteit zal zijn. Met vriendelijke groeten, Gaudio Jean Ibis Budget Montélimar.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele slechte service begon al bij de boeking door een foute datum niet ff aanpassen dus we konden niet overnachten maar wel geld kwijt zowel het hotel als EXPEDIA bedankt voor de service ik zal me echt wel 2 keer bedenken om bij jullie te boeken
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Vond de service van jullie en van het hotel waardeloos boek onderweg altíjd ee overnachting op mijn naam of die van mijn man en vorige week een fout met de datum en heb jullie gelijk gebeld en zowel jullie als het hotel konden het niet wijzigen dus nu heb ik er geen gebruik van kunnen maken maar wel moeten betalen. Daarom zal ik onderweg niet meer van jullie gebruik maken.mvg angeline
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is prima voor een doorreis. Wel wat stoffig en niet erg goed schoongemaakt. De douche staat recht op en kan niet versteld worden. Bij mij was hij dus recht op m’n keel gericht.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van jean-luc op 8 feb 2019
Dear customer, Thanks for sharing your point of view with us! Do not hesitate to contact reception for your next stay, we’ll change your room depending on our availabilities. Best Regards, Jean-Luc VOLLE, Director.

6/10 – Redelijk

Chirley

Positief: Netheid, personeel en service
Redelijk overnachtingshotel voor een lage prijs.
De incheck ging snel en we werden vriendelijk geholpen. We hadden een kamer zonder airco maar vanwege de erge warmte kregen we een ventilator van de receptie. Kamers zijn simpel en hebben een opknapbeurt nodig maar is voldoende voor een overnachting. Genoeg parkeermogelijkheid bij het hotel. Wij hadden een kamer zonder privébadkamer omdat we overdag daar gingen rusten. Geen lift.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van jean-luc op 18 sep 2018
Hello, Thank you for taking the time to share your recent stay with us. Your comments are important to us. We sincerely regret that your experience was not up to your expectations. We hope to regain your trust during a future stay. M. Jean-Luc VOLLE Director

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemakkelijk en goedkoop hotel op reis naar het zuiden.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van VOLLE Jean-Luc op 9 apr 2018
Dear customer, Thank you a lot for this comment! Indeed we are a great stop for travelling to the south and we are delightfully pleased that you choose our Ibis Budget for it. We hope to welcome you back for your next journey. King Regards, Jean-Luc VOLLE, Directeur

8/10 – Goed

Fayçal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon séjour
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van la réception op 26 mei 2024
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.

6/10 – Redelijk

Annie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est accueillant. Literie douche wc : ok Mais pour un sejour de 4 nuits nous aurions aimé une chambre plus grande, mieux située et mieux entretenue : plinthes poussiéreuses, trous dans les murs et le store.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van la réception op 26 mei 2024
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous notons cette remarque et sommes désolé de votre désagrément. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.

8/10 – Goed

Emilie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent accueil, très correcte, les chambres sont cependant très petites
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van la réception op 26 mei 2024
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.

6/10 – Redelijk

Hervé

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel correct au sud de Montélimar
L’établissement est situé dans une zone d'activité, au calme au sud de Montélimar (Pas d'accès par les transports en commun). Facilement accessible en voiture, il y a un large parking. La chambre était correct, en parfait état avec un petit coin douche, lavabo. Bonne literie. Le premier soir il y a eu un peu de bruit durant la nuit. Le petit déjeuner en buffet a juste l'essentiel.
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Pierre

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Chambre exiguë, bas de cloison de douche rouillé.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Florian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres corecte
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Fatima op 25 nov 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.

10/10 – Uitstekend

Catherine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre personnel accueillant et très agréable le seul point négatif et encore ce sont les chambres un peu juste mais pour un petit séjour nous allons pas jouer les difficiles. Le sourire et la gentillesse du personnel efficace tout ce qui pourrait être négatif
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Fatima op 29 nov 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible, il y a une odeur d’égout et plusieurs taches sur le matelas
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Fatima op 20 nov 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous notons cette remarque et mettons tout en œuvre pour améliorer le séjour des clients. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.

10/10 – Uitstekend

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Fatima op 22 nov 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar

10/10 – Uitstekend

Marie Claire

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van la réception op 13 nov 2023
Bonjour Madame nous vous remercions pour votre retour positif suite à votre arrêt dans notre établissement. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l’accueil, le calme et la propreté de l'hotel.Votre satisfaction est la plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir. Cordialement,

8/10 – Goed

PATRICK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très correct pour le prix
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.

8/10 – Goed

Marius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
manque un peu de place dans la chambre
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel hibis tres bien tenu propre et le prix correct
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.

10/10 – Uitstekend

Jean-louis

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.

8/10 – Goed

Sébastien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.

8/10 – Goed

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Hem

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

SYLVAIN

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jean-Luc op 19 jul 2023
Cher clients, Je ne comprends pas votre note négative concernant votre dernier séjour.Nos équipes de ménage redoublent d'efforts afin de pouvoir garantir des chambres entièrement propres. Si celle qui vous fût attribué ne correspondait pas à vos attentes, n'hésitez pas à vous rapprocher de notre réception. bien cordialement.M. Jean-Luc VOLLE l'hôtel ibis budget Montélimar

8/10 – Goed

Serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jordi

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Gilles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Catherine

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ERIC

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

mohammed

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Dans l’ensemble c’était pas mal le personnel a été agréable.
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Bernard

2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Steven

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

LAURENT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Guenahel

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Merja

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Elisabeth

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Michel

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van VOLLE Jean-Luc op 24 mrt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.

10/10 – Uitstekend

imrane

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marie op 22 feb 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.

8/10 – Goed

Axel

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marie op 22 feb 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.

10/10 – Uitstekend

Gerard

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marie op 22 feb 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel et acceuil parfait,
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Rahamata

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour agréable
Séjour agréable réservé sur expedia. Le seul souci : on avait demandé un lit bébé mais visiblement expedia n'a pas transmis le message à l'hôtel :(
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Tbst

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Eva

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

ANTOINE

1 nacht verbleven in september 2022