14 Rue de Dion Bouton, Proche Gustave Eiffel, Montélimar, Rhone-Alpes
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 259 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
63
Gastenscore: 8 - Goed. 118 van 259 beoordelingen" "
8 - Goed
118
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 259 beoordelingen" "
6 - Redelijk
47
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 259 beoordelingen" "
4 - Matig
15
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 259 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Ludo
Reisde met familie
13 sep 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
zeer slecht overnachtingshotel
Ludo
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van la réception op 13 sep 2023
Geachte klant, Wij danken u voor uw reactie na uw verblijf in Ibis Budget. Wij nemen nota van deze opmerking en doen er alles aan om het verblijf van onze gasten te verbeteren. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet, receptie van ibis Budget Montélimar.
4/10 – Matig
Eugene
25 mei 2023
Eugene
1 nacht verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 sep 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel heel vies haren op bed vieze douche op handdoek moeten slapen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van jean op 24 okt 2019
Geachte klant, wij danken u voor uw oprechtheid en uw eerlijkheid na uw bezoek aan onze vestiging. Wij houden rekening met deze nota en hopen dat uw volgende verblijf van betere kwaliteit zal zijn. Met vriendelijke groeten, Gaudio Jean Ibis Budget Montélimar.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele slechte service begon al bij de boeking door een foute datum niet ff aanpassen dus we konden niet overnachten maar wel geld kwijt zowel het hotel als EXPEDIA bedankt voor de service ik zal me echt wel 2 keer bedenken om bij jullie te boeken
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Vond de service van jullie en van het hotel waardeloos boek onderweg altíjd ee overnachting op mijn naam of die van mijn man en vorige week een fout met de datum en heb jullie gelijk gebeld en zowel jullie als het hotel konden het niet wijzigen dus nu heb ik er geen gebruik van kunnen maken maar wel moeten betalen. Daarom zal ik onderweg niet meer van jullie gebruik maken.mvg angeline
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is prima voor een doorreis. Wel wat stoffig en niet erg goed schoongemaakt. De douche staat recht op en kan niet versteld worden. Bij mij was hij dus recht op m’n keel gericht.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van jean-luc op 8 feb 2019
Dear customer,
Thanks for sharing your point of view with us! Do not hesitate to contact reception for your next stay, we’ll change your room depending on our availabilities.
Best Regards,
Jean-Luc VOLLE, Director.
6/10 – Redelijk
Chirley
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Redelijk overnachtingshotel voor een lage prijs.
De incheck ging snel en we werden vriendelijk geholpen. We hadden een kamer zonder airco maar vanwege de erge warmte kregen we een ventilator van de receptie. Kamers zijn simpel en hebben een opknapbeurt nodig maar is voldoende voor een overnachting. Genoeg parkeermogelijkheid bij het hotel. Wij hadden een kamer zonder privébadkamer omdat we overdag daar gingen rusten. Geen lift.
Chirley
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van jean-luc op 18 sep 2018
Hello, Thank you for taking the time to share your recent stay with us. Your comments are important to us. We sincerely regret that your experience was not up to your expectations. We hope to regain your trust during a future stay. M. Jean-Luc VOLLE Director
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemakkelijk en goedkoop hotel op reis naar het zuiden.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van VOLLE Jean-Luc op 9 apr 2018
Dear customer,
Thank you a lot for this comment!
Indeed we are a great stop for travelling to the south and we are delightfully pleased that you choose our Ibis Budget for it.
We hope to welcome you back for your next journey.
King Regards,
Jean-Luc VOLLE, Directeur
8/10 – Goed
Fayçal
Zakenreiziger
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon séjour
Fayçal
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van la réception op 26 mei 2024
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.
6/10 – Redelijk
Annie
11 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est accueillant.
Literie douche wc : ok
Mais pour un sejour de 4 nuits nous aurions aimé une chambre plus grande, mieux située et mieux entretenue : plinthes poussiéreuses, trous dans les murs et le store.
Annie
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van la réception op 26 mei 2024
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous notons cette remarque et sommes désolé de votre désagrément. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.
8/10 – Goed
Emilie
Reisde met familie
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent accueil, très correcte, les chambres sont cependant très petites
Emilie
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van la réception op 26 mei 2024
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.
6/10 – Redelijk
Hervé
Zakenreiziger
9 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel correct au sud de Montélimar
L’établissement est situé dans une zone d'activité, au calme au sud de Montélimar (Pas d'accès par les transports en commun). Facilement accessible en voiture, il y a un large parking. La chambre était correct, en parfait état avec un petit coin douche, lavabo.
Bonne literie. Le premier soir il y a eu un peu de bruit durant la nuit.
Le petit déjeuner en buffet a juste l'essentiel.
Hervé
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Pierre
Reisde met familie
22 jan 2024
Positief: Personeel en service
Chambre exiguë, bas de cloison de douche rouillé.
Pierre
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
isabelle
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
isabelle
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
patricia
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
patricia
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Florian
Zakenreiziger
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres corecte
Florian
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Fatima op 25 nov 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met partner
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre personnel accueillant et très agréable le seul point négatif et encore ce sont les chambres un peu juste mais pour un petit séjour nous allons pas jouer les difficiles. Le sourire et la gentillesse du personnel efficace tout ce qui pourrait être négatif
Catherine
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Fatima op 29 nov 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible, il y a une odeur d’égout et plusieurs taches sur le matelas
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Fatima op 20 nov 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous notons cette remarque et mettons tout en œuvre pour améliorer le séjour des clients. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.
10/10 – Uitstekend
Yves
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Fatima op 22 nov 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar
10/10 – Uitstekend
Marie Claire
6 nov 2023
Marie Claire
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van la réception op 13 nov 2023
Bonjour Madame nous vous remercions pour votre retour positif suite à votre arrêt dans notre établissement. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l’accueil, le calme et la propreté de l'hotel.Votre satisfaction est la plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir. Cordialement,
8/10 – Goed
PATRICK
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très correct pour le prix
PATRICK
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.
8/10 – Goed
Marius
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
manque un peu de place dans la chambre
Marius
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met partner
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel hibis tres bien tenu propre et le prix correct
Christine
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.
10/10 – Uitstekend
Jean-louis
23 sep 2023
Jean-louis
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.
8/10 – Goed
Sébastien
Reisde met een groep
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sébastien
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van la réception op 25 okt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, la réception ibis Budget Montélimar.
8/10 – Goed
Didier
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didier
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Hem
22 jul 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hem
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
SYLVAIN
18 jul 2023
SYLVAIN
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jean-Luc op 19 jul 2023
Cher clients, Je ne comprends pas votre note négative concernant votre dernier séjour.Nos équipes de ménage redoublent d'efforts afin de pouvoir garantir des chambres entièrement propres. Si celle qui vous fût attribué ne correspondait pas à vos attentes, n'hésitez pas à vous rapprocher de notre réception. bien cordialement.M. Jean-Luc VOLLE l'hôtel ibis budget Montélimar
8/10 – Goed
Serge
29 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Serge
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Jordi
26 jun 2023
Jordi
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Gilles
20 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon rapport qualité prix
Gilles
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Catherine
16 jun 2023
Catherine
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
ERIC
3 jun 2023
ERIC
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
mohammed
Reisde met partner
26 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Dans l’ensemble c’était pas mal le personnel a été agréable.
mohammed
2 nachten verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Bernard
20 mei 2023
Bernard
2 nachten verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Steven
10 mei 2023
Steven
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
LAURENT
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LAURENT
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Guenahel
2 mei 2023
Guenahel
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Merja
24 apr 2023
Merja
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Elisabeth
15 apr 2023
Elisabeth
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Christophe
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Christophe
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Michel
25 feb 2023
Michel
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van VOLLE Jean-Luc op 24 mrt 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.
10/10 – Uitstekend
imrane
18 feb 2023
imrane
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marie op 22 feb 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.
8/10 – Goed
Axel
14 feb 2023
Axel
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marie op 22 feb 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.
10/10 – Uitstekend
Gerard
11 feb 2023
Gerard
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marie op 22 feb 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Ibis Budget. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement la réception Ibis Budget Montélimar.
10/10 – Uitstekend
Patrick
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel et acceuil parfait,
Patrick
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Rahamata
Reisde met familie
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour agréable
Séjour agréable réservé sur expedia. Le seul souci : on avait demandé un lit bébé mais visiblement expedia n'a pas transmis le message à l'hôtel :(