Lobby

Beoordelingen van Scandic Seilet

3.5 out of 5
Scandic Seilet
Gideonvegen 2, Postboks 98, Molde

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 409 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 364 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 164 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 56 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1002 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Roy

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Mareike op 6 dec 2021
Takk for din review, Roy! Velkommen tilbake :) Mvh, Scandic Seilet

6/10 – Redelijk

Wil, Wijchen

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst bleek dat de geboekte kamers in een ander gebouw liggen. De kamers hebben grote ramen die maar en klein stukje geopend kunnen worden. Het was buiten, 22 / 25 augustus 2019, rondom de 16 graden. In de kamer was het, zonder dat de verwarming aan was, zeer warm. De kamers werden tijdens ons verblijf niet schoongemaakt; de bedden werden wel opgemaakt. Er is een strijkplank maar geen strijkbout; bieden ze volgens de receptie niet meer aan in de (basis) kamer. Er is ook geen waterkoker. Het ontbijt is zeer goed.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Henriette op 12 sep 2019
Dear Wil, Thank you for your feedback after your stay with us. We appreciate your feedback so we can improve our service.

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was prima. Vloerbedekking in de hotelkamer viel ons wat tegen. Zaten wat vlekken in. Verder goede accommodatie.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Lucy, Netherlands

Positief: Netheid
Hotel with nice view on the fjord
Our room was located outside the fancy sail-like building, in a lower building behind. A bit disappointing, but we even so had some view on the fjord. I was able to enjoy a drink on the terrace, which is small and clearly not used a lot. The staff warned us to pay the parking fee for the next morning, but arriving 5 minutes too late resulted in a 600 NOK penalty. Tourists are easy baits! We were later than expected because it took us a long time to find a table to have breakfast. Too many hotel guests seemed to have the same morning schedule. We sat down in the corridor and enjoyed a good breakfast. In general, the hotel is more suitable for business guests than people on holiday.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

sebastiaan, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe, vriendelijk hotel
Het hotel ziet er van binnen en buiten erg luxe uit. Het hotelpersoneel is ontzettend vriendelijk. Tot nu toe het beste hotel waar ik ben geweest.
6 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Marianne Rødstøl, Service Manager op 1 jul 2018
Thank you so much for your kind feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay! Have a great summer!

10/10 – Uitstekend

Andrew, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een fantastisch hotel. Toen wij er waren, was het giga warm. Top ! Echter het volledige hotel is van glas en er is geen airco. De behulpzame receptioniste gaf ons wel een tijdelijke oplossing, waardoor we de nacht prettig zijn doorgekomen. Het ontbijt was geweldig ! Let op, het parkeren kost geld.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Marianne Rødstøl, Service Manager op 27 jun 2018
Thank you so much for your feedback! I'm glad we found a solution for you that made your stay a little better. Hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Maxwell, Pea Ridge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a beautiful, modern building that in my opinion goes well with the surrounding area of enormous natural beauty. We were lucky to get a room in a high floor with akazing views of the water and mountain range. The room itself was comfortable, clean and well equipped. The breakfast had a wide selection of quality food. We used the paid parking conveniently located behind the main hotel building.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Scandic Seilet op 21 mei 2024
Thank you Maxwell for your positive feed back. We are happy that you found our hotel comfortable and our breakfast satisfying. We hope you will recommend our hotel to others and you are welcome back next time you are in Molde. Thanks from Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Alexandru

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr modernes Hotel mit gutem Frühstück und Parkmöglichkeiten (kostenpflichtig) vor dem Hotel. Das Beste war der Ausblick auf das Meer und die Inseln - einfach einzigartig!!! I love Molde!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katrine op 11 apr 2024
Dear Alexandru,Thank you for giving us feedback - we appreciate it!So nice to hear that you had a good stay with us.You are welcome to come back!With best regards,Team Seilet

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a beautiful property in lovely Molde. The hotel has very nice views and a convenient location. There is a spa and fitness facility next door with pools. The staff are very welcoming and quite fluent in English. We will return again and look forward to it.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katrine op 29 mrt 2024
Hi David!We really appreciate you taking the time to send us feedback! It is very nice to hear that you had a nice stay with us. We welcome you back!Best regards, Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Mari

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liten pekepinn
Eneste vi har å peke på er komfort i seng. Veldig harde senger med tynne overmadrasser. Annet enn det har oppholdet vært veldig bra!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Katrine op 29 mrt 2024
Hei Mari,Takk for at du tok deg tid til å sende en tilbakemeding til oss - det setter vi pris på!Vi noterer oss din tilbakemelding angående våre senger. Forhåpentligvis vil dette forbedre seg slik at våres gjesters opplevelse kan bli enda bedre.Velkommen tilbake til oss!Med vennlig hilsen, Team Seilet

8/10 – Goed

Vibece

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sindre op 9 mrt 2024
Kjære Vibece,Takk skal du ha for en fin tilbakemelding.Velkommen tilbake.MvhSindre og Team Seilet

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det var en fin opphold. Vi kom tidlig til Molde og fikk sjekke inn tidlig uten ekstra kostnader. Det som var litt dumt var at selv om det var spa i huset, var det ikke drevet av hotellet.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Katrine op 29 mrt 2024
Hei,Tusen takk for at du bruker tid på å skrive en tilbakemelding til oss - det setter vi pris på!Så fint å høre at du hadde et bra opphold her hos oss. Spa drives ikke gjennom Scandic Seilet, som du sier, og jeg kan forstå at det blir litt misvisende når vi deler lokale og navn. Vi håper du ønsker å ta turen tilbake hit ved en annen mulighet - du er veldig velkommen!Med vennlig hilsen, Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Arvid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spa reise
Rent og pent. Bra utsikt og bra service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Katrine op 29 mrt 2024
Hei Arvid,Tusen takk for at du bruker tid på å skrive en tilbakemelding til oss - det setter vi pris på!Så bra at du hadde en fin opplevelse som gjest hos oss i Scandic Seilet.Vi ønsker deg velkommen tilbake!Med vennlig hilsen, Team Seilet

8/10 – Goed

M C PINTO DA SILVA

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Katrine op 11 apr 2024
Hei Cecilie!Takk for at du gir oss tilbakemelding - det setter vi pris på!Så hyggelig å høre at du hadde en fint opphold hos oss.Vi ønsker deg velkommen tilbake!Med vennlig hilsen,Team Seilet

6/10 – Redelijk

Knut

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Annet hotel neste gang.
Flott plassering og nydelig utsikt. Rommet var ikke bra, slitt og ikke rent, full søppel bøtte på badet ved . Frokost var ok. Parkering var ok.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Katrine op 29 mrt 2024
Hei Knut,Tusen takk for at du bruker tid på å skrive en tilbakemelding til oss - det setter vi pris på!Vi noterer oss din opplevelse med slitt og skittent rom. Det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve det. Jeg skal gi videre tilbakemelding til housekeeping angående full søppel og skittent rom. det er bra at du gir tilbakemelding fordi hvis ikke vil ikke vi kunne forbedre det som burde forbedres. Håper du ønsker å ta turen tilbake ved en annen mulighet - da vil vi ha muligheten til å gi deg en annen opplevelse!Med vennlig hilsen, Team Seilet

2/10 – Ontzettend slecht

otto-jarle

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mareike op 14 mei 2024
Hei Otto-Jarle,takk at du tok deg tid for en vurdering her! Veldig trist å se at du opplevde hotellet så negativt. Om du ønsker å tipse oss om noe, er du varmt velkommen å ta kontakt med oss direkte!Ønsker deg en fin sommer :) Mvh,Scandic Seilet

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mareike op 14 mei 2024
Thank you :)Best regards,Team Seilet

8/10 – Goed

Solrun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig Serviceinnstilt personale i resepsjonen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sindre op 30 dec 2023
Heisann Solrun.Tusen takk for en flott vurdering av ditt besøk her hos oss på Scandic Seilet.Godt nyttår.MvhSindre og Team Seilet

8/10 – Goed

Jan-Øyvind

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Helene op 13 dec 2023
Hello Jan-Øyvind,Thank you so much for your review!We hope to welcome you back soon.Best regards,Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Ann Helen

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mareike op 6 dec 2023
Thank you, Ann Helen, for din super vurdering :) Velkommen tilbake!Mvh,Scandic Seilet

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Erling op 21 nov 2023
Hello! Thank you for your good review! We hope to see you again. Best regards, Team Seilet

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van otiler001 op 15 nov 2023
Hi John, so good that you had a nice stay with us. hope to see you again on another occasionTeam seilet :)

6/10 – Redelijk

Anita

Positief: Netheid, personeel en service
Heilt ok
Superior rom, lite, trangt og litt shabby. Tv virka ikkje, gardinene hang litt på halv åtte. Vi var heldig med vêret og det gjorde opphaldet. Jentene i resepsjonen var hyggelege og det var perfekt å kunne gå på konsert uten å måtte gå ut.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van marmoi002 op 29 okt 2023
Hei Anita. Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Vi beklager at du ikke hadde en tv som fungerte under ditt opphold. Håper du hadde en god opplevelse og ønsker deg velkommen tilbake. Hilsen, Team Seilet.

10/10 – Uitstekend

Jostein

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Helene op 27 okt 2023
Dear Jostein,Thank you so much for your wonderful review!It is wonderful that you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back as soon as possible! :)Kind regards,Team Seilet

8/10 – Goed

Knut Gunnar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
helt greit, eller som forventet av et hotell som definerer seg selv som bra. Dvs oppholdet var bra på alle måter. Frokosten var dog bedre tidligere
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van otiler001 op 18 okt 2023
Hei KnutTusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbake melding! Håper frokesten treffer bedre på neste besøk.Hilsen Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Glenn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Et meget bra sted
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van otiler001 op 18 okt 2023
Hei Svein ove,Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbake melding! Du er hjertlig velkommen tilbake :)Hilsen Team SeiletHei Svein ove,Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbake melding! Du er hjertlig velkommen tilbake :)Hilsen Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Stein Ove

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van otiler001 op 18 okt 2023
Hei Svein ove,Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbake melding! Du er hjertlig velkommen tilbake :)Hilsen Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Carl Fredrik

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Helene op 13 okt 2023
Hello Carl Fredrik!Thank you for a fantastic review!We hope to welcome you back soon.Best regards,Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Anders Sandvik

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Helene op 13 sep 2023
Hei Anders,Tusen takk for din flotte tilbakemelding!Fantastisk å høre at du hadde et fint opphold hos oss.Velkommen tilbake!Med vennlig hilsen,Team Seilet

8/10 – Goed

Wenche

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van marmoi002 op 11 sep 2023
Hei Wenche,Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss din vurdering :) Ha en fin dag videre og velkommen tilbake. Mvh, Team Seilet.

2/10 – Ontzettend slecht

Andreas Ven

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mareike op 9 sep 2023
Dear Andreas,thank you for your review. We are very sad to see that you did not enjoy the hotel as much as we hoped. If you wish, you are welcome to reach out to us directly for feedback :)A warm welcome back.Best regards,Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Petra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grandioser Ausblick aufs Wasser
Super schöne Lage direkt am Wasser mit wunderbarem Ausblick. Zimmer gemütlich eingerichtet und das Frühstück war ausgezeichnet. Habe mich sehr wohlgefühlt.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sindre op 7 sep 2023
Dear Petra.Thank you so much for this very nice review about your stay with us at Scandic Seilet.We wish you very welcome back another time.Best regardsSindre and Team Seilet

6/10 – Redelijk

Ole Andrè

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellrommet var bra. Verre med maten i restauranten. Var der til lunsj frokost og middagsbuffet. Samme mat gikk igjen i alle måltidene, oppvarmede rester fra forrige måltid var gjengangeren.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sindre op 7 sep 2023
Hei på deg Ole André.Takk for at du skriver om ditt besøk hos oss på Scandic Seilet.Vi er lei oss for at maten under oppholdet ikke stod til de forventningene. Jeg skal ta dette punktet videre for videre forbedring.MvhSindre og Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Laurie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrived late but greeted with kindness. The young lady at the counter advised me that parking past 8am needed a parking fee and she came clear outside to help me purchase the parking pass! So incredibly nice! We were exhausted and slept well with our door open to the water. The view was stunning. Thank you
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sindre op 6 sep 2023
Dear Laurie.Thank you for writing this really nice review of your visit to Molde and Scandic Seilet.I am so happy to hear that my friend was able to help with the parking issue - I know it can be a hussle sometimes ...We know that a good night sleep is important and we are happy to hear the bed fell into a nice comfort for you and enjoyed the view.Best regardsSindre and Team Seilet

10/10 – Uitstekend

MARILYN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location. Wonderful view. Comfortable clean room. Friendly staff. Excellent breakfast. All good. Only thing to note is that we didn’t understand where to park at first - a public lot, which was confusing initially as there was a big football match at the stadium next door. But check.in, they advised tha it was free until 8 am so all good.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Sindre op 6 sep 2023
Hello Marilyn.Thank you so much for the nice review regarding your stay at Scandic Seilet.I think you have many positive points in your feedback that I will be taken with care.I know the parking can be a little tricky for the guests sometimes and it is not helping very much when there is footballmatch which is pulling the entire city to the waterfront... As explained before, the parking is public and there is a fee to be payed.Team Seilet wish you very welcome back.Best regards

8/10 – Goed

Hege

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Litt kjedelug buffet, ellers veldig bra
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van marmoi002 op 7 sep 2023
Hei Hege, Takk så mye for din tilbakemelding. Synd buffeen ikke stod helt til dine forventninger. Håper ellers du hadde et fint opphold :) Velkommen tilbake. Mvh, Team Seilet.

8/10 – Goed

Christian

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van otiler001 op 7 sep 2023
Hei Christian,Tusen takk for din tilbakemelding :)

10/10 – Uitstekend

Per Arne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van otiler001 op 7 sep 2023
Hei Per Arne. Så hyggelig at du er fornøyd med ditt opphold. Håper å se deg igjen en annen gang. Mvh, Team Seilet.

2/10 – Ontzettend slecht

Oddbjorn

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van marmoi002 op 7 sep 2023
Hei OddBjørn.Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig beklagelig at oppholdet ikke var til dine forventninger. Vi ønsker deg varmt velkommen en annen gang. Mvh, Team Seilet.

10/10 – Uitstekend

per morten

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van marmoi002 op 7 sep 2023
Hei Per Morten :) Tusen takk for din tilbakemelding. Det gleder oss at du er fornøyd med ditt opphold. Mvh, Scandic Seilet.

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van marmoi002 op 7 sep 2023
Hei Christian. Så flott! Takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding. Du er selvfølgelig velkommen til å komme tilbake. Mvh, Team Seilet.

10/10 – Uitstekend

Jan-Egil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van marmoi002 op 7 sep 2023
Hei Jan-Egil. Veldig hyggelig at du gir oss 10/10, vi setter pris på din tilbakemelding. Mvh, Scandic Seilet.

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich. Wir durften sogar auswählen in welchem Stockwerk wir das Zimmer haben möchten. Das Frühstück war ausgezeichnet.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van marmoi002 op 8 sep 2023
Hi Sandra. Thank you for your wonderful review! We are so happy you enjoyed your stay. Velcome back at any time. Best Regards, Team Seilet.

10/10 – Uitstekend

Nina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sindre op 6 sep 2023
Hei på deg Nina.Takk for den supre tilbakemeldingen.Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.Mvh Sindre og Team Seilet

10/10 – Uitstekend

Kristine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fantastisk utsikt, god frokost, fin by. Litt eldre hotellrom, er modent for oppussing snart kanskje? Rene rom, vifte på rommet!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van marmoi002 op 7 sep 2023
Hei Kristine. For en fantastisk tilbakemelding! Vi setter pris på din tid og håper du velger oss ved en annen anledning. Velkommen til Scandic Seilet. Mvh,Team Seilet.

10/10 – Uitstekend

Marika

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van marmoi002 op 7 sep 2023
Hi Marika!Thank you so much for your review. We are happy that you enjoyed your stay at Scandic Seilet. Welcome back at any time. Best Regards,Team Seilet.

6/10 – Redelijk

Iselin

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Fantastisk utsikt, men dårlig søvn
Vi overnattet i to forskjellige rom. Begge hadde problemer med lys og stikkontakter. Det første rommet lå i akter seilet, 2.etasje. Der virket ikke kontakten ved sengen eller lyset over sengen. Varmt rom og gardinen dekket ikke hele vinduet. Dårlig løsning for å få det lystett. Vannet i dusjen ble varmt og kaldt om hverandre. Frokostsalen var helt full og måtte vente en god stund for å spise. Virket som den matsalen var for liten for dette hotellet, da det er fult. Andre dagen sov vi i seilet 10. etasje. Beste med det rommet var helt klart utsikten. Rommet var stort og fint, men fryktelig varm.( Her ble det heller ikke lystett. )Her var det ikke noe aircondition kun en liten vifte. Veldig dårlig luft. Så kort oppsummert var de her et hotell med en fantastisk utsikt, men hjelper lite da mann sover dårlig to dager.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van marmoi002 op 8 sep 2023
Hei Iselin. Vi setter pris på din tilbakemelding og det er veldig beklagelig at du hadde denne opplevelsen. Vi tar med oss dette videre for å forbedre oss. Du er selvfølgelig velkommen tilbake til oss. Mvh, Team Seilet.

8/10 – Goed

Per

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van otiler001 op 7 sep 2023
Hei Per,Takk for tilbakemelding :) håper å se deg igjen ved en anen anledningMVH,Team seilet

10/10 – Uitstekend

Helge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En perfekt bursdagsgave👍😀
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van marmoi002 op 7 sep 2023
Hei Helge. Så flott! Det gleder oss at du fikk et fint oppholde her hos oss på Scandic Seilet. Velkommen tilbake ved en annen anledning. Mvh, Team Seilet.

6/10 – Redelijk

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Rapoort qualités prix
Hotel tout a fait correct . Mais hors de prix !! 300 € la nuits c'est tout simplement du delire !!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sindre op 7 sep 2023
Dear Pascal.Thank you for writing this nice feedback related to your stay at Scandic Seilet.We are very sorry that the pricing of the room wasn't reflected in the total overall feel of the stay. The pricing is bound to several factors but mainly related to the hotels occupany and some other points which is out of our control.Best regardsSindre and Team Seilet