Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een carport
Eten en drinken
Kaiseki-maaltijd
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Voorzieningen
Bagageopslag
Receptie met beperkte openingsuren
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Buiten
In de bergen
Spa
Massages in de kamer
Openbare onoverdekte warmwaterbron (onsen)
Yukata (Japanse zomerkimono)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Aparte badkuip en douche
Bronwaterbad
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Lcd-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Koelkast
Koffiezetapparaat/waterkoker
Meer
Individueel ingericht
Individuele aankleding
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.30 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks geopend van 10.00 uur tot 18.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Als je na de openingstijden bij deze accommodatie arriveert, dien je op een andere locatie in te checken: [Hotel Yumeshizuku front desk].
Als je een dieetbeperking of voedselallergie hebt, dien je 2 dagen voor aankomst contact op te nemen met deze accommodatie. We kunnen niet garanderen dat speciale verzoeken worden ingewilligd. Verzoeken ter plaatse worden niet geaccepteerd.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen en toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bettei Soan Inn Minamiaso
Bettei Soan Minamiaso
Bettei Soan Kumamoto Prefecture/Aso-Gun, Japan
Bettei Soan Ryokan
Bettei Soan Minamiaso
Bettei Soan Ryokan Minamiaso
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Bettei Soan?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoe laat kan ik bij Bettei Soan inchecken?
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Bettei Soan uitchecken?
Je dient om uiterlijk 10.30 uur uit te checken.
Waar staat Bettei Soan?
Deze ryokan ligt in de bergen, op 1,8 km van Toeristeninformatiecentrum van Minamiaso en op 5 km van Aso Kuju National Park. Ook Hogihogi-schrijn en Aso Hakusuigo-museum liggen op 10 km afstand.
Beoordelingen over Bettei Soan
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 103 van 123 beoordelingen
10 - Uitstekend
103
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 123 beoordelingen
8 - Goed
18
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 123 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 123 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 123 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
環境,設施,服務極好
Eric
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is a wonderful escape. It is very rural and rustic. The wonderful staff will accommodate your every need and the food is incredible. We had such a relaxing stay. Book a room with a private tub. You will not regret it.
Jessica
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kokoro
17 apr 2025
Kokoro
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We go to the hotel Excellent experience in the hotel, staffs can speak English
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
John
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Impeccable service from the staff. The in room breakfast and supper were incredible.
John
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nahee
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful! Cozy.
Nahee
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kwok Ho
Reisde met familie en kleine kinderen
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotspring hotel in south Aso
Kwok Ho
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible room and service, highly recommend
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Teruaki
Reisde met familie en kleine kinderen
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
정갈한 방 컨디션과 깔끔함, 친절한 직원, 맛있는 음식 등 모든 것이 최고였습니다.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Ririka
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ririka
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
wai wah
Reisde met familie
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
職員態度親切,環境舒適。
wai wah
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
ZHAOSEHNG
Reisde met partner
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The quality of food can be furtherly improved,epecially the side dishes
ZHAOSEHNG
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Roumel
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roumel
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met partner
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic place to stay! From the moment we arrived we felt very well cared for. The room(s) were spotless and in beautiful shape. The soaking tub in the room was a real treat that we took advantage of. And the meals were phenomenal!
Joseph
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
yuko
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuko
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Meredith
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meredith
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kim Wai
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were excellent.
Kim Wai
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Uehara
Reisde met familie en kleine kinderen
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten