Corali Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Milos, op wandelafstand van Haven van Adamas

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Corali Hotel

Balkon
Kamer | Extra bedden
Interieur
Exterieur
Luchthavenshuttle

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Adamas, Milos, Milos Island, 84800

In de buurt

  • Haven van Adamas - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Papikinou-strand - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Catacomben van Milos - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Firopotamos-strand - 5 min. rijden - 4.2 km
  • Sarakiniko-strand - 8 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Milos (MLO-Nationale luchthaven Milos Island) - 5 min. rijden

Restaurants

  • ‪Γρηγόρης - ‬3 min. wandelen
  • ‪Garden Juice Bar - ‬2 min. wandelen
  • ‪Μέδουσα (Medousa) - ‬4 min. rijden
  • ‪Ω! Χαμός! - ‬16 min. wandelen
  • ‪Nostos - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Corali Hotel

Hotel vlak bij Haven van Adamas
Corali Hotel biedt onder andere een tuin. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis vervoer van/naar de veerbootterminal, bagageopslagruimte en conciërgeservice
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Corali Hotel bieden leuke bijkomstigheden zoals gemeubileerde balkons en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Grieks, Italiaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis shuttleservice van/naar de veerbootterminal

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 31 maart betaal je EUR 0.50 per accommodatie, per nacht.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 31 oktober betaal je EUR 2.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 500 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Corali Hotel Milos
Corali Milos
Corali Hotel
Corali Hotel Hotel
Corali Hotel Milos
Corali Hotel Hotel Milos

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Corali Hotel?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel berekent Corali Hotel voor parkeren?

Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Corali Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Corali Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Corali Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Corali Hotel?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, op 10 minuten wandelen van Kerk van de Heilige Drie-eenheid en Haven van Adamas. Ook Kerkelijk Museum van Milos en Kerk van Agios Haralambos liggen op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Corali Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 32 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice & helpful

Nice hotel with nice & helpful staff. Gave important info on how to get around.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

STEPHANE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Confort et soleil

Tres bon sejour a milos dans un hotel spacieux et confortable.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Alice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jose Manuel Padin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente relación calidad precio. Todo muy limpio. Habitación y baño reformado.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Federica

14 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Andreas, Styttgart

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gut . Sehr sauber. Zentral und ruhig..... danke schön
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Athanasia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Πέρασα υπέροχα μαγευτική ατμόσφαιρα του νησιου

5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Liudmila

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale molto gentile e disponibile, stanza ampia con balcone.
6 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect location

So close to all local shops and super comfortable bed. As with all of the Greek islands, the bathrooms are quite tight so constantly needing to dry the floors. Would definitely book again if I’m ever back.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Mathias Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Corali

It was very Nice, we got picked up at the habor, and the people at the hotel was very friendly and helpfull. Some old stuff and small bathrooms, but the interior was quite Nice. Overall it was good and i would book it again.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel sent a person to pick me up at the port which was nice as I would not have been able to find it by myself. The room was very clean, had great A/C and the staff lovely.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Graciela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente

Excelente! O local é ótimo bem pertinho do centro, os funcionários super atenciosos. Foram nos buscar no porto e também nos deixaram lá após p checkout... tudo feito com muito carinho e gentileza. Nos sentimos em casa. Superrrr recomendo
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Pia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Myriam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Kathie, Santa cruz

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The owners were a rip off they charge me double booking someone stole over 200 dollars in room shower has big .hole didn’t had water for 3 hrs didn’t give me room I wanted deck over Tabled was too small couldn’t put 2 chairs around table view was a junky backyard and they call me liar about the stolen money and I wanted to leave and the wouldn’t give money they also own gback. We felt like prisoners. Terrible!!!!!!! Stay away from that hotel!!!!!L We spent 2h Rs filing a police report. Phone did not work in room owners had your money and didn’t give a dam about us.they also own gianius which is terrible stay away from both ,,,,
7 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Raquel, Rio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perto do centro, funcionários prestativos, transfer gratuito.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

stef, NZ

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Cheap and cheerful

If you don’t mind pathetic showers, brown water and carrying your suitcase up stairs then this will be great for you! In a relatively close spot to everything (once you figure it out). Reception not always manned which can prove to be annoying at times (like when you want to check in). Otherwise bed etc all good. Room was nice and spacious with a pretty good view also.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

TATSELOS

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Em termos gerais gostei do hotel. Porém pensei que tinha transfer (shuttle) do aeroporto e não tinha. Quando cheguei não tinha táxi no aeroporto. Esperei ônibus, então um rapaz da loja que aluga carro mas não tinha mais carro disponível viu a situação é ofereceu carona. Rapaz muito educado e gentil. Na frente do hotel, quando Eu fui descer chegou um Taxista gritando, e quase agrediu o rapaz e eu. Depois descobri que o hotel enviou o táxi (e era para eu pagar). Achei muito desagradável. Não pedi táxi. E fiquei quase 1 hora no aeroporto esperando o shutle que só descobri que hotel não tinha quando fiz check in. Podiam ter avisado antes. Fiz reserva e agendei com mais de 30 dias de antecedência
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

diego, Roma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel essenziale al centro di adamas

Ho soggiornato per 8 giorni in questo albergo e mi ci sono trovato veramente bene, la sua posizio,la possibilita di parcheggiare,il fatto che se vuoi puoi raggiungere quasiasi servizio anche a piedi ,la disponibilita e la gentilezza del personale e non ultimo il prezzo lo rende un albergo ottimo
10 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Petit hôtel super bien situé très agréable proprié

Je suis arrivée vers 1:30 du matin, 2 Hyeres de retard, et le propriétaire m'a attendu! Je n'y croyais plus! M'imaginent chercher un taxi meme si proche du port! Il était là avec pancarte à mon nom. Hotels très mignon pas cher! Je le recommande très très fortement !
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Jessica, Saint-Maur

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Service au top, très bon rapport qualité/prix !

Nous avons séjourné 4 nuits dans cet hôtel. L'hôtel en lui-même est simple mais vraiment bien placé par rapport au port d'Adamas, aux petits commerces et aux plages. Le vrai + de cet hôtel pour nous c'est le service ! Nous sommes en effet arrivé au port à 00h30 (avec plus de 2h de retard à cause de notre bateau) et alors que la réception fermait à 00h un très gentil monsieur de l'hôtel est venu nous chercher en camionnette pour nous ramener jusqu'à notre chambre (notre sauveur sur le moment vraiment ...). De plus, tout au long du séjour les personnes n'ont pas hésité à nous conseiller sur les activités à faire selon la météo, etc. Très bon rapport qualité (emplacement, service)/prix.