Serveert ontbijt, lunch en diner

Beoordelingen van Starhotels Ritz

4 out of 5
Starhotels Ritz
Via Spallanzani 40, Milan, MI

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 471 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 416 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Paul Arthur

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Izabel op 29 feb 2024
Dear Paul Arthur,Thank you so much for taking the time to share your experience and for awarding us a 5-star rating! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us at Starhotels Ritz.We truly appreciate your support and recommendation. It was our pleasure to host you, and we look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future.Warm regards,Izabel T.Room Division Manager

10/10 – Uitstekend

Eva, Kozen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alberto Shift L. op 28 nov 2023
Dear Ms. Eva,Thank you for the good score given to us.We hope to have you back soon as our guest at Starhotels Ritz.Best regards

8/10 – Goed

Fabio

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The Hotel Management op 20 aug 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regards

10/10 – Uitstekend

Robbert

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van The Management op 8 mei 2022
Dear Robbert, We would like to thank you for this super rating given to Starhotes Ritz.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel prettig hotel. Personeel vriendelijk.
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van the hotel management op 5 jul 2021
Dear hotel Guest, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel met vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goed ontbijt. Nette en schone kamers. Enige minpuntje: hele kleine liften waar max. 4 personen in kunnen, of 2 met grote koffers. Max. draaggewicht = 320 kg en dat kan met 4 personen wel eens te weinig zijn. Maar verder niets dan lof!! De locatie is ook prima, pal achter een grote (de grootste?) winkelstraat van Milaan en op loopafstand (300 meter) van 2 Metrostations vanwaar je in feite bij de meeste bezienswaardigheden (Duomo, Castello) kunt komen.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Antonio op 21 dec 2019
Dear Guest, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again soon. Best regards, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Gebruik gemaakt van een upgrade. Van schoonmaak tot receptie tot restaurantpersoneel vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Ligging van hotel ook gunstig en vlakbij metro’s.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Management op 28 apr 2019
Dear Hotel Guest, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede centrale locatie. Prima ontbijt en fijne kleine fitness met sauna en stoombad.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Management op 28 apr 2019
Dear Hotel Guest, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel op een uitstekende locatie. Vlakbij Corso Buenos Aires en metro, maar toch heel rustig en stil. Super ontbijt!
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Management op 22 apr 2019
Dear Hotel Guest, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Helena, Utrecht, nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel heel dichtbij de winkelstraat corso Buenos aires. Ook dicht bij de metro ( station Lima en porta Venezia). Prima kamers, heerlijke douche.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van The Management op 5 feb 2019
Dear Helena, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Management

10/10 – Uitstekend

A., Hasselt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel, uitgebreid internationaal ontbijt ,schone kamers ,top ligging zowel van het station af als van piazza Duomo,verbindingen met metro op 200m.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van The Management op 10 dec 2018
Dear A., Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs kwaliteit!
Verzorgd ontbijt en verzorgd hotel dichtbij winkelstraat Buenes Aires en metro nr centrum.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Management op 6 nov 2018
Dear Mrs Els, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again soon. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Uitgebreid ontbijt wel erg druk. Keurig personeel
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Das Management op 7 nov 2018
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goede ligging
Het hotel is mooi en praktisch ingericht. De grote winkelstraat is vlakbij en alles is makkelijk bereikbaar.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van The Management op 16 aug 2018
Dear Guest, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig centraal gelegen hotel
Prachtig hotel op wandelafstand van de winkelstraat en metro. Uitmuntend ontbijtbuffet.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van The Management op 30 jul 2018
Dear Guest, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Joyce, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing!
Excellent Staff! Great Location. Luxe and clean!! Big time 4 stars for The Hotel.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van The Management op 15 jun 2018
Dear Joyce, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Rose, St-Martens-Latem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel met perfecte locatie en service.
Vanaf het eerste moment bij de check in voelden we ons al verwend. We kregen zomaar een upgrade en via Expedia 10% korting op eten en drinken. De kamer en badkamer waren ruim en heel netjes. Het ontbijtbuffet was zeer verzorgd en uitgebreid. De slaatjes en de wijn op het terras buiten waren heel lekker. Bij het aperitief (heerlijk frisse groene Spritz!) in de bar werden nootjes, chips en tapenade geserveerd. Spijtig dat ze geen Belgische bieren hadden, maar wel 3 soorten Heineken! Ook het diner was heel verzorgd en lekker, en we kregen er met de groeten van de chef, een vol bord antipasti bij. Op de bovenste verdieping was een klein zonneterrasje met ligzetels en een kleine maar mooie fitness ruimte met sauna en Turks bad, die de hele dag verwarmd werden en zeer netjes waren.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van The Management op 17 mei 2018
Dear Rose, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige kamer, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Das Management op 16 mei 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

julie, sint-niklaas

Positief: Netheid, personeel en service
Modern hotel niet ver van het centrum van Milaan
Mooi, modern hotel, meubilair was bij ons wel al wat versleten en aan vernieuwing toe. Kleine kamer en zeer kleine badkamer. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van The Management op 7 apr 2018
Dear Julie, Thank you very much for choosing to stay with us, and for taking some of your precious time to convey your comments regarding your stay at Starhotels Ritz. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and thank you for your positive remarks about our staff. Your feedback is extremely important to us as we constantly strive to improve our service. Hoping to welcome you again in Starhotels, we send you our Best regards. The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend hotel en lekker dicht bij het centrum.
Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan Heel goede service van jet personeel
5 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van General Manager op 8 nov 2017
Dear Anonymous, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Management

8/10 – Goed

mevrouw

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
heel goed hotel,centraal gelegen
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van The Management op 19 okt 2017
Dear Guest, Thank you very much for taking some of your precious time to convey your comments regarding your recent stay at Starhotels Ritz. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Your feedback is extremely important to us as we constantly strive to improve our service. Hoping to welcome you soon in Starhotels we send you our, Best regards The Management

10/10 – Uitstekend

JimSon, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, clean quit and luxe!
we had a great stay! its 1 street behind all the shops and with the close underground train station you can go to any where you want very good breakfast , beautiful rooms and they are not noisy. staff is very nice overall a good hotel to stay if you want to visit Milano
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van The Management op 21 aug 2017
Dear JimSon, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Management

8/10 – Goed

Nathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een hotel voor massatoerisme, geen echt huiselijke sfeer, maar alles heel proper, heel vriendelijk personeel, uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Let op als je met de wagen bent: 27euro per nacht is toch iets waar je bij de boeking best rekening mee houdt.. Door de voorbije hittegolf diende de airconditioning op de maximale stand gezet te worden, wat nogal lawaaierig was en bovendien kregen we zelfs in deze maximale stand de kamer niet geheel afgekoeld. Wellicht is dit bij minder extreem weer niet echt een probleem.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van The Management op 21 aug 2017
Lieber Nathan, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Nel , den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt fijn hotel
Een heel fijn hotel op een perfecte locatie ,prima kamers badkamer met allerlei extra,s en geweldige bedden zeer schoon ook het ontbijt is perfect met cappuccino die ze voor je zetten In de omgeving is genoeg te beleven winkels restaurants en metro perfect
Reactie van The Management op 13 apr 2017
Dear Nel, Thank you very much for your positive review about our Starhotels Ritz. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Management

8/10 – Goed

Frank, Gent

Positief: Netheid, personeel en service
Gemakkelijk bereikbaar,dicht tegen Centraal statio
Goede en snelle service tijdens het in- en uitchecken Vlot aanvullen van het voedselaanbod in de ontbijtzaal
Reactie van The Management op 3 mrt 2017
Dear Frank, Thank you very much for choosing to stay with us, and for taking some of your precious time to leave your comments. Any suggestions and opinions related to our service is highly taken into consideration and, if in any way can be improved, be well assured that our will is to achieve this goal. We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again at Starhotels Ritz for your next stay in Milan. Best regards The Management

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk
Zeer aangenaam verblijf, geweldig bed. Prima uitgebreid ontbijt, vraag wel aande bediening apart om koffie, die is vele malen beter dan die op het ontbijtbuffet.
Reactie van The Management op 27 feb 2017
Dear Cornelis, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Iqra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall my experience at Starhotels was great! The hotel was clean and ascetically pleasing. The room we had did have a water leak in the bathroom but the staff was quick to help resolve and even offered us another room. We were only there for one night so we chose to stay in our room but the offer was very much appreciated. There was a parking garage available but we didn’t have a car. The hotel was one street away from the Main Street which was nice because it was quieter. The hotel is also conveniently located near shops and restaurants
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Almira O. Front Desk Department op 9 mei 2024
Dear Iqra, Thank you for leaving a pleasant review on your recent stay at Starhotels Ritz! Your comment made our day! The entire team work tirelessly in order to ensure that guests have a memorable experience. We are grateful that you have cited the efforts of the staff in offering a swift solution for the leak in your bathroom, the availability of a secured parking slot, and the proximity of the hotel to shops and restaurants. At Starhotels, we make sure that our guests are pampered for the entire duration of their visit. It was a delight to have you as guest! We hope to have another opportunity to host you at Starhotels! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ricardo, Miami

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel, habitación cómoda y limpia con todos los servicios requeridos El servicio del personal excelente. Sin duda volveré en mi regreso a MIlan
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kaho

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was very good and the room was very clean!
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

ALISA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location to the center and to the train station. A lot of med priced stores around. The property has very helpful, knowledgeable, processional and friendly staff. The breakfast buffet had good variety. The restaurant is way overpriced for dinner, not worse it.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tatiana B. Front House Manager op 25 apr 2024
Dear Alisa,First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments regarding your stay at our Starhotels Ritz.We are glad to read that you enjoyed the food, and of course the genuine great service we offer to our guests. We have passed on your feedback to the team.Moreover, we appreciate and take into consideration any feedback our guests would like to share. We are sorry to read that you perceived our Restaurant not to be a great value for money, we have duly shared your opinion with the concerned department. However, we would like to point out that our prices are aligned with the close by properties. We all hope that you will get the chance to visit us again the next time you are in Milano.Kindest RegardsTatiana B.

10/10 – Uitstekend

Evelyn C

Reisde met familie
Walking distance to every thing
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tatiana B. Front House Manager op 25 apr 2024
Dear Evelyn C,First of all we would like to thank you for taking the time to convey your comments regarding your recent stay at our Starhotels Ritz.It is a pleasure for me to read that our hotel has been for you a home away from home and that you appreciated, in particular, our location.Hoping to have the chance to welcome back in the next future, we send our kindest regardsTatiana B.

10/10 – Uitstekend

Anju

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff,
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Almira O. Front Desk Department op 13 apr 2024
Dear Anju, Many thank for leaving a pleasant review on your recent stay at Starhotels Ritz and for leaving a five star rating! Thank you as well for acknowledging the efforts of the staff in making your stay extra memorable. We hope to have another opportunity to host you at Starhotels!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Arjun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Almira O. Front Desk Department op 11 apr 2024
Dear Arjun, Thank you for finding the time to rate your recent stay at Starhotels Ritz and for the perfect score! It was a delight to have you as guest! We hope to have you back! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Yoshiyuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ileana G. op 10 apr 2024
Dear Yoshiyuki, Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regards

10/10 – Uitstekend

Arielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is right off Corso Buenos Aires shopping area, this location is really hard to beat. Close to the public transport. An excellent breakfast. The rooms are very clean and comfortable. The hotel also has its own parking which is very convenient in a city like Milan.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Izabel op 29 feb 2024
Dear Arielle,Thank you for taking the time to share your wonderful experience with us. We are thrilled to receive your glowing 5-star review and to hear that you enjoyed your stay at Starhotel Ritz.It's fantastic to know that our convenient location added value to your visit. We are delighted that you found our breakfast excellent and that you appreciated the cleanliness and comfort of our rooms.Your kind words motivate us to continue delivering exceptional service and creating memorable stays for our guests. It was truly our pleasure to have you as our guest, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,Izabel T. Room Division Manager

10/10 – Uitstekend

beatriz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Detallistas
Súper detallistas, la camarista observó que tomó té de noche y al segundo día dejó un té relax y su taza ahí en mi buró,
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Hotel Management op 21 feb 2024
Dear Ms. Beatriz, Many thanks for leaving a positive review on your recent stay at Starhotels Ritz and for the perfect score! We are delighted to know that we have satisfied your expectations. Our aim is to pamper our guests through out their stay, as we know full well that they seek a temporary respite in our hotel. We will make sure to personally share your review to the rest of the team. We hope to have another opportunity to host you at Starhotels. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

beatriz

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van izabel op 19 feb 2024
Dear Beatriz, Thank you so much for taking the time to leave us a fantastic 10/10 review! We are thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us. We strive to provide the best service for all our guests, and it's truly rewarding to know that we succeeded in making your time with us enjoyable. We look forward to welcoming you again in the future.Best regards,Izabel T. Room Division Manager

10/10 – Uitstekend

Paolo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location and service! Will stay here again!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van izabel op 19 feb 2024
Dear Paolo,Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to know that you enjoyed our great location and service during your stay. We can't wait to welcome you back and provide you with another wonderful experience. If there's anything else we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. Looking forward to welcoming you again!Warm regards,Izabel T.Room Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien mais évitez le petit dej trop cher
Hôtel bien situé et chambre et salle de bain confortables. Personnel accueillant, aux petits soins et chaleureux. Propreté impeccable, choix possible entre douche et baignoire. Literie agreable. Neanmoins, pour un hotel de ce standing le petit dejeuner à 15€ se doit d'être mieux. Aucun produit frais, que du surgelé, même les oeufs brouillés sont clairemenr faits à base de poudre. Les boissons sont à peine chaudes. A ce prix la c'est presque du vol. De plus, quand vous annoncez dans les chambres que pour des questions ecologiques on peut garder les serviettes plusieurs jours, que nous laissions donc les serviettes sur le porte serviette et qu'elles étaient changées quand meme, cela s'appelle du Greenwashing. Gros point negatif. Insonorisation des chambres a revoir à associer avec une plus grande discretion du personnel de menage le matin, plutot bruyant.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van izabel op 20 feb 2024
Dear Ms. Dournes,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent visit to the Starhotels Ritz. We appreciate the detailed input you have given to us. We are pleased to learn that our well-located hotel, comfortable rooms and bathrooms, and welcoming, attentive staff had a positive impact on your stay. Our housekeeping team works diligently every day to maintain impeccable cleanliness and provide the best service possible, taking into consideration our green policy. While we strive to follow eco-friendly practices, we do change the linen when stained as part of our service commitment.Regarding the breakfast buffet, we offer over 170 items, including a variety of fresh products such as green salad, tomatoes, cucumbers, and steamed vegetables. We also use pasteurized liquid whole eggs from 100% Italian Class A barn eggs for our scrambled eggs. Additionally, we suggest trying our omelet extra offers for a different egg option.We are disappointed to hear that your experience with the breakfast did not meet your expectations. We take your feedback seriously and will review our offerings to ensure even better service in the future. Your comments about the soundproofing of the rooms and the discretion of our morning cleaning staff are also being addressed to improve the overall guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an improved experience that reflects the high standards we strive for.Sincerely,Izabel T.Room Division Manager

10/10 – Uitstekend

khaled

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it
I stayed on 2 occassions during my trip. I love everything about the hotel specially the staff.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Hotel Management op 12 feb 2024
Dear Khaled, Thank you for leaving a positive review on your recent stay at Starhotels Ritz and for the perfect score! We are flattered that you keep choosing our hotel every time you visit Milan, this means that we are able to satisfy your expectation each time. We are looking forward to welcoming you back as guest! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Every time my stay
Clean spacious rooms good bathrooms Reception staff are excellent and helpful The location of the hotel is the best
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Hotel Management op 12 feb 2024
Dear Ahmad, Many thanks for finding the time to write a positive review on your stay at Starhotels Ritz and for the perfect score! It's true, the rooms are spacious and spotless, staff polite and ready to assist. The strategic location of the hotel makes it the perfect choice as it is close to subways and famous landmarks of Milan. We hope to welcome you back soon! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Lena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Izabel T. op 29 jan 2024
Dear Lena, Wow! Thank you for the amazing 10/10 review! It means the world to us that you had such a great experience. We can't wait to have the pleasure of welcoming you again soon. Your support truly means a lot to us!Sending you my very best, Izabel T. Room Division Manager

10/10 – Uitstekend

Joakim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett jätt
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Hotel Management op 22 jan 2024
Dear Joakim, Thank you for finding the time to write a positive review on your recent stay at Starhotels Ritz! It was a delight to have you as guest! We hope to welcome you back soon! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Arne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, property in good condition, very friendly and helpful staff, especially in the reception.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Izabel T. op 29 jan 2024
Dear Arne, Thank you for sharing your positive review with us! We're thrilled to hear that you enjoyed the excellent location, found the property to be in good condition, and experienced friendly and helpful service, particularly at the reception. Your kind words are greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another outstanding stay.Sending you my very best regards, Izabel T. Room Division Manager

10/10 – Uitstekend

Francesco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Hotel Management op 22 jan 2024
Dear Joakim, Thank you for finding the time to write a positive review on your recent stay at Starhotels Ritz! It was a delight to have you as guest! We hope to welcome you back soon! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Clean spacious room Location is the best Reception people are the best as usual
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Hotel Management op 22 jan 2024
Dear Ahmad, Thank you for leaving a positive review on your recent stay and for the generous score! It's true, our hotel is spotless, spacious and well-situated. What sets our establishment apart is the staff, as they do everything in their power in order to ensure that guests have a memorable visit. We hope to have you back! Sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Los botones no ayudaban con las maletas. No había rampa de acceso al Lobby, solo habían escaleras. La televisión del cuarto muy antigua, no se podía hacer ningún tipo de streaming (Netflix, etc) Solo se podían ver canals es de noticias y deportes en italiano, francés y aleman. No había ninguno en español o inglés.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Izabel T. op 29 jan 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Please be assured that we take your comments seriously and will work to address these issues, including improving luggage assistance, and upgrading the in-room entertainment options. Your insights are invaluable to us, and we hope to have the opportunity to make your next stay much more enjoyable. Sending you my best wishes, Izabel T. Room Division Manager

10/10 – Uitstekend

Amanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to get too, near train station, friendly staff, amazing stay
Reactie van The Hotel Management op 16 jan 2024
Dear Amanda, It's such a pleasure to read your kind evaluation regarding Starhotels Ritz and its staff, but more importantly, for dedicating some of your personal time to us. We are glad to understand that your stay with us has been positive and that we have been able to give you an unforgettable experience in Milan. We sincerely thank you for your time and hope to have the possibility of welcoming you in Starhotels once again. Kind regards The Hotel Management

8/10 – Goed

Mustafa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel. Gute Lage. Das Personal sehr hilfreich und kompetent.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Hotel Management op 16 jan 2024
Dear Mustafa, Thank you for finding the time to write a short review on your recent stay at Starhotels Ritz! We take pride in providing a 4-star experience with thoughtful touches such as the daily chocolates, bathrobes, slippers, and the personalized pillow menu, and we are hope that these amenities added to your satisfaction We hope to have you back as guest! Sincerely, The Hotel Management

8/10 – Goed

Amina

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Continental breakfast has been improved Nice welcome and services
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Hotel Management op 16 jan 2024
Dear Amina, Thank you for finding the time to write a short review on your recent stay at Starhotels Ritz! We do our best in order to ensure that the guest's experience is made memorable through out their stay. What makes our establishment stand out is the location, reasonable cost without sacrificing the quality of the services offered and varied breakfast buffet. We hope to have you back as guest! Sincerely, The Hotel Management