Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Galant





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Weekend special with wine tasting) laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Weekend special with wine tasting)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Familie appartement, 2 slaapkamers laden

Familie appartement, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mlýnská 2, Mikulov, 69201
Lokaal vervoer
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.85 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor voorzieningen: EUR 19 per persoon, per dag, inclusief gebruik van: het bubbelbad, het zwembad
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Galant Mikulov
Galant Mikulov
Hotel Galant Hotel
Hotel Galant Mikulov
Hotel Galant Hotel Mikulov
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Galant
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
René
1 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une bonne adresse pour un court séjour
René
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Roman
27 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roman
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Lukas
Reisde met een groep
25 aug 2020
Positief: Personeel en service
Lukas
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Zaneta
Reisde met een groep
23 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Galant
Zaneta
1 nacht verbleven in augustus 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Vaclav
Reisde met familie
9 jul 2020
Negatief: Comfort kamer
pozor na pokoje deluxe
Vaclav
3 nachten verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pobyt
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Jitka
Zakenreiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jitka
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Zdenek
Reisde met een groep
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended for beautiful Mikulov


Zdenek
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Jan
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Ondrej
25 sep 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondrej
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Bernd
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Bernd
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Milan
23 aug 2019
Milan
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Maroš
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maroš
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Pavel
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pavel
6 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Jana
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jana
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Jan
30 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Henrik
21 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Henrik
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Frantisek
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frantisek
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019