Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Prinz Rudolf Smarthotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Panorama studio suite laden

Panorama studio suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via Val di Nova, 29, Naifweg, Merano, BZ, 39012
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.40 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 13 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT021051A1ZINW4CU2
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot september
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Eremita-Einsiedler
Eremita-Einsiedler Hotel
Eremita-Einsiedler Hotel Merano
Eremita-Einsiedler Merano
Eremita Einsiedler Hotel Merano
Eremita Einsiedler Merano
Eremita Einsiedler Hotel Merano
Eremita Einsiedler
Eremita Einsiedler
Prinz Rudolf Smarthotel Hotel
Prinz Rudolf Smarthotel Merano
Prinz Rudolf Smarthotel Hotel Merano
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Prinz Rudolf Smarthotel
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 sep 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Dominik
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
17 aug 2023
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominik
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Kathrin
Reisde met partner
9 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathrin
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
frank
4 apr 2023
frank
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Sven
Reisde met familie
7 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Sven
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Markus Christian
Reisde met familie
28 jun 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Markus Christian
5 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Petersen, Merano
Reisde met partner
27 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Petersen
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Bruno
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable et agréable

Bruno
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kleine Dusche
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
monica antonia
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
monica antonia
3 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Peter
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Hotel machte insgesamt einen guten Eindruck.
Peter
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Franz
26 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franz
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
may, norge
15 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
may
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 sep 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Roberto, mira
17 aug 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel vecchi e sporco
Roberto
6/10 – Redelijk
Vaughan
3 aug 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
good base for exploring Merano
Vaughan
10/10 – Uitstekend
Peter
25 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastiskt beläget hotell

Peter
6/10 – Redelijk
Oscar
12 mei 2016
Oscar
8/10 – Goed
Nick, Titisee-Neustadt
7 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angenehmes Hotel in guter Lage
Nick
10/10 – Uitstekend
Not Provided, Auckland
6 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Provided
10/10 – Uitstekend
Karen, Christchurch,Nz
12 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer