Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Swani





Bij Hotel Swani zijn er de volgende voorzieningen: een aangrenzende golfbaan, een terras en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum.
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Premium tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Premium eenpersoonskamer laden

Premium eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden laden

Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 Rue Numéro 1, Quartier Belair, Meknes, 50010
Over deze accommodatie
Hotel Swani
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer MAD 65 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MAD 600 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor babybed: MAD 120.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: MAD 120.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Swani Meknes
Hotel Swani
Swani Meknes
Hotel Swani Hotel
Hotel Swani Meknes
Hotel Swani Hotel Meknes
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Swani
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 jul 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Rabia
27 sep 2024
Positief: Personeel en service
Rabia
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Pip, Utrecht
29 nov 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Slechtste hotel ooit!
Pip
7 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Denis
Reisde met een groep
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denis
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mr Ahmed
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and spacious
Mr Ahmed
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Carlo
2 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlo
Carlo
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Btisam
Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Feedback
Btisam
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
marc
Zakenreiziger
4 dec 2024
Negatief: Personeel en service
Marcus
marc
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Kim
17 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Nassim
Reisde met familie
14 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nassim
3 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
JISEUNG
10 jun 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
JISEUNG
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
holger, Karlsruhe
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles OK
holger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Ajmal, Meknes, Morocco
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ajmal
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Ajmal, Meknès, Morocco
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ajmal
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Beate
11 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel with great hospitality
Beate
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
jawad, gibraltar
7 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In new city development
jawad
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Nedzhatin, London
19 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and friendly staff
Nedzhatin
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
John, Los Angeles
13 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel worthy of a return visit
John
3 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
elyse, new jersey
30 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
elyse
10/10 – Uitstekend
yildirim
29 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel accueillant proche de la ville
yildirim
10/10 – Uitstekend
Ahmed Ettounsi, Orlando, FL
25 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simply The Best!
Ahmed Ettounsi
6/10 – Redelijk
seb, Marseille
7 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel normal bien juste pour dormir
seb
4/10 – Matig
Mederick
21 feb 2017
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mederick
4/10 – Matig
Fadila, canada
10 dec 2016
Positief: Personeel en service