Hotel Katsuyama Premiere
Hotel met een restaurant, in de buurt van Dลgo Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Katsuyama Premiere





Beoordelingen
7,8 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 71
27 jul - 28 jul
Kameropties
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-1, KATSUYAMACHO, Matsuyama, Ehime, 790-0878
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Smile Hotel Matsuyama
Smile Hotel Matsuyama
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 181 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 880 voor volwassenen en JPY 880 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Business Hotel Katsuyama EHIME
Business Hotel Katsuyama
Hotel Katsuyama Premiere Hotel
Hotel Katsuyama Premiere Matsuyama
Hotel Katsuyama Premiere Hotel Matsuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Katsuyama Premiere
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Yumiko
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Takashi
17 apr 2025
Takashi
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
ใใฟ
24 feb 2025
ใใฟ
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
???
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
ใใชใณ
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใชใณ
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
SUNBIN
6 dec 2024
SUNBIN
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
BAN
3 dec 2024
BAN
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
ใฟใใ
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฟใใ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
kenji
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
kenji
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 โ Matig
syuji
10 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
syuji
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
ใชใใฒใจ
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใชใใฒใจ
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
yoshihito
Zakenreiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshihito
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
??
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 โ Redelijk
shingo
12 aug 2023
shingo
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 โ Ontzettend slecht
Naoki
10 mei 2023
Naoki
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 โ Goed
Akihiko
Zakenreiziger
12 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiko
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 โ Uitstekend
ๅ้จ่ A
Zakenreiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ๅ้จ่ A
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 โ Goed
wasaharu, ็ฆๅฒก
Zakenreiziger, Reisde met partner
7 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wasaharu
1 nacht verbleven in oktober 2019