Hotel Dogo Yaya
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Dōgo Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (17㎡) laden

Twin kamer, niet-roken (17㎡)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (26~31㎡) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (26~31㎡)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (13㎡) laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (13㎡)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Dogo Takocho 6-1, Matsuyama, Ehime, 790-0841
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Patio Dogo
Hotel Patio Dogo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 911 beoordelingen
De prijs is € 58
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 06.00 uur tot 23.00 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL DOGO YAYA Matsuyama
DOGO YAYA Matsuyama
Hotel HOTEL DOGO YAYA Matsuyama
Matsuyama HOTEL DOGO YAYA Hotel
Hotel HOTEL DOGO YAYA
DOGO YAYA
HOTEL DOGO YAYA Hotel
HOTEL DOGO YAYA Matsuyama
HOTEL DOGO YAYA Hotel Matsuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Dogo Yaya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
24 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MIHO
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yu-Hsien
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Yu-Hsien
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
jiro
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Giovannie
Reisde met een groep
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giovannie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyasu
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyasu
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tadashi
24 apr 2025
Tadashi
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
AYA
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYA
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Marvin
Reisde met partner
7 apr 2025
Positief: Personeel en service
Marvin
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
kazumi
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
kazumi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Atsushi
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atsushi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YU TING
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
YU TING
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YUNING
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUNING
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ilkyu
31 jan 2025
Ilkyu
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YUKA
Zakenreiziger
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKA
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Shuhei
Reisde met partner
7 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuhei
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
KATSUFUMI
27 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
かつどん



KATSUFUMI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Toshikazu
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshikazu
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Kwan yee Cindy
1 dec 2024
Kwan yee Cindy
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hyunkyung
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyunkyung
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JIWOO
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
숙박 후기




JIWOO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Yichao
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yichao
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TAKAHIRO
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2024