HOTEL LEPO CHAHAL
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Matsuyama
Fotogalerie voor HOTEL LEPO CHAHAL





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, 2 slaapkamers laden

Eenvoudige Twin kamer, 2 slaapkamers
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer, 4 slaapkamers laden

Eenvoudige vierpersoonskamer, 4 slaapkamers
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-1-1 Ichibancho, matsuyama, Matsuyama, Ehime, 790-8532
Over deze accommodatie
HOTEL LEPO CHAHAL
Gelijkaardige accommodaties

Matsuyama Tokyu REI Hotel
Matsuyama Tokyu REI Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 66
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 3300 voor volwassenen en JPY 1650 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1500 per dag (op 50 meter afstand; open van 14 tot 12.00 uur)
- Diner: JPY 11000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LEPO CHAHARU
HOTEL LEPO CHAHAL Hotel
HOTEL LEPO CHAHAL Matsuyama
HOTEL LEPO CHAHAL Hotel Matsuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL LEPO CHAHAL
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsuo
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
robert
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
robert
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HO TAT TABBY
Reisde met een groep
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HO TAT TABBY
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIKO
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIKO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ひな
22 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ひな
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
jungyeon
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다시 가고 싶은 호텔
jungyeon
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Utsunomiya
12 jun 2025
Utsunomiya
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YOKO
2 jun 2025
YOKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
31 mei 2025
Andrea
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
MYEONGSOOK
30 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
MYEONGSOOK
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
MASAKO
12 mei 2025
MASAKO
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pei Jung
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pei Jung
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HIROAKI
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROAKI
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Noriko, kawasaki asao
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Yee
Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Yee
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Chihshen
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihshen
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Minjung
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minjung
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Byung Chul
Reisde met familie
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Byung Chul
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ATSUSHI
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ATSUSHI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met partner
11 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNG EUN
Reisde met familie
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNG EUN
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
seung won
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
spectacular experience.
seung won
1 nacht verbleven in september 2024








