Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
26 van 26 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style Room, w/Breakfast) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style Room, w/Breakfast)
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Stateroom, Suite, Annex Other - Non-Smoking
Japanese-style
Japanese-style
Japanese-style - Non-Smoking
Japanese-style
Twin
Japanese-style
Japanese-style
Japanese-style
Japanese-style
Twin - Non-Smoking
Twin - Non-Smoking
Twin - Non-Smoking
Japanese-style
Stateroom, Suite, Annex Triple - Non-Smoking
Japanese-style
Twin
Japanese-style
Japanese-style
Japanese-style - Non-Smoking
Japanese-style
Twin - Non-Smoking
Suite
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor Japanese Style Room laden

Japanese Style Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-4 Dogoyuzuki-chou, Matsuyama, 7900837
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Dogo-Kan
Dogo-Kan
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 15 beoordelingen
De prijs is € 128
6 aug - 7 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 per persoon
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 880 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Chaharu Inn Matsuyama
Chaharu Inn
Chaharu Matsuyama
Chaharu
Chaharu Hotel Matsuyama
Chaharu Ryokan
Chaharu Matsuyama
Chaharu Ryokan Matsuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Chaharu
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
sadaharu
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
sadaharu
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KOJI
22 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KOJI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KEI
Zakenreiziger
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEI
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
フミエ
Reisde met familie en kleine kinderen
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フミエ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kouichi
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kouichi
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TSUYOSHI, chiyodaku
25 feb 2025
TSUYOSHI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Shigenori
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigenori
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
HSINHUA
17 jan 2025
HSINHUA
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Shizuyo
Zakenreiziger
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shizuyo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Minami
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Minami
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Junko
Reisde met familie
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
SHUICHI
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUICHI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shu Wen
Reisde met een groep
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shu Wen
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
CHIEMI
2 sep 2024
CHIEMI
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
??
27 aug 2024
Positief: Netheid
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Tak Wai
Reisde met familie
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tak Wai
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Hsiaoting
24 aug 2024
Hsiaoting
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Tomohito
Reisde met een groep
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohito
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Wing Yu
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Yu
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiro
Reisde met familie
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
道後温泉本館そば
Masahiro
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Chikato
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chikato
1 nacht verbleven in juli 2024