Royal Casa Ganesha
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Exclusieve suite laden

Exclusieve suite
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Grand tweepersoonskamer laden

Grand tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op tuin laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, uitzicht op tuin laden

Deluxe Twin kamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie villa laden

Familie villa
Hoogtepunten
Een koer
Een balkon
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Royal villa laden

Royal villa
Hoogtepunten
Een koer
Een balkon
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Raya Lodtunduh No. 88, Banjar Kelingkung, Mas, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Damara Village Ubud by Alaya Private Estate
Damara Village Ubud by Alaya Private Estate
- Zwembad
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 15 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer IDR 181500 voor volwassenen en IDR 181500 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 500000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor extra bed: IDR 400000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van januari tot december
Het zwembad is 24 uur per dag toegankelijk
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Gasten van minder dan 12 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 16 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Casa Ganesha Hotel Ubud Mas
Royal Casa Ganesha Ubud Mas
Amatara Royal Ganesha
Royal Casa Ganesha Mas
Royal Casa Ganesha Hotel
Royal Casa Ganesha Hotel Mas
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Casa Ganesha
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 jul 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2017
2/10 – Ontzettend slecht
ludmila
30 mei 2024
ludmila
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Jacque
Reisde met een groep
29 sep 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen
Jacque
4 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Joao
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place, amazing staff
Joao
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Gauthami
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and stay
Gauthami
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Jean-philippe
17 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay
Jean-philippe
3 nachten verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Explorer, Montreal
1 sep 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Explorer
7 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Henrik
1 aug 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katastrof!
Henrik
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
masa, 神奈川県
19 jun 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広くて落ち着けるホテル
masa
4 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Gemma, Perth western australia
4 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Above and beyond
Gemma
8 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Annick et Ines
19 okt 2017
Positief: Netheid
Decue
Annick et Ines
3 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
LouB, UK
14 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peaceful hotel & location
LouB
12 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Klaus K., Germany
15 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very very friendly staff, good breakfast buffet
Klaus K.
6 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Marek, England
8 jul 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff, misleading details.
Marek
6 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Taeeun Kim, Ubud
18 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
대체로 좋은편
Taeeun Kim
3 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
FERNANDO
16 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FERNANDO
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Santeri
10 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Santeri
3 nachten verbleven in juni 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer