Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel op het strand, met een buitenzwembad

Fotogalerie voor Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen
Buffet
Lobby
Aan een privéstrand, ligstoelen, parasols, strandlakens
Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Bubbelbad
  • All-inclusive
  • Op privéstrand
  • Ontbijt inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Premium kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 28 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 32 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Road To Port Ghalib Marina, Marsa Alam, 0

In de buurt

  • Internationale Jachthaven Port Ghalib - 6 min. rijden - 2.7 km
  • Turtle Bay-strand - 7 min. rijden - 4.9 km
  • Marsa Shuna-strand - 9 min. rijden - 9.7 km
  • Blue Lagoon-strand - 14 min. rijden - 16.1 km
  • Abu Dabbab Baai - 25 min. rijden - 30.3 km

Lokaal vervoer

  • Marsa Alam (RMF-Marsa Alam Intl.) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪TGI Fridays - ‬9 min. rijden
  • ‪بيتزا هت - ‬8 min. rijden
  • ‪بيتزا هت - ‬13 min. rijden
  • ‪اونر بار - ‬8 min. rijden
  • ‪لوك اوت بار - ‬8 min. rijden

Over deze accommodatie

Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

Hotel met een luxe stijl en een all-inclusive formule vlak bij Rode Zee
Geniet van een gratis ontbijtbuffet, een strandbar en een poolbar bij Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort. Dit hotel is fantastisch om van de zon te genieten met een privéstrand en ligstoelen. Geniet van een gezichtsbehandeling, een body wrap of een sportmassage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Geniet van een heerlijke maaltijd bij een van de 3 restaurants ter plaatse, met Italiaanse gerechten en nog veel meer. Geniet van de fitnesslessen in het fitnesscentrum. Er zijn ook activiteiten zoals volleyballen. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en geniet van shoppen ter plaatse en een tuin.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, wasservice en meertalig personeel
  • Een kluis bij de receptie, strandlakens en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 471 kamers zijn inclusief voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • (kleer)kasten, balkons en koelkasten

All-inclusive details

Dit hotel is all-inclusive. Het eten en drinken ter plaatse is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door Travelife, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Talen

Arabisch, Engels, Frans, Duits

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.30 uur
  • 3 restaurants
  • 5 bars/lounges
  • Een bar aan het zwembad
  • Een strandbar
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Chez Pascal
  • Dolce Vita Restaurant
  • Marhaba Restaurant
  • Panorama

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Fitnesslessen
  • Gratis kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa
  • Volleyballen
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Gratis kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Spabehandelingsruimtes
  • Sportmassages
  • Thaise massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EGP 25 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 4028
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fayrouz Plaza Beach Resort
Three Corners Fayrouz Plaza Beach
Three Corners Fayrouz Plaza Beach Marsa Alam
Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort
Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort Marsa Alam
3 Corners Fayrouz Plaza Beach Resort
Three Corners Fayrouz Plaza Beach Hotel Marsa Alam
Three Corners Fayrouz Plaza
The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort
Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort Hotel
Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort Marsa Alam
Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort Hotel Marsa Alam

Veelgestelde vragen

Beschikt Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EGP 25 per voertuig.

Is Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort all-inclusive?

Ja, dit is een all-inclusive accommodatie.

Waar staat Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort?

Dit hotel in Marsa Alam ligt aan het strand, op 2 km afstand van Turtle Bay-strand en Rode Zee. Ook Marsa Shuna-strand en Internationale Jachthaven Port Ghalib liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 76 van 139 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 139 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 139 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 139 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 139 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

goeminne

9 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Massa toerisme gruwel

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Hossam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Onsy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vooral de vriendelijkheid van het personeel en erg schoonkamers en mooistrand
11 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Hamdy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wonderful hotel with very friendly staff

Resort is located right at the sea and has a huge jetty you can walk on. There are 2 quiet beaches like little private bays and a huge one with parasols, chaisse longues and bar. Garden is large and really beautiful. Buffet is more than fine, anyone can find something to their liking: enough variety. Had a fantastic room with seaview and palm trees in front of it. Good hygienic measures re Corona all over the resort. Very friendly an helpful staff ensuring a relaxing stay. Special thanks to Mr Mahmoud of Reservations. Had a great stay and will be back for sure!
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Wijnand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we zijn er nu voor de 5e x geweest, hoewel enigszins gedateerd, prima resort, we voelen ons er thuis zoals ook door het personeel word gezegd "Welcome Home"

10/10 – Uitstekend

Peter, Weert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uitstekende service

We waren hier begin februari en hebben het prima naar ons zin gehad. De kamer mag een opknapbeurt hebben maar wordt keurig schoon gehouden. Het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het eten was uitstekend en de faciliteiten bij het hotel zijn ook ruim voldoende. Topper is het prachtige rif dat voor de deur van het hotel ligt. Ondanks de negatieve berichtgeving in de afgelopen maanden over Egypte, hebben wij ons op geen enkel moment bedreigd of niet welkom gevoeld. Gewoon gaan dus is ons advies.

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toller Aufenthalt!
7 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

samuele

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La barriera corallina è accessibile da 3 punti grazie ad un molo lungo 400 MT. Molto vicino c'è la baia di Marsa Mubarak molto riparata dal vento e dalle correnti per avere un ulteriore zona di snorkeling.I ristoranti egiziano e libanese sono molto buoni,accettabili l Italiano e il ristorante a buffet. Animazione molto tranquilla e poco invasiva. Le camere sono spaziose e dotate di tutto l occorrente per trascorrere un bel soggiorno,una menzione speciale va a Mahamood che ci ha sempre fatto trovare una camera pulita ed in ottime condizioni. Tornerò sicuramente
10 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Samy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff, very respectful and provide very good service
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Stefania

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
È andato tutto molto bene, è stato davvero un piacevole soggiorno!
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

sabina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All Was ok
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Armin Manfred

7 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Caterina

21 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Judith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the outdoor dinning. The views, talented tasteful singer and food.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect, big thanks to all the staff
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
9 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Sabina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura non più nuova ma pulita e ben organizzata. Cibo buono e vario ( ricordiamoci che siamo in Egitto). Personale gentile e disponibile. Ho avuto bisogno di una camera d’appoggio dato che il mio volo era alla sera e mi hanno accontentato immediatamente
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Yian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Elena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Pros : clean, friendly staff Cons : no wifi in rooms, no nut free desserts We also booked the Italian restaurant on friday and we were told it was closed and to go try the Lebanese ?? A bit disappointing
5 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Ruben

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nonostante gli arredi della struttura siano datati, la pulizia è eccellente, il servizio è eccellente, il cibo è vario di qualità che riesce ad accontentare ogni gusto, internazionale e anche italiano. Complimenti. Il wifi è presente un pò dappertutto, in alcuni punti migliorabile. Il punto mare però è il vero valore aggiunto, insuperabile. Consigliatissimo.
10 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

antonino

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Heike Lydia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Anlage liegt sehr abseits, allerdings fährt ein Shuttle für 3 € Hin-und Rückfahrt pro Person zum shoppen nach Port Ghalib. Sonst ist da nix. Das Fayrouz an sich ist überdurchschnittlich gut. Personal sehr aufmerksam und die Speisenauswahl mehr als groß und geschmacklich sehr gut. Eher als Urlaub ohne Kinder gedacht, da außer dem Trixi Club wenig Angebot für Kids. Animation nicht aufdringlich, aber präsent.
14 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Marion

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Personnel désagréable

L'hôtel est idéalement situé si vous voulez faire du snorkeling mais le personnel de l'hôtel et du club de plongée n'est pas aimable du tout, voir même désagréable. Il faut compter des suppléments pour de nombreux extras qui devraient à mon sens être inclus dans la formule all inclusive comme par exemple les jus de fruits frais au petit déjeuner. Sachez que si vous ne restez pas une semaine complète, vous ne serez pas traité de la même façon par le personnel notamment à la réception. Par exemple, le réceptionniste nous a dit que comme nous ne restions que 3 nuits nous n'avions pas le droit d'aller au restaurant à la carte. Où est-ce que cela est indiqué ??? Il nous a soit disant fait une fleur en prenant notre réservation. Sauf que quand nous sommes arrivés au restaurant le lendemain la réservation n'avait pas été faite et nous nous sommes fait engueuler par le chef du restaurant. Nous ne nous sommes pas du tout sentis les bienvenus. Nous avons eu de multiples problématiques non résolues durant le séjour : distributeur de savon qui ne fonctionne pas malgré avoir demandé à 3 reprises pour qu'il soit réparé mais l'hôtel n'a pas fait le nécessaire et ne nous a pas non plus mis à disposition de savon en échantillon par exemple, lorsque nous contactions la réception par téléphone, l'interlocuteur n'avait jamais la réponse, nous disait qu'il nous rappellerait mais ne nous rappelait jamais... Le taxi pour aller à l'aéroport est hors de prix (30€ pour moins de 10 minutes de route).
3 nachten verbleven in mei 2024