Villa, 2 tweepersoonsbedden (Prince) | Italiaanse Frette-lakens, luxe beddengoed, pillowtop-bedden

Beoordelingen van Fairmont Royal Palm Marrakech

5 out of 5
Fairmont Royal Palm Marrakech
BP 2470 - Km 12 Route d'Amizmiz, Tameslouht, Marrakech

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 120 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 166 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Siu-Hong, Rotterdam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all the resort is very private and it has a very large pool. Also the golf course attached is amazing. The view is priceless. Literally every personel were very nice, sweet and helpful. Special thanks to Miri (Host), Tlhame Hoummadi (Bar), Oumaïma Aloaui(Hostes Poolbar), Zakaria(Bar). They made our stay memorable.
9 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede service - fantastisch parkdomein rond het hotel - grootste zwembad van Marrakesh - en suite zeker aan te raden - voor herhaling vatbaar
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van A-Salibi op 6 dec 2019
Dear valued guest, I'm delighted to read that you had a wonderful stay and appreciated the service. Thank you for taking the time to share your feedback with us and for choosing the Fairmont Royal Palm. We look forward to welcoming you back in this beautiful property. Best regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel maar qua eten niet best!
Super hotel maar qua eten niet best! Duur eten zekker voor wat je krijgt!
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van A-Salibi op 22 mei 2018
Dear valued guest, First I would like to thank you for sharing your feedback on Expedia. I'm sorry to read that the food in our restaurants wasn't up to your expectations. I have shared your comment with our department head and improvement measures have been initiated. Rest assured that we always act upon our guests constructive remarks. Thank you again for sharing your feedback, and I hope I will have the opportunity to welcome you back to The Fairmont Royal Palm where I assure you of a perfect stay in the future. Best regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

sharon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel hoor. Maar bepaalde dingen kunnen niet. Had een flesje water besteld (50dirham) ongeveer 5 euro wat ik toch wel duur vond voor een klein flesje water. Ik had me handtekening op het bonnetje gezet. Vervolgens hoefde ik het flesje niet meer dus heb het terug gegeven. En heb die barman gevraagd als het oke was. Nou op me eind rekening stond die 50 dirham gewoon erbij opgeteld. 2e ervaring me zoontje had gespeeld in de kids club dus heeft niets gegeten. En weer hebben ze iets aangeslagen waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Het gaat om een bedrag van 250 dirham bijna 25 euro. Dus shrijf alles op wat je neemt heb ik ook gedaan. maar voor de rest een top hotel en vriendelijke mensen.

10/10 – Uitstekend

Bayonle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really had a nice time in this hotel—1st class treatment from the staffs
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

suman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the the pick up at the airport to out departure the hotel has gone above and beyond to ensure we have a fantastic stay. Highly recommended this hotel for families as so much to do.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Denise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Most relaxing hotel ever
Top of my list on customer service. Every one was accomodating. The location was perfect and the grounds were beautiful. I plan to return.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kia

10 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Pawel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mariama B op 5 dec 2023
Dear Mr Godlewski, We would like to thank you for your rating and hope to welcome you back at the Fairmont Royal Palm Marrakech. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mariama B op 19 nov 2023
Dear Mr Robert, I trust this email finds you well. We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at the Fairmont Royal Palm Marrakech. To ensure that we address any specific concerns you may have and to further enhance your experience with us, we would be grateful if you could provide more details about the aspects that led to the rating. Your specific comments will enable us to pinpoint areas of improvement and take corrective measures where necessary.Your satisfaction is our top priority, and we genuinely value your input.Once again, thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the opportunity to better serve you in the future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Abdessamad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mariama B op 5 dec 2023
Cher Abdessamad, Nous vous remercions pour la notation accordée. Au plaisir de vous recevoir de nouveau parmi nous au Fairmont Royal Palm Marrakech. Meilleures Salutations,

10/10 – Uitstekend

Jimmy

It’s the best!
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mariama B op 31 mei 2023
Dear Jimmy, Thank you so much for your kind review about your recent stay at the Fairmont Royal Palm Marrakech.We are delighted to read that you enjoyed the hotel, and the service. We look forward to welcoming you back soon,Best regards

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury and excellent service
Superb hotel with wonderful service. Conveniently located just 30 mins from the Medina, this hotel offers luxury and style. Excellent Spa and golf facilities.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mariama B op 5 dec 2023
Dear Mr & Mrs Herraman, Thank you for sharing feedback of your recent visit. We are delighted you enjoyed your stay at the Fairmont Royal Palm . We hope you will choose us again on your next visit in Marrakech City.Best regards,

10/10 – Uitstekend

SANDRA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mariama B op 5 dec 2023
Chère Sandra, Nous vous remercions pour la notation accordée, au plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous très prochainement. Meilleures Salutations,

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel magnifique le personnel est charmant Nous n’y avons sejourné qu’une nuit mais nous y retournerons pour un moment plus long avec un grand plaisir.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Mariama B op 5 dec 2023
Chère Sabrina, Votre charmant commentaire est une véritable récompense pour l’ensemble des équipes du Fairmont Royal Palm.Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de vos bonnes impressions car c’est pour offrir de telles expériences que nous travaillons chaque jour. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous.Bien à vous,

8/10 – Goed

Monica

3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Mariama B op 5 dec 2023
Chère Monica, Nous vous remercions pour la notation accordée. Au plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Vlad Serban

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We recently stayed at the Fairmont Royal Palm Marrakech and it was a truly delightful and luxurious experience. From the moment we arrived, we were greeted with warm hospitality and outstanding service. The hotel itself is simply stunning, with beautiful grounds and elegantly designed rooms. Every detail was thought of, from the comfortable bedding to the ample amenities. But what truly made our stay unforgettable was the amazing proposal that the hotel organized for us. They went above and beyond to create a magical and romantic evening that we will never forget. We would like to personally thank Amine, the room dining director, for his exceptional attention to detail and for making sure every aspect of the proposal was perfect. And a special shout-out to Sara, the guest relations agent, for her kindness and for making our stay truly memorable. In conclusion, we highly recommend the Fairmont Marrakech to anyone looking for an unforgettable experience. Thank you again to the entire team for making our stay so special.
Reactie van Mariama B op 14 feb 2023
Dear Mr Vlad Serban, Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm Marrakech for your proposal trip. What can we say except thank you for this wonderful review.We are delighted to read that you enjoyed your experience with us and you enjoyed the attentive service of our Teams Members. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. Your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We look forward to have the pleasure to welcoming you back soon.Best regards,

6/10 – Redelijk

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was spacious, vast and immaculately kept. Plenty of areas to enjoy some peace and quite and a nice walk around the property and grounds. Lovely golf course, facilities and swimming pools including the gym and spa. Nice choice of restaurants however if you are vegan, the food is extremely limited / no choice in some restaurants. Although the managers were helpful and tried to accommodate, the lack of English speaking staff made it hard to communicate my dietary needs. They really need to include at least two vegan option dishes for starters, mains and deserts as a minimum in all restaurants including at the breakfast buffet, otherwise guests will eat out. As we visited in January the hotel was very quiet as a result staff were super attentive to the point of annoyance. One evening as I was getting ready for a shower a male staff member walked into the room (he may have knocked but I didnt hear). We found therefore found our privacy was lacking due to the constant knocks on the door, offering smoothies, fruit, cakes. Lovely touch but just too much for us. Both our coffee machine and fridge were not working and no hairdryer had been provided. However the best part of the room was the bed, absolutely divine and the best nights sleep weve had in years. One point to note is that everything here is overly expensive. Breakfast was £40 each and an Aperol Spritz £20! Also check your check out bill...they fleeced us on taxi prices compared to the yellow cabs!
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Mariama B op 31 jan 2023
Dear Mrs Williams, We would like to thank you for your recent stay at the Fairmont Royal Palm , as well as for taking the time to share your feedback with us.As you know, we most appreciate being informed of our guests’ impressions after staying at our property.Although your review shows we have failed in meeting your expectations, for which we would like to extend our sincere apologies, it will eventually help us provide better guest services to our valued clientele.We are sorry to read about your experience at our restaurants, and we assure you that the necessary steps will be taken to diversify the choice of vegan dishes.Please rest assured that your review has not been taken lightly. We will make sure to share all of your comments with our Heads of Department, and engage in appropriate measures to prevent future occurrences.We do hope you will give us an opportunity to welcome you again and show you that this unfortunate experience does not reflect the quality of service we would like to deliver to our valued guests.Best regards,

10/10 – Uitstekend

patricia

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Mariama B op 5 dec 2023
Chère Patricia, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour, et espérons vous accueillir de nouveau au Fairmont Royal Palm Marrakech. Cordialement,

6/10 – Redelijk

Varun

4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Amal

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, beautiful hotel, fun for kids. Nice kids club with lots of activities. Weather was really nice and good to escape our winter for a few days.

10/10 – Uitstekend

Mr Darren

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Stephanie

5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

alec

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional location, relaxing and luxurious. The restaurants are all delicious, the staff is friendly and helpful. Too bad that small things like airport transfers are not included...
7 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Almas

7 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Great location/property, a number of facilities were however closed due to covid. I don’t feel the cleaning was to the standard you’d expect from a 5 star Fairmont property.
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

SANGWON

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
서비스, 청결 모두 만족
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van C.Chemaly op 24 mei 2021
Dear valued guest, We are glad to know that you had a pleasant experience in our beautiful resort. Thank you for sharing your feedback on Expedia and we all look forward to welcoming you back soon. Kind regards, On behalf of Chadi Chemaly General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van C.Chemaly op 1 jun 2021
Dear valued guest, I’m glad to read that you enjoyed your experience in our hotel. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back among us in a not too distant future. Best regards, On behalf of Chadi Chemaly General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property and staff.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van C.Chemaly op 16 apr 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review your experience on Expedia. I am delighted to read that you enjoyed your stay and that you particularly appreciated the service. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back among us in a not too distant future. Kind regards, Chadi Chemaly General Manager

10/10 – Uitstekend

S, Paris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Formidable ! Tout était merveilleux, du service à la nourriture en passant par les installations !
7 nachten verbleven in december 2020
Reactie van A-Salibi op 28 dec 2020
Cher Hôte, C'est un réel plaisir d'apprendre que vous ayez passé un excellent séjour parmi nous. Je vous remercie d'avoir choisi le Fairmont Royal Palm et espère vous accueillir de nouveau très bientôt. Cordialement, Afif Salibi Directeur général

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van A-Salibi op 11 apr 2020
Dear valued guest, First of all, thank you for sharing your feedback with us. I am sincerely sorry to know that you experience among us did not meet your expectations. It would help us take corrective actions if you could give us more details about your stay. Rest assured that we always act upon our guest's constructive remarks. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and we hope we will have the opportunity to regain your trust back during a future visit. Kind regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van A-Salibi op 5 mrt 2020
Dear valued guest, I’m glad to read that you enjoyed your experience in our hotel. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back among us in a not too distant future. Best regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

OMAR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
genial
Excellent séjour dans un établissement au delà de nos attentes, le personnel est au petits soins avec nous et nous y retournerons sans aucun doute.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van A-Salibi op 2 mrt 2020
Cher Monsieur, C'est un réel plaisir d’apprendre que votre expérience ait dépassé vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié l'attention apporté par mes collègues. Je vous remercie pour votre commentaire et espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très bientôt. Cordialement, Afif Salibi Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THE MOST SPECTACULAR FAIRMONT
This was one of the best hotels we have stayed at. They have a great kid's club and the food is fabulous. Great service and fab room. We will be back
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van A-Salibi op 29 feb 2020
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback on hotels.com. I am delighted to read that you enjoyed your stay and particularly appreciated the service. I hope we will have the pleasure to welcome you back among us very soon. Kind regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

MarkC, Lancashire, UK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Fairmont is our favourite hotel ..... in the world! We have stayed at so many amazing places but this is just so special. The setting, the design, the service the ambience. Everthing is perfect. For us travelling from Manchester UK it means we can be in a perfect place in just a few hours. It’s our 3rd time and I am sure we will be back again. Thanks also to the pool staff who cannot do enough for you. See you next time.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van A-Salibi op 11 feb 2020
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback with us on Expedia. I am delighted to read that you had a wonderful stay among us and appreciate our services. Thank you for your loyalty to the Fairmont Royal Palm and we all look forward to welcoming you back us soon. Best regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van A-Salibi op 1 feb 2020
Dear valued guest, I’m glad to read that you enjoyed your experience in our hotel. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back among us in a not too distant future. Best regards, Afif Salibi General Manager

4/10 – Matig

ka kit

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Not good for cold weather stay. As you have to walk from building to building Got locked outside the room for 30 mins because no new room card was given after extension Restaurant there way overpriced A bottom of water cost 10 US. Even local call using the room phone charge by each use
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van A-Salibi op 1 feb 2020
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback on Hotels.com I am sorry to read that your experience among us did not meet your expectations, and would like to apologies for the inconvenience encountered with your room card. Rest assured that strict measures have been taken to avoid such situations in the future. Further to your comment about our food prices, we would like to assure you that our prices are carefully reviewed periodically taking into account market prices and are very well positioned compared to all other luxury hotels in the city. Thank you again for sharing your feedback, and I hope I will have the opportunity to regain your trust back during a future visit. Kind regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

HMS, Lille

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel, bien équipé et bien entretenu Service de très haute qualité
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van A-Salibi op 31 dec 2019
Cher hôte, Tout d’abord, je vous remercie d’avoir pris le temps d’écrire un avis sur Expedia. Je suis heureux que vous ayez trouvé le service, ainsi que toutes les prestations que nous offrons à la hauteur de vos attentes. Je vous remercie d'avoir choisi le Fairmont Royal Palm Marrakech et espère vous accueillir de nouveau parmi nous. Cordialement, Afif Salibi Directeur Général

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant hotel but they charge for like everything, very money minded they dont miss a trick - check your bill in this place they tried to bill us for stuff we didnt do/use. Its expensive but ok if you want a quiet time and into golf.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van A-Salibi op 31 dec 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review your experience on hotels.com. It is a pleasure to read that you had a pleasant stay in our hotel. However, I would like to sincerely apologize for the confusion on your invoice, I have personally followed up with the Front Office team on your comment, to avoid such incidents in the future. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back among us in a not too distant future. Kind regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van A-Salibi op 23 dec 2019
Dear valued guest, I’m glad to know that you enjoyed your experience in our hotel. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back among us in a not too distant future. Best regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van A-Salibi op 14 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review your experience, I am delighted to read that you enjoyed your stay among us. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back in a not too distant future. Kind regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent séjour au Royal Palm Fairmont. Nous remercions spécialement Sultane pour sa disponibilité et sa gentillesse.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van A-Salibi op 21 nov 2019
Cher Client, Tout d’abord, je vous remercie d’avoir pris le temps d’écrire un avis sur Expedia Je suis ravi de lire que vous ayez passé un excellent séjour parmi nous. Je ne manquerai évidemment pas de partager votre commentaire avec Soltane. Il sera certainement ravi et encouragé par votre appréciation. Je vous remercie d'avoir choisi le Fairmont Royal Palm Marrakech et espère vous accueillir de nouveau très bientôt. Cordialement, Afif Salibi Directeur Général

8/10 – Goed

michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calme et magnifique
Golf, sport, calme
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van A-salibi op 21 nov 2019
Cher hôte, Je vous remercie pour votre commentaire et suis ravi que vous ayez passé un agréable séjour, au calme, et que vous ayez apprécié note beau parcours de Golf. Nous aurions néanmoins souhaité savoir ce que nous pouvons améliorer afin que votre expérience soit complètement satisfaisante. Au Fairmont, nous visons à offrir à nos clients une expérience parfaite et mémorables. Je vous remercie d'avoir choisi le Fairmont Royal Palm et espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous. Cordialement, Afif Salibi Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Planchard, Neuilly

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service exceptionnel, chambres magnifiques, endroit apaisant. Quatre jours de rêve dans cet établissement SPA et salle de sport superbes
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van A-Salibi op 23 okt 2019
Cher hôte, Tout d’abord, je vous remercie d’avoir pris le temps d’écrire un avis sur Expedia. Je suis heureux de lire que toutes les prestations que nous offrons étaient à la hauteur de vos attentes. Je ne manquerai pas de partager votre commentaire avec l’ensemble des équipes, Il est toujours encourageant de savoir que nous avons pu satisfaire nos clients. Je vous remercie d'avoir choisi le Fairmont Royal Palm Marrakech et espère vous accueillir de nouveau parmi nous. Cordialement, Afif Salibi Directeur Général.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vaste chambre et suite. Magnifique piscine. Très beaux jardins. Personnel à l’écoute
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van A-Salibi op 23 okt 2019
Cher hôte, Tout d’abord, je vous remercie d’avoir pris le temps d’écrire un avis sur Expedia. Je suis heureux que vous ayez trouvé le service, ainsi que toutes les prestations que nous offrons à la hauteur de vos attentes. Je vous remercie d'avoir choisi le Fairmont Royal Palm Marrakech et espère vous accueillir de nouveau parmi nous. Cordialement, Afif Salibi Directeur Général

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic room with high ceilings, large windows, huge bathroom. Beautiful gardens and views. Amazing swimming pool and facilities.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van A-Salibi op 30 sep 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review your experience on Expedia. I am delighted to read that you enjoyed your stay and appreciated the room, the pool and the amazing view on the Atlas mountains. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back among us in a not too distant future. Kind regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van A-Salibi op 30 sep 2019
Dear valued guest, I’m glad to read that you enjoyed your experience in our hotel. Thank you for choosing the Fairmont Royal Palm and We all look forward to welcoming you back among us in a not too distant future. Best regards, Afif Salibi General Manager

10/10 – Uitstekend

simrata

4 nachten verbleven in september 2019