Hotel Hiperion
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Boeddhistische tempel Jodoshu Nippakuji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Hiperion





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke eenpersoonskamer laden

Klassieke eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

R. Mitsuzo Taguchi 305, Maringá, PR, 87045-110
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

HUS HOTEL MARINGA
HUS HOTEL MARINGA
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 461 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hiperion Hotel
Hotel Hiperion Maringá
Hotel Hiperion Hotel Maringá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hiperion
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met een groep
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hendryl
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hendryl
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Heide
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heide
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mario
30 mrt 2025
Mario
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ana paula
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ana paula
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Caetano
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Caetano
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Anibal
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Anibal
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos Eduardo
Zakenreiziger
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos Eduardo
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Jackson
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hospedagem bem localizada e tranquila
Jackson
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
evanize Soares
Zakenreiziger
18 feb 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
evanize Soares
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Janaina
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel excelente
Janaina
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Aniéli
Zakenreiziger
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Aniéli
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
LEONARDO
4 feb 2025
LEONARDO
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Joao Ricardo
Zakenreiziger
2 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Estadia negócios
Joao Ricardo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ELIZEU
Zakenreiziger
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Bom atendimento e cafe da manhã.
ELIZEU
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mauro Cesar Marques
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mauro Cesar Marques
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Belfort
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
exelente
Belfort
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Hamilton
Reisde met familie
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hamilton
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Edenilza
Reisde met familie
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Tudo muito bom.
Edenilza
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Marcos A
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marcos A
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ana Thainara
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ana Thainara
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Renato
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renato
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
LEANDRO
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LEANDRO
1 nacht verbleven in november 2024