Chateau Monty Spa Resort

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Chateau Monty Spa Resort

Een binnenzwembad en ligstoelen
Deluxe driepersoonskamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Voorkant van accommodatie
Een sauna, lichaamsbehandelingen, aromatherapie, body wraps, body scrubs
Een sauna, lichaamsbehandelingen, aromatherapie, body wraps, body scrubs

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Fitnessruimte
  • Spa
  • Bar
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Superior driepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een zetelbed
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Príkrá 218/4, Marianske Lazne, 35301

In de buurt

  • Casino Bellevue Marienbad - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Ferdinand Spring Colonnade - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Spa Colonnade - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Colonnade bij de Zingende Fontein - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Marienbad Museum - 16 min. wandelen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Mariënbad - 3 min. rijden
  • Karlovy Vary (KLV-Internationale luchthaven Karlovy Vary) - 63 min. rijden

Restaurants

  • ‪Classic Cafe & restaurant - ‬9 min. wandelen
  • ‪Kozlovna U Stříbrného pudla - ‬13 min. wandelen
  • ‪Česká hospůdka - ‬12 min. wandelen
  • ‪Old School Café - ‬7 min. wandelen
  • ‪Churchill's Pub & Restaurant - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Chateau Monty Spa Resort

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid
Geniet van een gratis ontbijtbuffet, een poolbar en een terras bij Chateau Monty Spa Resort. Trakteer jezelf op een lichaamsbehandeling, een body scrub of een manicure/pedicure bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van shoppen ter plaatse en een koffiebar/café.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad met ligstoelen
  • Gratis vervoer vanaf het treinstation, fietsverhuur en een outdoor tennisbaan
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een babysitter/kinderoppas (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte, een feestzaal en een automaat
Kamervoorzieningen
De 104 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals badjassen, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Gratis kinderbedden, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Tsjechisch, Engels, Duits, Russisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Beveiligde onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (CZK 300 per nacht)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Binnenzwembad
  • Bubbelbad
  • Fietsenverhuur
  • Outdoor tennisbaan
  • Sauna
  • Ski-opslag
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Gratis babybed
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 40 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Computerstation

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Sauna
  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1901
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.00 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatieve Antigeen voor te leggen
Alle gasten vanaf 12 jaar dienen een bewijs van een negatieve Covid-19-test voor te leggen. De test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken zijn worden afgenomen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je CZK 300 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 6 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: CZK 50.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren (openlucht): CZK 300 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: CZK 300 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Chateau Monty Spa Marianske Lazne
Chateau Monty Spa Resort Hotel
Chateau Monty Spa Resort Marianske Lazne
Chateau Monty Spa Resort Hotel Marianske Lazne
Spa Hotel Monty Marianske Lazne
Spa Hotel Monty
Spa Monty Marianske Lazne

Veelgestelde vragen

Beschikt Chateau Monty Spa Resort over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Chateau Monty Spa Resort?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van CZK 300 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Chateau Monty Spa Resort voor parkeren?

Parkeren kost CZK 300 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Chateau Monty Spa Resort inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Chateau Monty Spa Resort uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Chateau Monty Spa Resort een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Chateau Monty Spa Resort?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Marianske Lazne ligt op 15 minuten wandelen van St Vladimirkerk, Ferdinand Spring Colonnade en Fryderyk Chopin Monument. Ook Ski Areal Marianske Lazne en Marienbad Museum liggen op 2 km afstand. Station Mariënbad ligt op 21 minuten wandelen.

Beoordelingen over Chateau Monty Spa Resort

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 27 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Sunny

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Niet alles is wat het lijkt

Van buiten een ogenschijnlijk leuk hotel, van binnen toch echt een oud-Oostblokhotel. Kamer was op zich in orde, ruim en schoon, het personeel vriendelijk. Wel harde bedden. Elders in dit hotel: grijze gangen, ouderwetse liften, grote onpersoonlijke eetzalen, grote onverlichte ruimten in het hotel. Jammer dat er geen behandelingen in de Balneo (sauna en wellness) meer beschikbaar waren op de 2 dagen dat wij er waren. Vooruit bijboeken als je niet teleurgesteld wilt worden, dus. Of: elders in het stadje boeken. Wij konden nog dezelfde dag terecht voor minder geld in het stadje zelf.

6/10 – Redelijk

Heiner Fritz

Negatief: Personeel en service

Leider falsche Zimmer und versuchte Abzocke

Wir hatten 2 Superior Doppelzimmer gebucht und wurden aufgrund eines nicht nachvollziehbaren Computerfehlers downgegradet auf ein kleines Einzelzimmer und ein Doppelzimmer mit Verbindungsflur und einem Gemeinschaftsbadezimmer. Da nichts anderes vorhanden war und wir eine lange Fahrt hinter uns hatten, nahmen wir die Zimmer in unserer Not. Bei der Abreise wurde versucht erneut per Kreditkarte die Hotelkosten nochmals zu kassieren, selbst als wir den Kostenbeleg über die erfolgte Zahlung nochmal vorlegten und seitens des Hotels Kopien angefertigt wurden. Leider entsprach dieses Hotel nicht unseren Ereartungen eines Erholungsurlaubs, aufgrund des erfolgten downgradings und der versuchten Doppelbezahlung. Wir werden bei Hotels. com nach unserer Rückkehr nach Deutschland Regress beantragen!
3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Susanne

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Check the bill!

The rooms are outdated and not clean. Front desk does not know what the term friendly means. At check-out we were charged again, although we already paid upfront online. They also tried to charge us for dinner buffet that we didn't attend! Other guests had similar issues with their bill when checking out. Do not recommend!!
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Jaromír

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Hodnocení Monty

Vše v pořádku, jen na pokoji se ozýval nějaký zvuk , který rušil klidný spánek. Jinak super.
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Der Ostblock lässt leider noch sehr grüßen...

Unfreundlicher Empfang, beim Frühstück keine sauberen Tische mehr
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Ewa Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hyggelig sted

Hyggelig sted med panorama over byen fra takterrassen,perfekt beliggenhet, rolig, helt grei frokost, hyggelig stab både ved innsjekk og i bar
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

"Grand Hotel" Flair mit modernen Ausstattung

freundlicher Empfang, schöne Atmosphäre - Weihnachtsdeko, etc.......wir waren 3 Paare - Zimmern wurden neben einander organisiert
3 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Axel, Kapellendrof

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Gute Lage, aber mäßiger Service

Das Zimmer war ein ehemaliges Personalzimmer unter dem Dach, klein mit getrennten Betten. Das Frühstück war ohne frische Brötchen mit Brot aus Plastiktüten. Geleerte Buffetteile wurden nicht zeitnah ergänzt. Sauna musste extra bezahlt werden. Beim Abendessen gab es lange Wartezeiten, bis das Essen serviert wurde. Ich würde dieses Hotel nicht weiterempfehlen.
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Uli, Thüringen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nixe hotel for Wellness and relaxe. Woderful view

a Niveau Hotel whis a Fine Pool and Wellness Center. You have a wonderful view over Marienbad. A Place for children ist Fine.
1 nacht verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Leslie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Not disabled friendly and not too friendly overall

This is a reasonably nice place and when we first arrived we were quite impressed with the appearance and the location high up on the hill above the town but when we headed to the reception area we were greeted by the most unfriendly woman. A woman in her mid 40s (Frau Svetluse) spoke to me in German and told us we were much too early to check in and had to return at 2 pm. She also assured me we had a room that would work with my disability (I walk with crutches). She basically chased us off. When we returned we worked with a very nice young man who spoke some English and indeed told us that the room would not work for us since it had no shower and from what we could understand had an inaccessible tub. He found us another room which had a shower but very difficult for me to access and a toilet that no disabled person could ever use. But the worse things was when he told us there was no elevator to the pool or sauna and one had to walk up and down two large flights of stairs to access the major and really only amenity at the hotel. This resort is totally inaccessible to anyone who is disabled and is difficult if you only speak English as most of the staff do not speak English and only a few speak German. Until an elevator is added to the pool and spa I would avoid this place. They also need to have the staff learn a little more English or even German if they want to attract more than Czech and Russians which seemed to populate the resort.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service

Sauberes und günstiges Hotel.

Wir haben ein bezahlbares Hotel mit Schwimmbad und Parklatz gesucht. Der Parkplatz war bei unserer Ankuft voll und man konnte nicht vernünftig parken. Der Parkplatz ist auch ziemlich teuer. Das Hotel ist leider auf einem Berg und wenn man nicht mit dem Auto in die Stadt möchte, dann muss man immer den Berg runter und dann später wieder hoch laufen. Die Zimmer waren nicht schön, aber sauber. Internet hat gut funktioniert und Frühstück war auch gut. Leider waren fast nur Rentner im Hotel, aber das ist in Marienbad wahrscheinlich in fast jedem Hotel so.
3 nachten verbleven in april 2017

8/10 – Goed

Kristian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Susi, Gotha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

super Urlaub

sehr schönes Gebäude, wie ein kleines Schloss

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Das hotel hat die 4 sterne aus früheren zeiten (rasen auf den grünanlagen bestimmt 4 wochen nicht geschnitten vertrocknete grünpflanzen ) schon etwas renovierungsbedürftig das personal zum teil recht unfreundlich

4/10 – Matig

Thierry, Nantes

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Médiocre

Hôtel magnifique à l'extérieur mais complètement désuet à l'intérieur Réception avec canapé et fauteuils à la tapisserie complètement usés Personnel ne parlant pas anglais, même pas quelques mots, pour un 4*, pas acceptable Chambre non rénovées, très peu de prises électriques, moquette très fatiguée, salle de bain sans meuble ou accessoires pour suspendre ou poser affaires Séjour de 2 nuits avec non changement des serviettes de bain Peignoirs à disposition dans chambres mais complètement élimés Problème au check out : ont voulu nous faire payer l'accès au parking alors que notre réservation via hotels.com comprenait tous les services

8/10 – Goed

Ilona, Donauwörth, Bayern

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ruhig und wanderfreudig

An und für sich war alles in Ordnung. Wir bekamen ein falsches Zimmer, das aber ohne Diskusionen getauscht wurde. Leider hatten wir bei den Anwendungen Pech. Das Hotel war ausgebucht. Vielleicht könnte man diese auch im Voraus buchen? Beim Abendessen hatten wir auch Pech. Wir gingen zu spät. Am Buffet gab es nur noch "Reste" und nachgefüllt wurde nicht. Das essen an sich war ok, für meinen Geschmack nur etwas teuer. Beim frühstück war alles super. Für jeden was dabei. Im großen und ganzen war es gut. Bis auf die zwei Dinge. Da hatten wir eben Pech, das kann passieren.

4/10 – Matig

Daniel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

StS, Franken

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Schön zu Erholen

Nette Mitarbeiter, Zimmer sauber und ruhig, Wellnessbereich ausreichend, Bademantel vorhanden Frühstück, ist für jeden was dabei Kurzum, in den paar Tagen sehr gut erholt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

10/10 – Uitstekend

joachim, Courtenay b .c . Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A place to relax. Lovely town

Very nice hotel.can recommend highly .would go there again. Price included breakfast, lunch and dinner.

8/10 – Goed

Юрий

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Seinen Preis wert

Positiv: Freundlicher Service, große Zimmer, ruhige Hotel-Lage; Schwimmbad, Dampfbad & sehr gutes WLAN gratis, deutsches Fernsehen Negativ: Für 4 Sterne mäßiges Frühstück (löslicher Kaffee & Saft, billigste Servietten, ...), Zimmer(-türen) nicht besonders schallgedämmt, kurze Schwimmbadöffnungszeit (20 Uhr) Wer den kostenpflichtigen Parkplatz (150 Kronen / Nacht) sparen will kann gratis auf der Trysova parken. Fußweg von dort: 360 m (bequem) oder 270 m (bergan).

8/10 – Goed

Nainen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Upea vanha hotelli hyvällä paikalla

10/10 – Uitstekend

Günter, Künzell, Deutschland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

angenehmes Hotel

Gutes Hotel auf dem Berg, unweit des Kurbezirks ( Shuttle- Service ).Leider ist nur die Benutzung des Hallenbades ( nicht der Sauna )kostenfrei. Die Küche sollte auf böhmische Spezialitäten zurück- greifen.