Hotel Valbor

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Margegaj

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Over deze buurt

Kaart
Rruga Azem Hajdari, Margegaj, Qarku i Kukësit, 8701

Restaurants

  • Cafe On Thes-Valbona Trail
  • ‪Hartini-Gerla - ‬240 min. rijden
  • Kafe Kukaj
  • ‪bar zorgji - ‬377 min. rijden
  • Simoni Café

Over deze accommodatie

Hotel Valbor

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotel Valbor zijn er de volgende voorzieningen: een gratis continentaal ontbijt, een koffiebar/café en een tuin. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen) en geniet van een bar en een restaurant.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis valetparkeerservice
  • Bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Valbor bieden leuke voordelen zoals badjassen, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Restaurantgidsen, pantoffels en geluiddichte muren

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Badjassen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Restaurantgidsen

Meer

  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Valbor Hotel
Hotel Valbor Margegaj
Hotel Valbor Hotel Margegaj

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Valbor?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hotel Valbor inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Valbor uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Valbor?

Dit hotel in Margegaj ligt op 47,8 km van Komanmeer.

Beoordelingen over Hotel Valbor

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 3 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 3 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 3 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 3 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 3 beoordelingen

9,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Vincent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Is een mooi nieuw gebouw. Alleene met nieuw komen ook kinder ziektes. Vervelend was dat midde in de nacht de stroom uitviel enndus ook de airco waardoor het veel te warm in de kamer werdt. Andere tips die ik mee zou willen geven. Zorg dat het bestellen van drankjes op rekening kan. Zeker aan het zwembad is dat een stuk makkelijker
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Philippe

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
This hotel was good at some things and bad in other areas. We slept there for three nights. First room we got, the bathroom sink was leaking everywhere so we had to change room. On the third night we were there, the hotel hosted a private party that they were aware of before our arrival. They never told us about it and it was a huge party with music as loud as we could here in the whole Valbona valley. Of course we could hear it from our room as if we were outside partying. We didn't have access to the restaurant and all of the amenities that night. They never told us and when we talked about that to the manager he just told us that he could do nothing and to just call Expedia. Horrible customer service, never experienced this anywhere else. Beside that, beds were confortable and the hotel is almost new. It is advertised as a "luxury hotel" but I wouldn't say so, and for reference, I never go to luxurious hotels. Food at the restaurant is great , but the free breakfast is always the same and not a lot of choice. I would not go back.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful rooms, everything is very new and clean The views from any room are incredible. Comfortable beds, plenty of pillows. Breakfast is meh, the restaurant for dinner was good. Service was okay but they seemed short staffed
1 nacht verbleven in augustus 2025