Raymar Mardin Hotels
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van Kirklar Kilisesi
Fotogalerie voor Raymar Mardin Hotels





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Economy eenpersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Luxe beddengoed
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Vali ozan cad. no 74, Mardin, Mardin, 47420
Over deze accommodatie
Raymar Mardin Hotels
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Garden Inn Mardin
Hilton Garden Inn Mardin
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 731 beoordelingen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: TRY 450.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Registratienummer van de accommodatie 18955
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Raymar Mardin Hotels Hotel
Raymar Mardin Hotels Mardin
Raymar Mardin Hotels Hotel Mardin
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Raymar Mardin Hotels
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
7,6
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Aziz
8 sep 2025
Aziz
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mohammed
6 sep 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Torben
5 sep 2025
Torben
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hakan
Reisde met een groep
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hakan
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Elbisa
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Does not meet 5***** expectations
Elbisa
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hulya
7 aug 2025
Positief: Netheid
Hulya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmet
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmet
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Murat
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Murat
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Ahmet
7 jul 2025
Ahmet
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mehmet Murat
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mehmet Murat
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hozan
7 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hozan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
berkan
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fazlasıyla tatmin etti
berkan
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mehtap
9 apr 2025
Mehtap
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Vedat
4 apr 2025
Positief: Netheid
Vedat
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MERCEDES
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MERCEDES
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Arif
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arif
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Onur
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Batuhan
29 jul 2024
Batuhan
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Pinar
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pinar
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Enver
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enver
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Doruk
Zakenreiziger
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doruk
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Oscar
20 jun 2024
Oscar
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Mario
8 mei 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Mario
1 nacht verbleven in mei 2024








