Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Parkhotel Mannheim

Parkhotel Mannheim
Friedrichsplatz, 2, Mannheim, Baden-Württemberg

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 632 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 257 van 632 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 632 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 632 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 632 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

ijsbrand

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De oude nette stijl
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Gerd De

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van M. Martin op 25 jul 2023
Lieber Gerd, vielen Dank für die gute Benotung unseres Hauses. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen.Herzliche Grüße aus der Direktion

8/10 – Goed

M

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn verblijf in Mannheim
Goede locatie, prima hotel, alles netjes en schoon maar gedateerd. Fijn directe verbinding met parkeergarage.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van M. Martin op 24 jul 2023
Dear Guest, Thank you for the good rating of our hotel. We are Pleased youn enjoyed your stay and hope to see you again in the future.Best regards from the Management

10/10 – Uitstekend

Erik

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van M. Martin op 7 jul 2023
Lieber Erik, vielen Dank für die exzellente Bewertung unseres Hauses. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt gefallen hat.Herzliche Grüße aus der Direktion

10/10 – Uitstekend

Theo

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van M. Martin op 13 sep 2022
Lieber Theo, vielen Dank für die exzellente Benotung unseres Hauses. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt gefallen hat und würden uns freuen, Sie auch in Zukunft bei uns willkommen heißen zu dürfen.Herzliche Grüße aus der Direktion

4/10 – Matig

Rob

Negatief: Personeel en service
tegenvaller
Ogenschijnlijk mooi hotel in centrum Mannheim. Voldeed niet aan de verwachtingen. Geen airco, restaurant was gesloten in tegenstelling tot wat beloofd was, 's avonds om 20.00 uur kan je in de bar geen koffie meer krijgen, handdoeken worden slecht verzorgd (ontbreken zelfs), ook in de sauna. Beklag gedaan bij personeel. Kreeg ter compensatie een gratis ontbijt aangeboden, maar dat viel ook tegen, brood was op, pancakes waren op, kaas was op, en dat al om 09.30 uur!! Receptiepersoneel doet weliswaar goed hun best, het lijkt echter meer op organisatorisch falen. Jammer!
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van M. Martin op 20 sep 2021
Dear Rob, Thank you for staying with us and for your feedback. We are sorry your stay did not meet your expectations. Please note that all of our rooms are air conditioned. The AC can be adjusted, for it to wokr properly, windows have to be shut. At the present time our restaurant is only open for brekafast. Drinks and snacks are provided in the bar area until 10 p.m. Also coffee. We are sorry this was not available during your visit. Our breakfast staff tries to fefill the buffet as quickly as poosibel. Dear Rob, we sincerely apologize for any inconveniences and hop you give us another chance to prove our services to you. Besr regards

4/10 – Matig

Wim

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Slechtste hotel in lange tijd.
Slechtste hotel in lange tijd. Op doorreis naar Oostenrijk zijn we hier gestopt omdat we met een baby reizen. Babybedje gereserveerd maar niet ontvangen. Daarna aan de receptie gevraagd en wat we kregen was een kapot bedje waarvan de bodem voor de helft ontbrak. Onze baby lag beter op de vloer dan in dat bedje. De airco werkte ook niet waardoor het snikheet was in de kamer. We zijn dan ook ik het midden van de nacht vertrokken. NOOIT meer een hotel van de maritim keten. Alleen Pavel de nachtwaker was wel vriendelijk en gedienstig.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van M. Martin op 23 jul 2020
Dear Wim, Thank you for taking the time to rate your stay and for your feedback. We are truly sorry about the mishap with the baby bed. Our staff should have checked the bed properly before issuing it. Please rest assured that this incident does not comply with our company standards. Of course we will discard this bed immediately. The temperature of the air conditioning can be adjusted individually for each room. Our staff would have been happy to assist you.Again, we apologize for any inconveniences and hope to be able to welcome you again at the Maritim Hotels in the future. Best regards

6/10 – Redelijk

Coen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zoek maar even door...
Erg oud bollige toestand, hotel is heel erg muf...airco piep de hele nacht...
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van M. Martin op 9 aug 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Haus. Wir bedauern sehr, dass das Zimmer nicht Ihren Vorstellungen und Wünschen entsprach. Für die Unannehmlichkeiten möchten wir uns bei Ihnen entschuldigen. Mit herzlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Prachtige ligging in het Centrum van Mannheim, prima voorzieningen. Kamer oud en gedateerd. Overal beschadigingen en niet heel schoon. Verwarming / airco werkte niet. Ontbijt was prima maar erg aan de prijs. Ondergrondse parkeergarage ideaal. Personeel zeer vriendelijk! Overal een goed verblijft, maar niet een hotel om naar terug te keren.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van M. Martin op 14 feb 2019
Geachte gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven over uw verblijf in ons huis. Hoewel we spijt hebben dat u geen betere ervaringen met ons hebt gehad, helpt uw ​​beoordeling ons om te leren en te verbeteren. Het Maritim Parkhotel Mannheim is een van de oudere huizen van het Maritim Hotelgesellschaft en is om structurele redenen niet te vergelijken met de meer moderne huizen. Voor de verbetering van de apparatuur streven wij voortdurend naar en streven wij naar een renovatie. Veel van onze gasten houden van de charme van dit traditionele huis en prijzen vooral de goede service. Bedankt voor uw begrip. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de selectie van ons ontbijtbuffet. Natuurlijk mogen onze gasten hier niets tekort komen. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat een gast een vieze kamer vindt en we kunnen je ergernis erover begrijpen. Uw opmerkingen zullen worden besproken met het verantwoordelijke personeel om dit in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. We zouden het geweldig vinden als u ons de mogelijkheid geeft om onze services opnieuw te bewijzen. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van M. Martin op 2 mei 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre gute Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Haus. Es freut uns, dass Sie sich wohl gefühlt haben. Gerne sind wir auch in Zukunft Ihr Gastgeber. Herzliche Grüße aus dem Maritim Parkhotel Mannheim

8/10 – Goed

C, Veghel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Businesstrip Mannheim 31-1-2018
Handig, direct bij garage en in het centrum, goed te bereiken en tegenover watertoren met park.
3 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van M. Martin op 6 feb 2018
Dear Guest, Thank you for rating your stay at our Hotel. Our housekeeping department will take car of the stains immediately. We apologise for any inconveniences. Best regards, Maritim Parkhotel Mannheim

10/10 – Uitstekend

Dutch couple

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel in city centre
Beautiful hotel, large rooms, view on colorful flower garden and watertower. Behing watertower is watergarden with art deco ornaments. Location is in city centre. Restaurants, shops, Mannheim castle is all on walking distance.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van M. Martin op 11 sep 2017
Dear Guests, Thank you for taking the time to rate your stay at our Hotel and your friendly feedback. Best regards Maritim Parkhotel Mannheim

10/10 – Uitstekend

Andries

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice classic and comfortable hotel in city center
The Maritim hotel in Mannheim is an older hotel in a beautiful building. The location is perfect: close to the train station (5-10 minuten walk in a straight line), close to the center and next to beautiful green area with an ancient water tower. The room I got was an upgrade (I think) as it had a separate sitting area with desk and bedroom. Room was very comfortable with a coffeemachine. The service was good.
1 nacht verbleven in juni 2017
Dear Guest, Thanyk you taking the time to give us a feedback to your stay at our Hotel. We are happy you enjoyed your stay and that you felt comfortable in your room. We hope to be able to welcome you as a satisfied guest again in the future. Best regards The Management

8/10 – Goed

Peter M.

Positief: Personeel en service

4/10 – Matig

Marcel, Volendam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Doe eens gek en ga Mannheim maar niet Maritiem
Mannheim een leuke speelse stad, lekker uit eten en vooral (doel van de reis) naar de Veterama gaan, de grootste oldtimermarkt van Europa. Leuke dagen met veel zon en plezier. Hotel op zich netjes maar kijk wat closer en je ziet afwerking iets beter (niet zo mooi), schemerlampen met led lampen??? Toch wel iets over de top, zeker qua prijs jammer.

10/10 – Uitstekend

Dinh Nguyen, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel.
Niets meer dan lof over dit hotel. De service was uitstekend, de kamer was precies zoals we hem wilde hebben. Wat het hotel te bieden loog er niet om. Zeer goed hotel voor als je een evenement in de buurt bij wilt wonen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

8/10 – Goed

H, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijlvol hotel
Laat u niet misleiden door het ouderwets ogende interieur, dat volkomen verschilt van moderne zakenhotels. Alles is van uitstekende kwaliteit. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en hebben prima bedden, het ontbijt is goed en de parkeergarage erg ruim.

8/10 – Goed

Christoph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
111 sehr gutes Preis-/ Leistungsverhältnis
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Annette

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ein ruhiges, sauberes Zimmer in vernünftiger Größe, Wasserkocher und Minibar vorhanden, Hotel mit ansprechendem Eingangsbereich und Empfang, freundliches Personal, erkennbar kein neues Hotel, aber gepflegt, zentrale Lage mit guten Einkaufsmöglichkeiten, fußläufig vom Hauptbahnhof aus erreichbar insgesamt gutes Preis-Leistungsverhältnis
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Franz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Ambiente für ein altehrwürdiges Hotel. Beste Lage.
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Sefa

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Lustloses personal am empfang.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Christa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old charme , very nice, very friendly and helpful reception !
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Tadashi

Positief: Netheid, personeel en service
入り口が、バリアフリーフリーになっていた方が良いとおもいます。
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Esa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sultan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Vielen Dank!
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Michael

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Michael

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Carsten

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service
Parkhotel 1901
Hotel wurde neu übernommen. Ist einiges noch zu machen. Man fühlt sich trotzdem , gleich wohl. Jederzeit wieder.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Juan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Dag

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room, great location. Look no further!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van M. Martin op 11 okt 2023
Dear Dag, Thank you for your excellent rating to your stay at our hotel!Best regards from the Management

8/10 – Goed

Miguel

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van M. Martin op 12 okt 2023
Lieber Miguel, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt in unserem Haus zu bewerten.Herzliche Grüße aus der Direktion

4/10 – Matig

Sanjay

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van M. Martin op 12 okt 2023
Dear Sanjay,thank you for taking the time to rate your stay at our hotel.Best regards from the Management

8/10 – Goed

Anika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Betten. Ruhige Zimmer. Sehr große Auswahl am Frühstücksbuffett
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Tom

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Passt alles!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van M. Martin op 4 okt 2023
Lieber Tom, vielen Dank für die gute Bewertung. Es freut uns zu erfahren, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten!Herzliche Grüße aus der Direktion

8/10 – Goed

Paavo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van M. Martin op 4 okt 2023
Dear Paavo, thank you for taking the time to rate your stay at our hotel. We hope to see you again soon at Maritim!Nest regards from the Management

8/10 – Goed

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van M. Martin op 4 okt 2023
Lieber Marcus, vielen Dank für die gute Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Haus. Wir hoffen, Sie bald wieder bei Maritim begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße aus der Direktion

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
After my stay at Maritim hotel mannheim, i have sent them email many times for requesting proof of stay but they never give me reply. Same is happening for Maritime group contact form. I dont know what is going on with them. Btw, the room did not have an air conditioner and it was hot.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van M. Martin op 11 okt 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us. We took care of your proof of stay as soon as it reached our hotel in Mannheim. We apologize for the delay and wish you all the best.

10/10 – Uitstekend

KIHOON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van M. Martin op 25 sep 2023
Dear KHOON, Thank you for the excellent rating of our hotel. We are plwased you enjoyed your stay!Best regards from the Managemen

6/10 – Redelijk

Rudolf

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van M. Martin op 25 sep 2023
Lieber Rudolf, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt in unserem Haus zu bewerten.Herzliche Grüße aus der Direktion

10/10 – Uitstekend

Hubert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Historischer Charme in Top Lage.
Top Lage, historischer Charme, großes Zimmer, alles wie es sein soll.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van M. Martin op 15 sep 2023
Lieber Hubert. schön, dass Sie Gast in unserem Hause waren. Vielen Dank auch für die sehr gute Bewertung und Ihre netten Worte zu Ihrem Aufenthalt. Es freut uns sehr, dass Sie rundum zufrieden mit uns waren und hoffen, Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen.Herzliche Grüße aus der Direktion

10/10 – Uitstekend

Johannes u. Sigrid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wunderschönes altes Hotel mit sehr freundlichem Personal!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van M. Martin op 4 sep 2023
Lieber Johannes, liebe Sigrid,es freut uns, dass Sie Gäste in unserem Haus waren. Vielen Dank für die tolle Bewertung und Ihre netten Worte zu Ihrem Aufenthalt. Insbesondere Ihr Lob an unser Personal geben wir gerne weiter. Wir hoffen, Sie bald wieder bei Maritim willkommen heißen zu dürfen.Herzliche Grüße aus der Direktion

8/10 – Goed

Joerg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bbnnnnn
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van M. Martin op 15 sep 2023
Lieber Joerg, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu benoten. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße aus der Direktion

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van M. Martin op 28 aug 2023
Dear Cecilia, Thank you for the excellent rating of our hotel. We are pleased you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Best regards from the Management

8/10 – Goed

Rasmus

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van M. Martin op 28 aug 2023
Dear Rasmus, Thank you for staying with us and for taking the time to rate your visit.Best regards from the Management

8/10 – Goed

Onuwa

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van M. Martin op 28 aug 2023
Dear Onuwa, Thank you for taking the time to rate your stay at our hotel.Best regards from the Management

10/10 – Uitstekend

Fernando

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van M. Martin op 15 sep 2023
Lieber Fernando, vielen Dank für die gute Benotung unseres Hauses. Es freut uns, dass Sie sich wohl gefühlt haben.Herzliche Grüße aus der Direktion

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic value for money. Beautiful elegant hotel with professional helpful staff
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van M. Martin op 28 aug 2023
Dear Steven. Thank you for the excellent rating to your stay at our hotel. We are pleased you enjoyed your stay and especially praise our staff. We hope to seey aou again soon!Best regards from the Managemen