Fairfield by Marriott Okayama Hiruzen Highland
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Maniwa
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Okayama Hiruzen Highland





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1385-9 Hiruzen Kami Tokuyama, Maniwa, Okayama, 717-0612
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Okayama Hiruzen Highland
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Tottori Daisen Resort & Spa
Mercure Tottori Daisen Resort & Spa
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 277 beoordelingen
De prijs is € 41
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Okayama Hiruzen Highland Hotel
Fairfield by Marriott Okayama Hiruzen Highland Maniwa
Fairfield by Marriott Okayama Hiruzen Highland Hotel Maniwa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Okayama Hiruzen Highland
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 nov 2025
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
tenere***
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



tenere***
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kobayashi
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kobayashi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tomohiro
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chia Chen
Reisde met een groep
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chia Chen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
14 aug 2025
Positief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Naotoshi
21 jul 2025
Naotoshi
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Kuniaki
15 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kuniaki
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Naotaka
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naotaka
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HISATAKA
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HISATAKA
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HIROKO
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Onishi
5 jun 2025
Onishi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ryozo
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryozo
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kazuhiro
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiro
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
CHI MING, Calgary
Reisde met familie
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHI MING
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
shinichiro
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shinichiro
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HAU LING
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
會再選擇入住的酒店

HAU LING
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Masataka
11 nov 2024
Positief: Netheid
Masataka
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Takeru
7 nov 2024
Takeru
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Chee Ho
Reisde met partner
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chee Ho
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Masaharu
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaharu
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
YUKO
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKO
1 nacht verbleven in augustus 2024








