dovsOtel
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Hafsa Sultan-ziekenhuis van de Celal Bayar-universiteit
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor dovsOtel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2020
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

75.yil mah. 5375 sk.11/A, Manisa, 45030
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

DoubleTree by Hilton Manisa
DoubleTree by Hilton Manisa
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 147 beoordelingen
De prijs is € 86
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Registratienummer van de accommodatie 12088
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
dovsOtel Hotel Manisa
dovsOtel Hotel
dovsOtel Manisa
dovsOtel
dovsOtel Boutique Boutique Class
dovsOtel Hotel
dovsOtel Manisa
dovsOtel Hotel Manisa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over dovsOtel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
9,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
DIAMOND
Zakenreiziger
15 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
청결함
DIAMOND
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Burçin
Zakenreiziger
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Burçin
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Natasha
Reisde met partner
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natasha
9 nachten verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Ilker
28 sep 2023
Ilker
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Csilla Katalin
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Csilla Katalin
3 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Seyma
Zakenreiziger
31 mei 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seyma
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Sadi Can
Zakenreiziger
18 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konforlu
Sadi Can
1 nacht verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Osman
28 aug 2022
Osman
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Pelin
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pelin
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Hamza
Zakenreiziger
23 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hamza
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Gamze
14 sep 2021
Gamze
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Zafer
Reisde met familie
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zafer
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Ramadan
Reisde met familie
16 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ramadan
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Demet
10 apr 2021
Positief: Personeel en service
İyi konaklama
Demet
2 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Güven
21 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güven
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Veli
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaliteli
Veli
1 nacht verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 nov 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Theress
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Theress
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Faruk
31 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Faruk
1 nacht verbleven in december 2017