Hotel 878 Libis

2.0-sterrenaccommodatie
Mediterraanse hotel met gratis parkeerplaatsen in Quezon City

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel 878 Libis

Zitruimte lobby
Superior Twin kamer | Beddengoed
Superior kamer, 1 queensize bed | Beddengoed
Gang
Superior vierpersoonskamer | Beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
E. Rodriguez Jr. Ave. (C5) 'Libis',, QUEZON CITY, MNL, 1110

In de buurt

  • Eastwood Mall - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Araneta Coliseum - 6 min. rijden - 3.2 km
  • New Frontier Theater - 6 min. rijden - 3.2 km
  • Greenhills Shopping Center - 6 min. rijden - 3.9 km
  • SM Megamall - 7 min. rijden - 4.0 km

Lokaal vervoer

  • LRT-station Santolan - 3 min. rijden
  • Station Manila Santa Mesa - 12 min. rijden
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Andok's - ‬5 min. wandelen
  • ‪Blake's Wings & Steaks - ‬10 min. wandelen
  • ‪Puzzle Gourmet Store & Café - ‬4 min. wandelen
  • ‪SanTiago: Kain. Kape. Kwento - ‬11 min. wandelen
  • ‪New Hatchin Grocery & Restaurant - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel 878 Libis

Hotel, verbouwd in 2017 en gelegen in de omgeving van Araneta Coliseum
Hotel 878 Libis bevindt zich vlak bij SM Megamall en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Rookvrije accommodatie, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 75 kamers zorgen voor veel comfort met airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 20 inch met satellietzenders
  • Koelkasten en waterkokers

Talen

Engels, Filipijns

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in februari 2017
  • Mediterrane architectuur
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 20 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: PHP 500
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: PHP 500

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 7 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: PHP 1000.00 per accommodatie per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: PHP 500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: PHP 500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers na 22.00 uur.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel 878 Libis Quezon City
Hotel 878 Libis
878 Libis Quezon City
878 Libis
Hotel 878 Libis Hotel
ZEN Premium Eastwood QC
Hotel 878 Libis Quezon City

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 878 Libis?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel 878 Libis voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel 878 Libis inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Tegen een bedrag van PHP 500 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 878 Libis uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van PHP 500 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel 878 Libis?

Dit hotel ligt in Saint Ignatius, op 3 km afstand van Eastwood Mall, Art In Island en Ali Mall. Ook Universiteit Ateneo de Manila en New Frontier Theater liggen op 5 km afstand. LRT-station Santolan ligt op 23 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel 878 Libis

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 45 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Fides

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent service

Excellent service
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Fides

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent customer service

Great customer service
3 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

LJ, California

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Food is cold, there is a electric pot but no coffee or tea, no microwave, no phone to call the front desk, reception area has no AC. The room smells different.
4 nachten verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Still needs to be improved

The staff weren't nice and friendly. Felt unsafe too. During my stay in the hotel, my daughter had to send me meals. She passed them to the security guard on duty. One time, while she was parking her car, a random hotel staff approached our vehicle and tried on many attempts to open the car doors. The staff went back to the hotel without a word. Luckily, the doors were locked. My daughter was so terrified. During this pandemic, we cannot eliminate the dangers that people can do to extort money and do harm. When my daughter passed the meals to the security guard as she raised the issue. The random woman who tried to open the car doors was inside the lobby, she said that we mistakenly thought the my daughter was her ride home. The hotel staff did not even apologize for the incident.
2 nachten verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Lara jean

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

geneviere

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Mylene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

100% satisfaction

Hotel is very homely, food was just average but service is spectacular! Quarantined in this hotel and it doesn't feel suffocating at all. Value for money is definite. Giving two thumbs up for my parent's stay at Zen.
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Jesusa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Roberta

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty room
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Shy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

ernie byron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

weekend getaway

room is ok, except for the living room. its empty, no sofa or tv. staff are friendly, room is clean
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Mervie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay away

The hotel is nowhere near the Eastwood complex. It's in a dark, bottom of a fly-over road with no nearby convenience store. It has 3 walking floors with hot and humid hallways and the loft room have a very poor air conditioning with very low ceiling. The bed is so uncomfortable and the side table lamps have chipped and broken shades. This property is a must stay away from.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

C, CA, USA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Towels are old. Hair dryer needs to be updared. Water heater not functioning well. Excellent service fr workers.
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Janice, St Petersburg, FL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy to get a taxi or other public transportation, right on the main road, free wifi
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff are the best.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a good stay, except for the part I expected to have breakfast included in my booking. I don't know what went wrong but I know that I have included it when I was booking online. So I was really disappointed that I had to buy breakfast outside.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Vincent Robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall pleasant with minor issues.

Overall, the stay was pleasant. The service was fast. We just had two main concerns: our shower heater was defective; pillow cases were dusty (seemingly, pillowcases were not changed before we came in) - good thing, though, the housekeeping staff immediately replaced all our pillows with clean ones. Thumbs up to the friendly and fast-acting staff from the security guards, to the front desk, and housekeeping staff.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
It was very basic